Wat heb je er voor betaald?quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Apex? De veer is van de Brezan, niet op gelet wat voor merk het was.
Er kwam nog wel redelijk wat bij kijken. Die draagarmen wouden niet echt ver naar beneden, dus we moesten hem met een koevoet op zijn plek krijgen.
't is gelukt en het scheelt echt massa's in de achterkant. We gingen er met zijn 2en op hangen (toch minstens 180kg) en hij raakte de wielkast nog lang niet. Hij is dus ook gewoon weer een stuk stabieler op de weg.
Volgende week komt mijn midden- en einddemper. Ook weer een frisse en gasdichte uitlaatlijn.
Ik zou zeggen rij naar de dealer en vraag een proefrit aanquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:50 schreef lezzer het volgende:
Iemand ervaring met rijden in een X3 (uit 2005 zo'n beetje)?
Ik overweeg er zakelijk eentje te gaan rijden.
Dus je hoeft je niet te vervelenquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:54 schreef rival het volgende:
Ik heb de E36 gisteren verkocht voor 2500 euro!
[ afbeelding ]
ik heb niks met de e36, ik heb niks met automaten! En toch mis ik em stiekem al een beetje haha.
Maar nu is het tijd voor projects! Ik krijg morgen een m30b35 binnen en dan gaan we die in een e30 bouwen
ik heb me al zo lang niet verveeld dat ik het misquote:
v10 van de m5\6 is het bruutst wat ik hèb gezien.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:02 schreef Catch22- het volgende:
echt ziek hoeveel engineswaps er met e30's worden gedaan. De ziekste blokken zie je er in.
Ja, met name zo'n V10 erin is echt helemaal leipquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:02 schreef Catch22- het volgende:
echt ziek hoeveel engineswaps er met e30's worden gedaan. De ziekste blokken zie je er in.
makkelijk wil ik niet zeggen, en er is ook weer niet zoveel ruimte. Het valt best tegen. Echt zat auto's die meer ruimte hebben.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:04 schreef Catch22- het volgende:
ik zag laatst een e30 v12 TwinTurbo, dat vond ik wel bizar. Weinig info tho'.
Waarom is het zo makkelijk ei'k? Sterk chassis icm veel ruimte?
ja, dat had ik natuurlijk ook zelf wel bedachtquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:52 schreef Vuurmuis het volgende:
[..]
Ik zou zeggen rij naar de dealer en vraag een proefrit aan
en dat is het enige juistequote:Op donderdag 27 mei 2010 14:39 schreef lezzer het volgende:
[..]
ja, dat had ik natuurlijk ook zelf wel bedacht
Wtf.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:22 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb 150 euro betaald voor 2 nieuwe veren.
Duur, maar wel kwaliteit. Ik wou niet met die goedkope setjes in de weer, ik heb daar geen lekker gevoel bij. En je auto hangt er wel op, dus dan moet het goed zijn.
Dat is het niet. De auto rijdt gewoon fantastisch (alhoewel je er VEEL geld in moet pompen wil je de gewichtsverdeling met zo'n V10 er in weer goed krijgen) en oogt mooi, daarom doen mensen het. Dezelfde dingen worden met civicjes ofzo gedaan.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:04 schreef Catch22- het volgende:
ik zag laatst een e30 v12 TwinTurbo, dat vond ik wel bizar. Weinig info tho'.
Waarom is het zo makkelijk ei'k? Sterk chassis icm veel ruimte?
Oke, maar ik kon ze niet vinden voor dat geld. Had daarbij haast en wou per se niet verlagen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:27 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wtf.
Voor ¤190 euro heb je rondom een set H&R veren (en reken maar dat het kwalitatief bijna niet beter wordt dan H&R en consorten). Die brezan-veren komen waarschijnlijk gewoon bij de BMW leverancier vandaan, en qua stijfheid, kwaliteit, inveren etc. doen ze onder voor een hoop merken.
Dan wordt de keus inderdaad beperkter. Nou ja, als ze het maar goed doen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:11 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Oke, maar ik kon ze niet vinden voor dat geld. Had daarbij haast en wou per se niet verlagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |