Een goede schroefset kost dat alquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:40 schreef Turquaz52 het volgende:
Morgen komt mijn schroefset, complete achteras en (originele) 325i einddemper binnen![]()
Vandaag mijn vacuumleidingen gefixt, automaatbak opgehangen, accupool aangemaakt, stuurbekrachtigingspomp aangesloten en nog wat dingetjes..![]()
1400 euro in 3 dagen![]()
Ja, voor mijn gebruik is de schroefset wat ik besteld heb perfect, lekker comfortabel heerlijk zacht maar toch stug, 2 jaar garantie.. Heb nergens om te klagen..quote:
Klinkt goedquote:
heb er 1 voor 3 en een half keer zoveel verkocht gisteren, dus doe je goedquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:40 schreef Turquaz52 het volgende:
En morgen een 325i coupe automaat kopen voor 700 euro, leer interieur etc..![]()
Vanwaar wil ik van heel nederland uitgerekend JOU einddemper bemachtigenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:36 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Ben benieuwd
Misschien heb je wel mijn originele 325i achterdemper gescoord. Die heb ik ooit 1500 km voordat ik de 325i wegdeed laten monteren.Maar een oude schoon-/leeggebrande klinkt stukken beter. Kan je de Eisenmann centjes in je zak houden.
![]()
kat en middendemper moet je lekker zelf weten maar bovenstaande zou ik niet doenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:54 schreef Turquaz52 het volgende:
ga de uitlaat zo maken zodat ie met 2 buizen na achteren gaan tot de einddemper en daar bij elkaar komen ipv. de X-stuk @ de lambdasonde..
Inderdaad, gister nog even in een 850csi gereden. Even naar de garage voor een APK-keuring. Laat ze bij de garage maar lekker schroeven dan doe ik wel lekker rijdenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:56 schreef YoshiBignose het volgende:
Pfff al die termen. Ben blij dat ik gewoon wat geld heb neergeteld en een auto mee kreeg. Rijden blijft nog altijd het leukste.
Ja, is ook wel lachen... Zou zo'n ding zelf niet snel kopen maar het is wel iets speciaals eigenlijk. Sowieso is een 5,5liter V12 al een feest om aan te horen slaanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:57 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat is waar. Ik vind het ook wel leuk om wat dingen te kennen, maar ik hoef niet zelf die halve auto in elkaar te kunnen zetten. 850csi lijkt me echt lachen om in te rijden.
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:52 schreef rival het volgende:
[..]
kat en middendemper moet je lekker zelf weten maar bovenstaande zou ik niet doen
dat wordt mij verteld door mensen met kennisquote:
oneens. Klussen aan je auto is hartstikke mooi werk. Eerst je handen zwart maken en dan een testritje maken om te kijken of het in orde isquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:56 schreef YoshiBignose het volgende:
Pfff al die termen. Ben blij dat ik gewoon wat geld heb neergeteld en een auto mee kreeg. Rijden blijft nog altijd het leukste.
de kat en middendemper moet je dan ook lekker zelf wetenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:06 schreef Turquaz52 het volgende:![]()
Heb bijna al mijn auto's die ik langer dan een maand reed de kat er onderuit geslagen en meestal middendemper meegenomen![]()
Alleen maar Voordelen tov. nadelen
eens.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:35 schreef hamkaastosti het volgende:
oneens. Klussen aan je auto is hartstikke mooi werk. Eerst je handen zwart maken en dan een testritje maken om te kijken of het in orde is
hmm.. Ja voor de lambda sonde misschien, maar voor de rest zie ik geen nadeel tov. het voordeel dat er betere flow is?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:40 schreef rival het volgende:
[..]
de kat en middendemper moet je dan ook lekker zelf weten
ging om dat kruisstukje eruit halen, die moet je laten zitten.
Volgende keer zal ik je ook kunnen vertellen waarom
niet voldoende kennis om deze discussie te beginnen dus volgende keerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:43 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
hmm.. Ja voor de lambda sonde misschien, maar voor de rest zie ik geen nadeel tov. het voordeel dat er betere flow is?
Lijkt me inderdaad ook helemaal geweldigquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:43 schreef rival het volgende:
[..]
eens.
Ik heb de pest aan werken.
Maar zo in het weekend in je loodsje met je maat aan de auto sleutelen ( en dan ook echt wat doen in ons geval) is hartstikke tof. Ik ken de auto nu van binnen en buiten en waag het ondertussen ook om aan motorblokken te komen ed.
Ik ben maar een kantoorpik
en als je bv een motorswap doet, het gevoel als dat ding dan ineens werkt is geweldig, heb ik zelf gedaan denk je dan elke keer als je wegscheurt
ik kan wel een paar handen extra gebruiken hoor dit weekendquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad ook helemaal geweldig
Het lijkt me financieel niet zo aantrekkelijk voor jequote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan wel een paar handen extra gebruiken hoor dit weekend
ik heb een biertje voor je koud staanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Het lijkt me financieel niet zo aantrekkelijk voor je
Jij klust liever dan dat je er in rijdt? Dan moet je monteur worden en met de trein naar je werkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:35 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
oneens. Klussen aan je auto is hartstikke mooi werk. Eerst je handen zwart maken en dan een testritje maken om te kijken of het in orde is
Dat heb je toch met alles?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:46 schreef Maharbal het volgende:
Ik weet er ook de ballen van, maar als iets lukt....dikke euforie![]()
quote:
O ja, het moet niet te gek worden.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:40 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
@ discussie van net; ik ben het klussen nu even zat. Ik heb al genoeg problemen gehad de laatste tijd. Ik wil eens gewoon kunnen rijden zoals de auto behoort te rijden.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:46 schreef tha_rizzo het volgende:
Turq, nu denk ik misschien ietjes te logisch hoor, maar heb je ooit nagedacht dat je niet op het circuit woont maar gewoon in Nederland. Met andere woorden drempels.
Waarom sowieso auto's verlagen.... Dat is voor paupers.
Rechtstreeks van de BMW site. Stelletje paupers daarquote:M Sportpakket voor de
BMW 3 Serie Sedan.
Exclusief en veelzijdig sportief: het optionele, decent verlaagde M Sportonderstel en de grote 17 of 18 inch lichtmetalen M wielen onderstrepen het dynamische karakter van de BMW 3 Serie Sedan. Naast zes lakkleuren, waaronder het exclusieve Le Mans Blau metallic, is er keuze uit BMW Individual Shadowline hoogglans en Chroom Line exterieur. Bovendien omvat het M Sportpakket sportstoelen in een exclusieve stof-Alcantara-combinatie, M instaplijsten, de M voetsteun, interieurlijsten aluminium Glaciersilber, Individual hemelbekleding Anthrazit, alsmede het M lederen stuurwiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |