Goed! Volgens mij heb ik eindelijk m'n filosofie gehaald dit maalquote:
Enerzijds is dat mogelijk, anderzijds is het mogelijk dat het niet mogelijk is. Denk je ook niet?quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed! Volgens mij heb ik eindelijk m'n filosofie gehaald dit maal
Stil jij. Zodra ik dat klotevak gehaald heb, ga ik m'n aantekeningen verbranden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Enerzijds is dat mogelijk, anderzijds is het mogelijk dat het niet mogelijk is. Denk je ook niet?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stil jij. Zodra ik dat klotevak gehaald heb, ga ik m'n aantekeningen verbranden.
Het is de waarheid.quote:
Filosofie is toch mooi! De idee van Plato, het dualisme van Descartes...quote:
An sich is het niet oninteressant, maar ik walg ervan na die collegereeks.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Filosofie is toch mooi! De idee van Plato, het dualisme van Descartes...
Wij hadden met Grieks eigenlijk alleen de Griekse filosofen, helaas is het een verplicht vak voor m'n p. Die ik 2 jaar terug had moeten hebben eigenlijk.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:16 schreef Bart het volgende:
Voor mij hetzelfde hoor. Ik kreeg het met Grieks, daar hoorde dat bij op de middelbare school van mij. Maar ik had zo'n grafteringhekel aan Grieks, dat ik het hele filosofie-gebeuren ook niet echt heb meegekregen.
Ja klopt, middeleeuwse en renaissance-filosofen kregen we met geschiedenis, maar dat vak was net zo erg als Grieksquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wij hadden met Grieks eigenlijk alleen de Griekse filosofen, helaas is het een verplicht vak voor m'n p. Die ik 2 jaar terug had moeten hebben eigenlijk.
Daar heb ik bij in de klas gezeten, wat een arrogant kutje was het toen, zal nu nog wel veel erger zijnquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:08 schreef douche-eendje het volgende:
13 juli speelt Lavinia Meijer in Alkmaar
Ach, ze kan wel prachtig harp spelenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Daar heb ik bij in de klas gezeten, wat een arrogant kutje was het toen, zal nu nog wel veel erger zijn.
albinoquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Wit haar? Geverfd of ben je een albino.
Ja, dat moesten we de hele dag aanhoren van d'r, hoe goed ze wel niet wasquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ach, ze kan wel prachtig harp spelen
Houden zoquote:
Ben jij een albino?quote:
Harp is niet echt iets wat me boeit, dus ik denk dat dat inderdaad zo gaat blijven ja.quote:
Nee, die pinda is een leugenaar.quote:
ik ben pindakaas volgens wendy...quote:
Dat scheldt niet zo lekker.quote:
das waar...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |