Goed! Volgens mij heb ik eindelijk m'n filosofie gehaald dit maalquote:
Enerzijds is dat mogelijk, anderzijds is het mogelijk dat het niet mogelijk is. Denk je ook niet?quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed! Volgens mij heb ik eindelijk m'n filosofie gehaald dit maal
Stil jij. Zodra ik dat klotevak gehaald heb, ga ik m'n aantekeningen verbranden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Enerzijds is dat mogelijk, anderzijds is het mogelijk dat het niet mogelijk is. Denk je ook niet?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stil jij. Zodra ik dat klotevak gehaald heb, ga ik m'n aantekeningen verbranden.
Het is de waarheid.quote:
Filosofie is toch mooi! De idee van Plato, het dualisme van Descartes...quote:
An sich is het niet oninteressant, maar ik walg ervan na die collegereeks.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Filosofie is toch mooi! De idee van Plato, het dualisme van Descartes...
Wij hadden met Grieks eigenlijk alleen de Griekse filosofen, helaas is het een verplicht vak voor m'n p. Die ik 2 jaar terug had moeten hebben eigenlijk.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:16 schreef Bart het volgende:
Voor mij hetzelfde hoor. Ik kreeg het met Grieks, daar hoorde dat bij op de middelbare school van mij. Maar ik had zo'n grafteringhekel aan Grieks, dat ik het hele filosofie-gebeuren ook niet echt heb meegekregen.
Ja klopt, middeleeuwse en renaissance-filosofen kregen we met geschiedenis, maar dat vak was net zo erg als Grieksquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wij hadden met Grieks eigenlijk alleen de Griekse filosofen, helaas is het een verplicht vak voor m'n p. Die ik 2 jaar terug had moeten hebben eigenlijk.
Daar heb ik bij in de klas gezeten, wat een arrogant kutje was het toen, zal nu nog wel veel erger zijnquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:08 schreef douche-eendje het volgende:
13 juli speelt Lavinia Meijer in Alkmaar
Ach, ze kan wel prachtig harp spelenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Daar heb ik bij in de klas gezeten, wat een arrogant kutje was het toen, zal nu nog wel veel erger zijn.
albinoquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Wit haar? Geverfd of ben je een albino.
Ja, dat moesten we de hele dag aanhoren van d'r, hoe goed ze wel niet wasquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ach, ze kan wel prachtig harp spelen
Houden zoquote:
Ben jij een albino?quote:
Harp is niet echt iets wat me boeit, dus ik denk dat dat inderdaad zo gaat blijven ja.quote:
Nee, die pinda is een leugenaar.quote:
ik ben pindakaas volgens wendy...quote:
Dat scheldt niet zo lekker.quote:
das waar...quote:
jij zag het ookquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:03 schreef Bart het volgende:
Oh jij bent die Erwin.
Nou ja, je had wel toegegeven dat je aziatisch bent.
Ik welquote:
quote:aantal posts: 97 (gemiddeld 2 per dag)
tis rustig op mn werkquote:
bodegraven, richting alphen aan den rijn...quote:
Morgen was popfiction toch?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:01 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
das waar...
wat is er morgen ook al weer in de vic? dj waarschijnlijk?
Ik wou al zeggen, anders was je niet heengegaan.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:17 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
bodegraven, richting alphen aan den rijn...
nou ja, rustig. ik wil wat afhebben voor het weekend. maandag vrij, en dinsdag cursus.
wat ik normaal in 4 dagen doe, moest in 2...
nope...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, anders was je niet heengegaan.
Ik bedoelde meer: welk bedrijfquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:17 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
bodegraven, richting alphen aan den rijn...
nou ja, rustig. ik wil wat afhebben voor het weekend. maandag vrij, en dinsdag cursus.
wat ik normaal in 4 dagen doe, moest in 2...
dat kan ookquote:
quote:
Zondag 'Dag van het Park' in De Hout.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:19 schreef ErwinDikkie het volgende:
nog wat te beleven in alkmaar binnenkort?
wat is dat?quote:
+1quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:45 schreef ErwinDikkie het volgende:
wordt niets voor mij denk ik
Voor mij ook niet, behalve dat ik achter de bar staquote:
Mwa, hangt een beetje van het evenement af. Maar je hebt er wel wat vaag volk rondlopen jaquote:
idd ja...quote:
dat schiet niet opquote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:28 schreef MdMa98 het volgende:![]()
Gisteravond een date in Velserbroek zeer geslaagd! nu brak en straks werken tot 21:00
Nog geneuckt?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:28 schreef MdMa98 het volgende:
![]()
Gisteravond een date in Velserbroek zeer geslaagd! nu brak en straks werken tot 21:00
ik denk als hij brak is dat het wel mee valt...quote:
De geneucktinfo zal ik maar niet met jullie delenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:23 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik denk als hij brak is dat het wel mee valt...
to much infoquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:34 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
De geneucktinfo zal ik maar niet met jullie delen
als je maar een leuke avond heb gehad toch?quote:
Jazeker wel! tweede date, vanavond komt ze hier voor de derdequote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:42 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
als je maar een leuke avond heb gehad toch?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:43 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Jazeker wel! tweede date, vanavond komt ze hier voor de derdezie er naar uit!
Als het topic vol is bij 299/300 postsquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:53 schreef ErwinDikkie het volgende:
misschien een rare vraag.
wanneer wordt er besloten om deze topic af te sluiten en dan naar deel 7 te gaan?
dan pas?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:04 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Als het topic vol is bij 299/300 posts
Hij sluit op post 301.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:04 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Als het topic vol is bij 299/300 posts
Dat is een NEE?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:34 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
De geneucktinfo zal ik maar niet met jullie delen
Hij sluit op post 300, de OP wordt niet meegeteld als postquote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij sluit op post 301.
(Veel posten in snelle reeksen leert je zulks.)
Ik ben gaar. En ik was nog vroeg thuis ook
Het postnummer waarop 'ie sluit is #301quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Hij sluit op post 300, de OP wordt niet meegeteld als post.
Niet als je instelt dat de OP niet meegerekend wordtquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het postnummer waarop 'ie sluit is #301
Dat heeft 'ie zeker weten niet ingesteld.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Niet als je instelt dat de OP niet meegerekend wordt.
Welke wegen? nergens last van gehad :pquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:14 schreef Ayca het volgende:
Door die afgesloten wegen kon ik niet eens in de stad komenrotbussen
quote:Op zondag 30 mei 2010 12:04 schreef lynda het volgende:
Lekker weer om de hele dag in het park te staan
ken je nagaan hoe erg het is... de hoofdpijn zit hoog...quote:Op zondag 30 mei 2010 14:55 schreef lynda het volgende:
Hoogdpijn is nieuw?
@ Bart: top! Houden wij er helemaal rekening mee vanaf nu
Nou al geneuckt dan?quote:
Hoe kan je nou hoofdpijn hebben van werkenquote:Op zondag 30 mei 2010 13:53 schreef ErwinDikkie het volgende:
gisteravond weer gewerkt in de victorie... oef hoogdpijn!!?
Nee.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:46 schreef MdMa98 het volgende:
Nog mensen naar de mare geweest vandaag eigk?
Superquote:Op zondag 30 mei 2010 14:55 schreef lynda het volgende:
Hoogdpijn is nieuw?
@ Bart: top! Houden wij er helemaal rekening mee vanaf nu
Grolsch is ook gewoon kut.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:53 schreef ErwinDikkie het volgende:
gisteravond weer gewerkt in de victorie... oef hoogdpijn!!?
Nee, ik zat om half zeven vanmorgen op de fiets, dat was genoeg buitenlucht voor vandaag.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:46 schreef MdMa98 het volgende:
Nog mensen naar de mare geweest vandaag eigk?
quote:
Waar ongeveer? Straatnaam is leukerquote:Op zondag 30 mei 2010 19:46 schreef Dionysiou het volgende:
Zet mij maar neer in de OP bij de Bergermeer!
Zet me maar op de Beethovensingel. Nummer krijg je niet.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Grolsch is gewoon goed.
[..]
Waar ongeveer? Straatnaam is leuker.
Ga ik van de week ff doenquote:Op zondag 30 mei 2010 20:00 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Zet me maar op de Beethovensingel. Nummer krijg je niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |