abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 mei 2010 @ 16:35:19 #201
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_81975447
En dat doen ze.

Belachelijk dat het onmogelijk is om orginele hoogte-veren te krijgen...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_81986127
Morgen komt mijn schroefset, complete achteras en (originele) 325i einddemper binnen

Vandaag mijn vacuumleidingen gefixt, automaatbak opgehangen, accupool aangemaakt, stuurbekrachtigingspomp aangesloten en nog wat dingetjes..

1400 euro in 3 dagen
En morgen een 325i coupe automaat kopen voor 700 euro, leer interieur etc..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_81986281
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 20:40 schreef Turquaz52 het volgende:
Morgen komt mijn schroefset, complete achteras en (originele) 325i einddemper binnen

Vandaag mijn vacuumleidingen gefixt, automaatbak opgehangen, accupool aangemaakt, stuurbekrachtigingspomp aangesloten en nog wat dingetjes..

1400 euro in 3 dagen

Een goede schroefset kost dat al
pi_81996677
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 20:42 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Een goede schroefset kost dat al
Ja, voor mijn gebruik is de schroefset wat ik besteld heb perfect, lekker comfortabel heerlijk zacht maar toch stug, 2 jaar garantie.. Heb nergens om te klagen..

1400 dat is niet niks

Waar ben ik aan begonnen
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
  donderdag 27 mei 2010 @ 22:36:34 #205
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_81996705
quote:
blabla
Klinkt goed
Ben benieuwd

Misschien heb je wel mijn originele 325i achterdemper gescoord. Die heb ik ooit 1500 km voordat ik de 325i wegdeed laten monteren. Maar een oude schoon-/leeggebrande klinkt stukken beter. Kan je de Eisenmann centjes in je zak houden.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_81997110
quote:
En morgen een 325i coupe automaat kopen voor 700 euro, leer interieur etc..
heb er 1 voor 3 en een half keer zoveel verkocht gisteren, dus doe je goed

maar of ze in dezelfde staat zijn
pi_81997212
Morgen krijg ik mijn blok binnen

of had ik dat al gezegt?
pi_81998580
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:36 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Klinkt goed
Ben benieuwd

Misschien heb je wel mijn originele 325i achterdemper gescoord. Die heb ik ooit 1500 km voordat ik de 325i wegdeed laten monteren. Maar een oude schoon-/leeggebrande klinkt stukken beter. Kan je de Eisenmann centjes in je zak houden.
Vanwaar wil ik van heel nederland uitgerekend JOU einddemper bemachtigen
Kan wel, why not.. staat dit op: BMW e36 Coupe V6. ( )
Geen spatje roest, nog in de coating.. ga de uitlaat zo maken zodat ie met 2 buizen na achteren gaan tot de einddemper en daar bij elkaar komen ipv. de X-stuk @ de lambdasonde..
kat & middendempertjes sloop ik er ook onderuit.. gewoon freeflow tot de uitlaat..
Quote van Tjabbo:
pi_81998958
Pfff al die termen. Ben blij dat ik gewoon wat geld heb neergeteld en een auto mee kreeg. Rijden blijft nog altijd het leukste.
Facts don't care about your feelings
pi_81999066
Welke termen?
Quote van Tjabbo:
pi_82008710
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:54 schreef Turquaz52 het volgende:
ga de uitlaat zo maken zodat ie met 2 buizen na achteren gaan tot de einddemper en daar bij elkaar komen ipv. de X-stuk @ de lambdasonde..
kat en middendemper moet je lekker zelf weten maar bovenstaande zou ik niet doen
  vrijdag 28 mei 2010 @ 09:40:53 #212
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_82009659
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:56 schreef YoshiBignose het volgende:
Pfff al die termen. Ben blij dat ik gewoon wat geld heb neergeteld en een auto mee kreeg. Rijden blijft nog altijd het leukste.
Inderdaad, gister nog even in een 850csi gereden. Even naar de garage voor een APK-keuring. Laat ze bij de garage maar lekker schroeven dan doe ik wel lekker rijden . Aan de andere kant lijkt het me ook wel tof om er alles over te weten en wat dingen zelf te doen als ik een mooie garage met brug zou hebben.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_82010177
Dat is waar. Ik vind het ook wel leuk om wat dingen te kennen, maar ik hoef niet zelf die halve auto in elkaar te kunnen zetten. 850csi lijkt me echt lachen om in te rijden.
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 28 mei 2010 @ 10:05:41 #214
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_82010420
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 09:57 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat is waar. Ik vind het ook wel leuk om wat dingen te kennen, maar ik hoef niet zelf die halve auto in elkaar te kunnen zetten. 850csi lijkt me echt lachen om in te rijden.
Ja, is ook wel lachen... Zou zo'n ding zelf niet snel kopen maar het is wel iets speciaals eigenlijk. Sowieso is een 5,5liter V12 al een feest om aan te horen slaan . Geweldig om mee te rijden ook, dat koppel van zo'n 12 pitter is erg fijn. De csi variant zie je vrijwel nooit, althans, ik niet.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_82012740
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 08:52 schreef rival het volgende:

[..]

kat en middendemper moet je lekker zelf weten maar bovenstaande zou ik niet doen
Hoezo niet?
Quote van Tjabbo:
pi_82013392
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:18 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Hoezo niet?
dat wordt mij verteld door mensen met kennis

ik kan er alleen niks over vinden dus kan je geen goed antwoord geven
pi_82014915

Heb bijna al mijn auto's die ik langer dan een maand reed de kat er onderuit geslagen en meestal middendemper meegenomen

Alleen maar Voordelen tov. nadelen
Quote van Tjabbo:
  vrijdag 28 mei 2010 @ 12:35:47 #218
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_82016196
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:56 schreef YoshiBignose het volgende:
oneens. Klussen aan je auto is hartstikke mooi werk. Eerst je handen zwart maken en dan een testritje maken om te kijken of het in orde is
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
pi_82016372
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:06 schreef Turquaz52 het volgende:

Heb bijna al mijn auto's die ik langer dan een maand reed de kat er onderuit geslagen en meestal middendemper meegenomen

Alleen maar Voordelen tov. nadelen
de kat en middendemper moet je dan ook lekker zelf weten
ging om dat kruisstukje eruit halen, die moet je laten zitten.
Volgende keer zal ik je ook kunnen vertellen waarom
pi_82016506
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:35 schreef hamkaastosti het volgende:

oneens. Klussen aan je auto is hartstikke mooi werk. Eerst je handen zwart maken en dan een testritje maken om te kijken of het in orde is
eens.
Ik heb de pest aan werken.
Maar zo in het weekend in je loodsje met je maat aan de auto sleutelen ( en dan ook echt wat doen in ons geval) is hartstikke tof. Ik ken de auto nu van binnen en buiten en waag het ondertussen ook om aan motorblokken te komen ed.
Ik ben maar een kantoorpik

en als je bv een motorswap doet, het gevoel als dat ding dan ineens werkt is geweldig, heb ik zelf gedaan denk je dan elke keer als je wegscheurt
pi_82016509
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:40 schreef rival het volgende:

[..]

de kat en middendemper moet je dan ook lekker zelf weten
ging om dat kruisstukje eruit halen, die moet je laten zitten.
Volgende keer zal ik je ook kunnen vertellen waarom
hmm.. Ja voor de lambda sonde misschien, maar voor de rest zie ik geen nadeel tov. het voordeel dat er betere flow is?
Quote van Tjabbo:
pi_82016555
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:43 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

hmm.. Ja voor de lambda sonde misschien, maar voor de rest zie ik geen nadeel tov. het voordeel dat er betere flow is?
niet voldoende kennis om deze discussie te beginnen dus volgende keer
  vrijdag 28 mei 2010 @ 12:51:03 #223
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_82016827
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:43 schreef rival het volgende:

[..]

eens.
Ik heb de pest aan werken.
Maar zo in het weekend in je loodsje met je maat aan de auto sleutelen ( en dan ook echt wat doen in ons geval) is hartstikke tof. Ik ken de auto nu van binnen en buiten en waag het ondertussen ook om aan motorblokken te komen ed.
Ik ben maar een kantoorpik

en als je bv een motorswap doet, het gevoel als dat ding dan ineens werkt is geweldig, heb ik zelf gedaan denk je dan elke keer als je wegscheurt
Lijkt me inderdaad ook helemaal geweldig
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_82017087
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:51 schreef jackson het volgende:

[..]

Lijkt me inderdaad ook helemaal geweldig
ik kan wel een paar handen extra gebruiken hoor dit weekend
pi_82018464
De mijne gaan uitrusten, de ene op het stuur de andere op mijn armsteun
Quote van Tjabbo:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')