quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:44 schreef Jahr00n het volgende:
FUCK DAT WARME WEER
MIJN CPU COOLING KAN HET NIET MEER AAN
quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gelukkig doe jij daar niet aan mee, TS, en heb jij je PC-tje uitgedaan om buiten van de zon te genieten!
quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:49 schreef TwistedFlame het volgende:
als je de hele dag met dingen bezig bent en dan rond 17:49 thuis bent en te moe bent om weer naar buiten te gaan dan ja ga je klagen op FOK!
Mooi slechts een enkel item op die lijst is toepasbaar op me lol.quote:
jij draagt witte broekenquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:03 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die liever gans wit zijn ipv een lekker kleurtje
Maarja een witte huid steekt natuurlijk goed af tegen zo'n bandshirt he !
die avatarquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
JustinK gaat niet op vakantie/op een culturele nerd-vakantie.
mensen die nu al donkerbruin zijn omdat ze alleen maar halve liters aldi op het strand sappen met een draagbare radio erbijquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:03 schreef Maikuuul het volgende:
dat laatste jaquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
JustinK gaat niet op vakantie/op een culturele nerd-vakantie.
Die lijst slaat nergens opquote:
Dat kan natuurlijk echt niet he in de alternatieve / rockscene !!! iedereen moet in het donker want hey ! ze zijn toch geen meelopers ?? ( maar vergeten wel dat iedereen hetzelfde draagtquote:
En ik bén een nerd en ik heb ook bijna niks van die lijst.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:09 schreef henrydg het volgende:
[..]
Die lijst slaat nergens op![]()
Ik heb
- witte sokken
- CJP pas ( van school gekregen, ik gebruik hem niet )
- Geodriehoek ( voor school )
Maar ik ben absoluut geen nerd
wtf ben je blind of zo? ik klag niet over het WEER. Ik zeg alleen: "omdat mensen te moe zijn na een werkdag, hebben ze het energie niet om naar buiten te gaan". Ik ben al de hele dag buiten geweest. Ik praat IN het ALGEMEEN dat mensen wel eens MOE kunnen zijn en liever thuis zitten. Weet ik veel, ik suggesteer maarquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:51 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dan moet je daarover klagen, niet over het mooie weer.
312 Een lijst met 311 persoonlijkheden van andere mensen dan jijzelf.quote:
Of een hans anders brilquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:25 schreef Disavowed het volgende:
[..]
312 Een lijst met 311 persoonlijkheden van andere mensen dan jijzelf.
Trouwens: niks mis met Fristi, het enige dat op mij van toepassing is.
Dat wel. Als je dan al een bril wil dragen i.p.v. lenzen, doe dan nog een mooie bril.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:31 schreef Green1 het volgende:
Nee, een bril moet natuurlijk weer van Dolce and Gabanna zijn ofzo.
Ah.. mijn opa van 89 is dus een nerdquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat wel. Als je dan al een bril wil dragen i.p.v. lenzen, doe dan nog een mooie bril.
Nerds krijgen het flesje bier niet open met iets anders als een opener.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:33 schreef Yreal het volgende:
wat een bullshit, ik ben een nerd als er een bier opener aan mijn sleutels heb?
Nerds drinken appelsap, geen bier...
quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:41 schreef Aestivate het volgende:
Klopt. Gelukkig heb ik dit topic op Tweakers gevonden.Nu kom ik de zomer wel door.
Wat doe jij deze zomer om je PC koel te houden - Deel 3
quote:Ik zeg
naar beneden en pas weer openen in de avonduren. Houdt bij mij mijn kamer al 4 jaar lekker koel (en donker)
Dat is anders, die is oud.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:38 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ah.. mijn opa van 89 is dus een nerd
het krat waar het flesje uit haalt. Maar waarom zou ik debiele constructies verzinnen als het ook met het stuk gereedschap kan dat men er voor heeft bedacht.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nerds krijgen het flesje bier niet open met iets anders als een opener.
OMG!quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:41 schreef Aestivate het volgende:
Klopt. Gelukkig heb ik dit topic op Tweakers gevonden.Nu kom ik de zomer wel door.
Wat doe jij deze zomer om je PC koel te houden - Deel 3
Mensen die geen zonnenbank thuis hebbenquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:07 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Mensen die de zonnebank bezoeken.
Ik heb van mezelf gelukkig al redelijk bruin.
Mannen die witte broeken dragen!quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk echt niet he in de alternatieve / rockscene !!! iedereen moet in het donker want hey ! ze zijn toch geen meelopers ?? ( maar vergeten wel dat iedereen hetzelfde draagt).
Waarom zou ik in de zomer zwarte broeken dragen als er ook een minder warme witte broek in de kast hangt ?
Bandshirt lovers die niet tegen leuke kleding kunnen en daarom zeurenroyaal
Om dan natuurlijk nog maar te zwijgen over de lelijk broeken die uiteraard je ouders voor je betalen
Mensen die huidkanker creëren onder de zonnebank.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:08 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Mensen die geen zonnenbank thuis hebben
Huidkankerquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:09 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Mensen die huidkanker creëren onder de zonnebank.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:08 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Mensen die geen zonnenbank thuis hebben
Mensen die negers haten maar wel de hele tijd zeiken over een kleurtje krijgenquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:03 schreef Maikuuul het volgende:
Jouw avater spreekt boekdelen in dezenquote:
Mensen die negers hatenquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:14 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mensen die negers haten maar wel de hele tijd zeiken over een kleurtje krijgen
Knip een oogluik in je gordijn.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:08 schreef Penisbaard het volgende:
Moest de gordijnen vandaag dicht doen omdat de zon anders op mijn beeldscherm schijntNu kan ik niet meer stiekem het schoolplein van de basisschool in de gaten houden
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |