sizzling?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm, geen idee wat er dan is, eigenlijk. Zal wel een gewone caféavond zijn. (Of afgehuurd, dat kan in principe ook.)
Ik moet morgen. Bij de salsa.
Whut?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:08 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
marianne heet ze volgens mij, zal kiko er ook wel rondlopen (dr ex).
Ik dus ook niet, ik sta dan alleen maar achter de bar.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:27 schreef MdMa98 het volgende:
[..]sizzling salsa is van haar.
annyway ik heb verder niks met salsa
lekker houden zoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik dus ook niet, ik sta dan alleen maar achter de bar.
Was ik wel van plan ja. Salsa is heel erg niet mij.quote:
ikquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was ik wel van plan ja. Salsa is heel erg niet mij.![]()
Ik heb niet eens trauma's, ik vind het gewoon kutmuziek.quote:
Dance-iets volgens Thijs. Ik kom net van de introductiecursus afquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm, geen idee wat er dan is, eigenlijk. Zal wel een gewone caféavond zijn. (Of afgehuurd, dat kan in principe ook.)
Ik moet morgen. Bij de salsa.
Ah, dus m'n "zwagert" ken je alquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Dance-iets volgens Thijs. Ik kom net van de introductiecursus af.
Erwin heb ik net ff gesproken jaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, dus m'n "zwagert" ken je al(Erwin, zou ook ergens op Fok moeten rondhangen...
)
Da's de vriend van m'n zus.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Erwin heb ik net ff gesproken ja. Hoezo is dat je "zwager" dan?
Ah oke, Wendy ofzo? Die naam hoorde ik vallen dacht ikquote:
quote:
Biancaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:07 schreef Bart het volgende:
En jij dan?
De wittequote:
Wit haar? Geverfd of ben je een albinoquote:
Allemaal kunstmatig.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Wit haar? Geverfd of ben je een albino.
En de uitgroei is...quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Allemaal kunstmatig.(Op de uitgroei na dan.
)
Ook blond, maar dan donkerder. Zelfde kleur die m'n haar in m'n fobo is, misschien dat het nu iets lichter oogt dan dat het daar deed. Enfin, kijk in de vrijwilligersruimte zou ik zeggen, daar schijnt m'n Wie Wat Waar te hangen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |