Zuuperd.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:28 schreef Bart het volgende:
Zo, dat was gister wel weer even lekker zuipen in Utrecht
Jaquote:
Vertel ons!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja. Rebecca uit Harderwijk was er ook, leuke meid!
Iemand die tof isquote:
Waar blijft die foto in je fobo nou?quote:
Waarom nietquote:
Geinigquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:49 schreef MdMa98 het volgende:
Overigens waagpleincam toegevoegd aan de op!
Waagplein is amper spannendquote:
Het weer kan je nu toch ook gewoon bekijken?quote:
Op de Honthorstlaan is het zonnig!quote:
De blauwe verf van kastdeur zit nog op mijn handen van het verven op het balkon jaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:21 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Het weer kan je nu toch ook gewoon bekijken?
Kruip achter de computer vandaan en kijk door het raam naar buiten
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:32 schreef lynda het volgende:
Onder het mom van late eters.. We hebben maar besloten erna te eten
Zojuist geregeld, grote blikken aan de fietsen van mijn nichtjes gehangen voor luilak morgenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:33 schreef lynda het volgende:
[..]
De blauwe verf van kastdeur zit nog op mijn handen van het verven op het balkon ja![]()
ga zelf buiten spelen
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:35 schreef douche-eendje het volgende:
Ah... ik moet morgenochtend naar Heiloo. Hang er ook maar wat aan mijn fiets MdMa98
Ditquote:
Hip, als ik er aan denk, kom ik even buurten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:22 schreef Bart het volgende:
IJsdraakje we zijn collego's! 4 juni sta ik achter de bar.
Kleine zaal.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hip, als ik er aan denk, kom ik even buurten.
Edit: Waar sta je eigenlijk, kleine zaal of bovencafe?
Hmm, geen idee wat er dan is, eigenlijk. Zal wel een gewone caféavond zijn. (Of afgehuurd, dat kan in principe ook.quote:
sizzling?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm, geen idee wat er dan is, eigenlijk. Zal wel een gewone caféavond zijn. (Of afgehuurd, dat kan in principe ook.)
Ik moet morgen. Bij de salsa.
Whut?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:08 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
marianne heet ze volgens mij, zal kiko er ook wel rondlopen (dr ex).
Ik dus ook niet, ik sta dan alleen maar achter de bar.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:27 schreef MdMa98 het volgende:
[..]sizzling salsa is van haar.
annyway ik heb verder niks met salsa
lekker houden zoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik dus ook niet, ik sta dan alleen maar achter de bar.
Was ik wel van plan ja. Salsa is heel erg niet mij.quote:
ikquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was ik wel van plan ja. Salsa is heel erg niet mij.![]()
Ik heb niet eens trauma's, ik vind het gewoon kutmuziek.quote:
Dance-iets volgens Thijs. Ik kom net van de introductiecursus afquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm, geen idee wat er dan is, eigenlijk. Zal wel een gewone caféavond zijn. (Of afgehuurd, dat kan in principe ook.)
Ik moet morgen. Bij de salsa.
Ah, dus m'n "zwagert" ken je alquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Dance-iets volgens Thijs. Ik kom net van de introductiecursus af.
Erwin heb ik net ff gesproken jaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, dus m'n "zwagert" ken je al(Erwin, zou ook ergens op Fok moeten rondhangen...
)
Da's de vriend van m'n zus.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Erwin heb ik net ff gesproken ja. Hoezo is dat je "zwager" dan?
Ah oke, Wendy ofzo? Die naam hoorde ik vallen dacht ikquote:
quote:
Biancaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:07 schreef Bart het volgende:
En jij dan?
De wittequote:
Wit haar? Geverfd of ben je een albinoquote:
Allemaal kunstmatig.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Wit haar? Geverfd of ben je een albino.
En de uitgroei is...quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Allemaal kunstmatig.(Op de uitgroei na dan.
)
Ook blond, maar dan donkerder. Zelfde kleur die m'n haar in m'n fobo is, misschien dat het nu iets lichter oogt dan dat het daar deed. Enfin, kijk in de vrijwilligersruimte zou ik zeggen, daar schijnt m'n Wie Wat Waar te hangen.quote:
Oh oké, zal ik doen als ik er benquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook blond, maar dan donkerder. Zelfde kleur die m'n haar in m'n fobo is, misschien dat het nu iets lichter oogt dan dat het daar deed. Enfin, kijk in de vrijwilligersruimte zou ik zeggen, daar schijnt m'n Wie Wat Waar te hangen.
Of kom van het weekend langs, ben ik er vast ook welquote:
quote:
Ongeveer 1 graad verderop.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:12 schreef lynda het volgende:
En waar is die in vergelijking met gister dan gebleven?
Wolken.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:39 schreef lynda het volgende:
En waarom is het nu een graad of 10 kouder dan zondag toen het 's avonds om 10 uur zelfs nog warmer was dan nu..
Wolken ontstaan in vele gevallen in opstijgende lucht. Dat kan op een spontane manier maar gebeurt vaker op een geforceerde manier. Op een spontane manier ontstaan stapelwolken, vaak als vanaf de grond warmere lucht in thermiekbellen, met een snelheid tot wel 10 m/s (36 km/u), opstijgt in iets minder warme lucht. De relatief warme lucht in de bel is lichter en zal bij het opstijgen door de dalende druk steeds verder afkoelen, (ca. 10 °C per kilometer hoogte). Hierdoor stijgt de relatieve vochtigheid van de lucht in die bel naar 100%; immers koude lucht kan minder waterdamp bevatten dan warmere. Vanaf 100% condenseert de waterdamp op zeer kleine stofdeeltjes, aerosolen of condensatiekernen genoemd. Vanwege de enorme aantallen zijn de minuscule druppeltjes (0,001 - 0,1 mm doorsnede) toch zichtbaar: we zien het wit van de wolk. De druppeltjes vallen (heel) langzaam (van 1 cm/uur tot 1 m/uur) tegen de omhoogstromende lucht in van de wolk. De wolk zelf valt alleen als de luchtvochtigheid van een samenhangende vochtige luchtstroming ook op de grond boven de 100% blijft. Dit fenomeen is in de bergen waar te nemen.quote:
Dat zijn mijn eigen woorden.quote:
Chemtrails zijn wat anders dan contrails.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:54 schreef lynda het volgende:
Ow en je laatste zin klopt niet!
Chemtrails hangen achter vliegtuigen
Ik lieg niet!quote:
quote:
Goed! Volgens mij heb ik eindelijk m'n filosofie gehaald dit maalquote:
Enerzijds is dat mogelijk, anderzijds is het mogelijk dat het niet mogelijk is. Denk je ook niet?quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed! Volgens mij heb ik eindelijk m'n filosofie gehaald dit maal
Stil jij. Zodra ik dat klotevak gehaald heb, ga ik m'n aantekeningen verbranden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Enerzijds is dat mogelijk, anderzijds is het mogelijk dat het niet mogelijk is. Denk je ook niet?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stil jij. Zodra ik dat klotevak gehaald heb, ga ik m'n aantekeningen verbranden.
Het is de waarheid.quote:
Filosofie is toch mooi! De idee van Plato, het dualisme van Descartes...quote:
An sich is het niet oninteressant, maar ik walg ervan na die collegereeks.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Filosofie is toch mooi! De idee van Plato, het dualisme van Descartes...
Wij hadden met Grieks eigenlijk alleen de Griekse filosofen, helaas is het een verplicht vak voor m'n p. Die ik 2 jaar terug had moeten hebben eigenlijk.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:16 schreef Bart het volgende:
Voor mij hetzelfde hoor. Ik kreeg het met Grieks, daar hoorde dat bij op de middelbare school van mij. Maar ik had zo'n grafteringhekel aan Grieks, dat ik het hele filosofie-gebeuren ook niet echt heb meegekregen.
Ja klopt, middeleeuwse en renaissance-filosofen kregen we met geschiedenis, maar dat vak was net zo erg als Grieksquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wij hadden met Grieks eigenlijk alleen de Griekse filosofen, helaas is het een verplicht vak voor m'n p. Die ik 2 jaar terug had moeten hebben eigenlijk.
Daar heb ik bij in de klas gezeten, wat een arrogant kutje was het toen, zal nu nog wel veel erger zijnquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:08 schreef douche-eendje het volgende:
13 juli speelt Lavinia Meijer in Alkmaar
Ach, ze kan wel prachtig harp spelenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Daar heb ik bij in de klas gezeten, wat een arrogant kutje was het toen, zal nu nog wel veel erger zijn.
albinoquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Wit haar? Geverfd of ben je een albino.
Ja, dat moesten we de hele dag aanhoren van d'r, hoe goed ze wel niet wasquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ach, ze kan wel prachtig harp spelen
Houden zoquote:
Ben jij een albino?quote:
Harp is niet echt iets wat me boeit, dus ik denk dat dat inderdaad zo gaat blijven ja.quote:
Nee, die pinda is een leugenaar.quote:
ik ben pindakaas volgens wendy...quote:
Dat scheldt niet zo lekker.quote:
das waar...quote:
jij zag het ookquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:03 schreef Bart het volgende:
Oh jij bent die Erwin.
Nou ja, je had wel toegegeven dat je aziatisch bent.
Ik welquote:
quote:aantal posts: 97 (gemiddeld 2 per dag)
tis rustig op mn werkquote:
bodegraven, richting alphen aan den rijn...quote:
Morgen was popfiction toch?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:01 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
das waar...
wat is er morgen ook al weer in de vic? dj waarschijnlijk?
Ik wou al zeggen, anders was je niet heengegaan.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:17 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
bodegraven, richting alphen aan den rijn...
nou ja, rustig. ik wil wat afhebben voor het weekend. maandag vrij, en dinsdag cursus.
wat ik normaal in 4 dagen doe, moest in 2...
nope...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, anders was je niet heengegaan.
Ik bedoelde meer: welk bedrijfquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:17 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
bodegraven, richting alphen aan den rijn...
nou ja, rustig. ik wil wat afhebben voor het weekend. maandag vrij, en dinsdag cursus.
wat ik normaal in 4 dagen doe, moest in 2...
dat kan ookquote:
quote:
Zondag 'Dag van het Park' in De Hout.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:19 schreef ErwinDikkie het volgende:
nog wat te beleven in alkmaar binnenkort?
wat is dat?quote:
+1quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:45 schreef ErwinDikkie het volgende:
wordt niets voor mij denk ik
Voor mij ook niet, behalve dat ik achter de bar staquote:
Mwa, hangt een beetje van het evenement af. Maar je hebt er wel wat vaag volk rondlopen jaquote:
idd ja...quote:
dat schiet niet opquote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:28 schreef MdMa98 het volgende:![]()
Gisteravond een date in Velserbroek zeer geslaagd! nu brak en straks werken tot 21:00
Nog geneuckt?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:28 schreef MdMa98 het volgende:
![]()
Gisteravond een date in Velserbroek zeer geslaagd! nu brak en straks werken tot 21:00
ik denk als hij brak is dat het wel mee valt...quote:
De geneucktinfo zal ik maar niet met jullie delenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:23 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik denk als hij brak is dat het wel mee valt...
to much infoquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:34 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
De geneucktinfo zal ik maar niet met jullie delen
als je maar een leuke avond heb gehad toch?quote:
Jazeker wel! tweede date, vanavond komt ze hier voor de derdequote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:42 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
als je maar een leuke avond heb gehad toch?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:43 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Jazeker wel! tweede date, vanavond komt ze hier voor de derdezie er naar uit!
Als het topic vol is bij 299/300 postsquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:53 schreef ErwinDikkie het volgende:
misschien een rare vraag.
wanneer wordt er besloten om deze topic af te sluiten en dan naar deel 7 te gaan?
dan pas?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:04 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Als het topic vol is bij 299/300 posts
Hij sluit op post 301.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:04 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Als het topic vol is bij 299/300 posts
Dat is een NEE?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:34 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
De geneucktinfo zal ik maar niet met jullie delen
Hij sluit op post 300, de OP wordt niet meegeteld als postquote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij sluit op post 301.
(Veel posten in snelle reeksen leert je zulks.)
Ik ben gaar. En ik was nog vroeg thuis ook
Het postnummer waarop 'ie sluit is #301quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Hij sluit op post 300, de OP wordt niet meegeteld als post.
Niet als je instelt dat de OP niet meegerekend wordtquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het postnummer waarop 'ie sluit is #301
Dat heeft 'ie zeker weten niet ingesteld.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Niet als je instelt dat de OP niet meegerekend wordt.
Welke wegen? nergens last van gehad :pquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:14 schreef Ayca het volgende:
Door die afgesloten wegen kon ik niet eens in de stad komenrotbussen
quote:Op zondag 30 mei 2010 12:04 schreef lynda het volgende:
Lekker weer om de hele dag in het park te staan
ken je nagaan hoe erg het is... de hoofdpijn zit hoog...quote:Op zondag 30 mei 2010 14:55 schreef lynda het volgende:
Hoogdpijn is nieuw?
@ Bart: top! Houden wij er helemaal rekening mee vanaf nu
Nou al geneuckt dan?quote:
Hoe kan je nou hoofdpijn hebben van werkenquote:Op zondag 30 mei 2010 13:53 schreef ErwinDikkie het volgende:
gisteravond weer gewerkt in de victorie... oef hoogdpijn!!?
Nee.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:46 schreef MdMa98 het volgende:
Nog mensen naar de mare geweest vandaag eigk?
Superquote:Op zondag 30 mei 2010 14:55 schreef lynda het volgende:
Hoogdpijn is nieuw?
@ Bart: top! Houden wij er helemaal rekening mee vanaf nu
Grolsch is ook gewoon kut.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:53 schreef ErwinDikkie het volgende:
gisteravond weer gewerkt in de victorie... oef hoogdpijn!!?
Nee, ik zat om half zeven vanmorgen op de fiets, dat was genoeg buitenlucht voor vandaag.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:46 schreef MdMa98 het volgende:
quote:
Waar ongeveer? Straatnaam is leukerquote:Op zondag 30 mei 2010 19:46 schreef Dionysiou het volgende:
Zet mij maar neer in de OP bij de Bergermeer!
Zet me maar op de Beethovensingel. Nummer krijg je niet.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Grolsch is gewoon goed.
[..]
Waar ongeveer? Straatnaam is leuker.
Ga ik van de week ff doenquote:Op zondag 30 mei 2010 20:00 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Zet me maar op de Beethovensingel. Nummer krijg je niet.
Wat voor speciaals moet er in de Mare geweest zijn dan?quote:Op zondag 30 mei 2010 17:46 schreef MdMa98 het volgende:
Koopzondag en markt natuurlijk.. was goed drukquote:Op zondag 30 mei 2010 22:23 schreef lynda het volgende:
[..]
Wat voor speciaals moet er in de Mare geweest zijn dan?
ben je alleen geweest of met je nieuwe liefde?quote:Op maandag 31 mei 2010 09:05 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Koopzondag en markt natuurlijk.. was goed druk
Quote-fail!quote:Op maandag 31 mei 2010 08:06 schreef ErwinDikkie het volgende:
[quote]Op zondag 30 mei 2010 19:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Grolsch is gewoon goed.
[..]
oh noes
Samenquote:Op maandag 31 mei 2010 09:08 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ben je alleen geweest of met je nieuwe liefde?
oh jee een oudere vrouwquote:Op maandag 31 mei 2010 10:11 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ze is superlief, bijna 31 (ik 29). We doen wel rustig aan iigzeker niet overhaasten!
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:16 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar met klein en jong uiterlijk..
En nee daarmee bedoel ik niet 14
die staat er gewoon tussen.... onderste rij van de smilies...quote:Op maandag 31 mei 2010 10:22 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
whehe tnx, moest "facepalm"nog ffies hebben idd
Maar zonnetje is veel gezelliger. Helemaal tijdens het op de bus wachten.quote:
Ahhwquote:Op maandag 31 mei 2010 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar zonnetje is veel gezelliger. Helemaal tijdens het op de bus wachten.
quote:Op maandag 31 mei 2010 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar zonnetje is veel gezelliger. Helemaal tijdens het op de bus wachten.
food food... munch munchquote:Op maandag 31 mei 2010 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Ach, ondertussen zit ik binnen op brood te wachten.
Dan slaap ikquote:Op maandag 31 mei 2010 12:47 schreef Dionysiou het volgende:
Als jullie zaterdag een TNT Postbode op de scooter zien voorbij rossen rond 12.00 van Alkmaar Noord richting Heiloo ben ik het
aan het einde van de aangifte kan je het verdelen. mijn vriendin kreeg ook terug en moest betalen. beetje schuiven en we kregen allebei terug.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:08 schreef Bart het volgende:
Belastingdienst, daar word je ook moe van. Ik doe samen met mijn vrouw aangifte, fiscaal partners en al die onzin. Krijgen we uiteindelijk twee brieven: mijn vrouw krijgt 2200 euro teruggestort, en ik moet 2400 euro betalen
.
Ja klopt, maar dan krijg je uiteindelijk dus een brief. In plaats van dat er in die brief staat: u moet 200 betalen, krijg je twee brieven, eentje waarmee je dus 2200 terugkrijgt, en eentje waarbij je 2400 moet betalenquote:Op maandag 31 mei 2010 13:09 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
aan het einde van de aangifte kan je het verdelen. mijn vriendin kreeg ook terug en moest betalen. beetje schuiven en we kregen allebei terug.
hm apart... nooit eerder gezien... en geloof me ik heb aardig wat belastingaangiften in mijn handen gehad..quote:Op maandag 31 mei 2010 13:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dan krijg je uiteindelijk dus een brief. In plaats van dat er in die brief staat: u moet 200 betalen, krijg je twee brieven, eentje waarmee je dus 2200 terugkrijgt, en eentje waarbij je 2400 moet betalen.
De belastingdienst, makkelijker kunnen wij het u niet maken.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dan krijg je uiteindelijk dus een brief. In plaats van dat er in die brief staat: u moet 200 betalen, krijg je twee brieven, eentje waarmee je dus 2200 terugkrijgt, en eentje waarbij je 2400 moet betalen.
Zo, da's wel heel slechtquote:Op maandag 31 mei 2010 13:23 schreef lynda het volgende:
We krijgen nog steeds post voor mijn opa van de belasting.. Hij is inmiddels al 2 jaar overleden
quote:
209 is inderdaad een tijd terug...quote:Op maandag 31 mei 2010 13:36 schreef Bart het volgende:
209? Tijdje terug, weet niet of ik daar nog wel administratie van heb bewaard.
quote:
alleen als ik terug krijg...quote:
jij bent raar bianc.quote:
ah zielig...quote:
Ik ben Daniëlle niet.quote:
zo ongeveerquote:Op maandag 31 mei 2010 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben Daniëlle niet.
Maar raar doen maakt niet dat ik raar bén!![]()
quote:Op maandag 31 mei 2010 14:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat nou zo ongeveer? Het is gewoon de waarheid
Eg wel!quote:Op maandag 31 mei 2010 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar raar doen maakt niet dat ik raar bén!
quote:
Wat een leven!quote:
Student, dan krijg je dat.quote:
ach...quote:
Was om half zeven thuis ofzo. Valt mee dus.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:08 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ach...![]()
nog vroeg geworden zondagochtend?
Painten? Wel het resultaat hier laten zien!quote:
een half uur later dan mij...quote:Op maandag 31 mei 2010 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was om half zeven thuis ofzo. Valt mee dus.
Maar whoei, hoe lang het duurde voor het mensch snapte dat ik sommige kinderseries wel "meegemaakt" en andere niet... Zo moeilijk zijn uitzendjaren toch ook niet te snappen lijkt me.
Met een echte muis gaat het veel makkelijker dan met een touchpadquote:Op maandag 31 mei 2010 15:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Painten? Wel het resultaat hier laten zien!
Ja, ik weet. Maar soms is het sterker dan mezelf.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:14 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
een half uur later dan mij...
je weet tegen wie je het uitlegde he?
roze pakpaard
echte surrealisme?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met een echte muis gaat het veel makkelijker dan met een touchpad
[ afbeelding ]
Ik zie er een boom en een vogel in. En het is weer eens wat anders dan een schaap.quote:
af en toe... ok, regelmatig... ok,quote:Op maandag 31 mei 2010 15:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik weet. Maar soms is het sterker dan mezelf.
Tip: koop een muis.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met een echte muis gaat het veel makkelijker dan met een touchpad
[ afbeelding ]
Ik hou het mezelf ook alleen maar voor omdat ik er toevallig tentamens voor heb deze periode..quote:Op maandag 31 mei 2010 14:40 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
alleen als ik terug krijg...
inkomstenbelasting valt wel mee. omzetbelasting, of te wel BTW, is erger....
Ik zit nu niet thuis, normaal zit ik op m'n desktop te werken.quote:
Okequote:Op maandag 31 mei 2010 15:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit nu niet thuis, normaal zit ik op m'n desktop te werken.
En het is nog steeds een accurate afspiegeling van m'n tekenkunsten.
welke belasting krijg je? alles?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:23 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik hou het mezelf ook alleen maar voor omdat ik er toevallig tentamens voor heb deze periode..
Het is verder gewoon verschrikkelijk
Heh. Beter dan bovenstaand gaat het echt niet worden hoor.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Oke. Maar krijgen we zo al een WIP te zien?
quote:Op maandag 31 mei 2010 15:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heh. Beter dan bovenstaand gaat het echt niet worden hoor.
Ik bedoel, schaap: [ afbeelding ]
Belastingrecht in brede begrip.quote:
Ik doe MBO maar merk er niks van.quote:
Ik maak ze alleen voor speciale gelegenheden.quote:
En het prachtige schaap was voor?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik maak ze alleen voor speciale gelegenheden.
MBO studeer je ook nietquote:
Gemiddeld 12 uur in de week college helpt. De rest doe ik vooral 's avonds.quote:
Degene met het motto "Toe, teken een schaap voor me"quote:
Mijn motto is: "Toe, teken een 45-jarige maatschappelijk werkster op 6-daagse treinvakantie in Parijs samen met haar overspelige man die de roodharige caissière van de Albert Heijn op de Van Ostadelaan neukt voor me".quote:Op maandag 31 mei 2010 15:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Degene met het motto "Toe, teken een schaap voor me"(Dat in combinatie met verveling resulteert in schaap.
)
dat schiet ook weer niet op... gelukkig is de wettenbundel niet zo dik, en niet gedrukt op bijbelpapier...quote:Op maandag 31 mei 2010 15:30 schreef lynda het volgende:
[..]
Belastingrecht in brede begrip.
Krijg van alles een beetje, vak wordt maar 1 periode gegeven.
Dus tja pak de belastingrecht wettenbundel er bij en ik heb een tentamen zeg maar.
dhr. M.?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Degene met het motto "Toe, teken een schaap voor me"(Dat in combinatie met verveling resulteert in schaap.
)
Dat gaat nooit op zo'n bonnetje voor een tas passen.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Mijn motto is: "Toe, teken een 45-jarige maatschappelijk werkster op 6-daagse treinvakantie in Parijs samen met haar overspelige man die de roodharige caissière van de Albert Heijn op de Van Ostadelaan neukt voor me".
Ik wil het ook als muurschildering.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat gaat nooit op zo'n bonnetje voor een tas passen.
Ja, ik heb maar twee schapen getekend dit weekend en die paint is er één van.quote:
Da's me te ambitieus.quote:
Gelukkig welquote:Op maandag 31 mei 2010 15:43 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
dat schiet ook weer niet op... gelukkig is de wettenbundel niet zo dik, en niet gedrukt op bijbelpapier...
Geen scheit?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik heb maar twee schapen getekend dit weekend en die paint is er één van.
Oh ja, maar da's een sgeit. En dat ding op dat bierviltje. Ik was ze alweer vergeten.quote:
Op de klaagmuur.quote:
scheit, sgeit... je wist wat ik bedoeldequote:Op maandag 31 mei 2010 15:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, maar da's een sgeit. En dat ding op dat bierviltje. Ik was ze alweer vergeten.
Ik bedoelde daarmee te zeggen dat het een sgeit was en geen schaapquote:Op maandag 31 mei 2010 15:50 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
scheit, sgeit... je wist wat ik bedoelde
en ook geen biefstukquote:
Jammer. Nou ja, dan maar shoarma.quote:
quote:
Neen.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:59 schreef ErwinDikkie het volgende:
gaat het automatisch naar de volgende?
De laatste poster maakt een nieuw topic.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:59 schreef ErwinDikkie het volgende:
gaat het automatisch naar de volgende?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |