quote:Op maandag 31 mei 2010 14:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat nou zo ongeveer? Het is gewoon de waarheid
Eg wel!quote:Op maandag 31 mei 2010 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar raar doen maakt niet dat ik raar bén!
quote:
Wat een leven!quote:
Student, dan krijg je dat.quote:
ach...quote:
Was om half zeven thuis ofzo. Valt mee dus.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:08 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ach...![]()
nog vroeg geworden zondagochtend?
Painten? Wel het resultaat hier laten zien!quote:
een half uur later dan mij...quote:Op maandag 31 mei 2010 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was om half zeven thuis ofzo. Valt mee dus.
Maar whoei, hoe lang het duurde voor het mensch snapte dat ik sommige kinderseries wel "meegemaakt" en andere niet... Zo moeilijk zijn uitzendjaren toch ook niet te snappen lijkt me.
Met een echte muis gaat het veel makkelijker dan met een touchpadquote:Op maandag 31 mei 2010 15:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Painten? Wel het resultaat hier laten zien!
Ja, ik weet. Maar soms is het sterker dan mezelf.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:14 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
een half uur later dan mij...
je weet tegen wie je het uitlegde he?
roze pakpaard
echte surrealisme?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met een echte muis gaat het veel makkelijker dan met een touchpad
[ afbeelding ]
Ik zie er een boom en een vogel in. En het is weer eens wat anders dan een schaap.quote:
af en toe... ok, regelmatig... ok,quote:Op maandag 31 mei 2010 15:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik weet. Maar soms is het sterker dan mezelf.
Tip: koop een muis.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met een echte muis gaat het veel makkelijker dan met een touchpad
[ afbeelding ]
Ik hou het mezelf ook alleen maar voor omdat ik er toevallig tentamens voor heb deze periode..quote:Op maandag 31 mei 2010 14:40 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
alleen als ik terug krijg...
inkomstenbelasting valt wel mee. omzetbelasting, of te wel BTW, is erger....
Ik zit nu niet thuis, normaal zit ik op m'n desktop te werken.quote:
Okequote:Op maandag 31 mei 2010 15:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit nu niet thuis, normaal zit ik op m'n desktop te werken.
En het is nog steeds een accurate afspiegeling van m'n tekenkunsten.
welke belasting krijg je? alles?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:23 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik hou het mezelf ook alleen maar voor omdat ik er toevallig tentamens voor heb deze periode..
Het is verder gewoon verschrikkelijk
Heh. Beter dan bovenstaand gaat het echt niet worden hoor.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Oke. Maar krijgen we zo al een WIP te zien?
quote:Op maandag 31 mei 2010 15:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heh. Beter dan bovenstaand gaat het echt niet worden hoor.
Ik bedoel, schaap: [ afbeelding ]
Belastingrecht in brede begrip.quote:
Ik doe MBO maar merk er niks van.quote:
Ik maak ze alleen voor speciale gelegenheden.quote:
En het prachtige schaap was voor?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik maak ze alleen voor speciale gelegenheden.
MBO studeer je ook nietquote:
Gemiddeld 12 uur in de week college helpt. De rest doe ik vooral 's avonds.quote:
Degene met het motto "Toe, teken een schaap voor me"quote:
Mijn motto is: "Toe, teken een 45-jarige maatschappelijk werkster op 6-daagse treinvakantie in Parijs samen met haar overspelige man die de roodharige caissičre van de Albert Heijn op de Van Ostadelaan neukt voor me".quote:Op maandag 31 mei 2010 15:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Degene met het motto "Toe, teken een schaap voor me"(Dat in combinatie met verveling resulteert in schaap.
)
dat schiet ook weer niet op... gelukkig is de wettenbundel niet zo dik, en niet gedrukt op bijbelpapier...quote:Op maandag 31 mei 2010 15:30 schreef lynda het volgende:
[..]
Belastingrecht in brede begrip.
Krijg van alles een beetje, vak wordt maar 1 periode gegeven.
Dus tja pak de belastingrecht wettenbundel er bij en ik heb een tentamen zeg maar.
dhr. M.?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Degene met het motto "Toe, teken een schaap voor me"(Dat in combinatie met verveling resulteert in schaap.
)
Dat gaat nooit op zo'n bonnetje voor een tas passen.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Mijn motto is: "Toe, teken een 45-jarige maatschappelijk werkster op 6-daagse treinvakantie in Parijs samen met haar overspelige man die de roodharige caissičre van de Albert Heijn op de Van Ostadelaan neukt voor me".
Ik wil het ook als muurschildering.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat gaat nooit op zo'n bonnetje voor een tas passen.
Ja, ik heb maar twee schapen getekend dit weekend en die paint is er één van.quote:
Da's me te ambitieus.quote:
Gelukkig welquote:Op maandag 31 mei 2010 15:43 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
dat schiet ook weer niet op... gelukkig is de wettenbundel niet zo dik, en niet gedrukt op bijbelpapier...
Geen scheit?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik heb maar twee schapen getekend dit weekend en die paint is er één van.
Oh ja, maar da's een sgeit. En dat ding op dat bierviltje. Ik was ze alweer vergeten.quote:
Op de klaagmuur.quote:
scheit, sgeit... je wist wat ik bedoeldequote:Op maandag 31 mei 2010 15:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, maar da's een sgeit. En dat ding op dat bierviltje. Ik was ze alweer vergeten.
Ik bedoelde daarmee te zeggen dat het een sgeit was en geen schaapquote:Op maandag 31 mei 2010 15:50 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
scheit, sgeit... je wist wat ik bedoelde
en ook geen biefstukquote:
Jammer. Nou ja, dan maar shoarma.quote:
quote:
Neen.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:59 schreef ErwinDikkie het volgende:
gaat het automatisch naar de volgende?
De laatste poster maakt een nieuw topic.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:59 schreef ErwinDikkie het volgende:
gaat het automatisch naar de volgende?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |