jij draagt witte broekenquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:03 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die liever gans wit zijn ipv een lekker kleurtje
Maarja een witte huid steekt natuurlijk goed af tegen zo'n bandshirt he !
die avatarquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
JustinK gaat niet op vakantie/op een culturele nerd-vakantie.
mensen die nu al donkerbruin zijn omdat ze alleen maar halve liters aldi op het strand sappen met een draagbare radio erbijquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:03 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die liever gans wit zijn ipv een lekker kleurtje
Maarja een witte huid steekt natuurlijk goed af tegen zo'n bandshirt he !
dat laatste jaquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
JustinK gaat niet op vakantie/op een culturele nerd-vakantie.
Die lijst slaat nergens opquote:
Dat kan natuurlijk echt niet he in de alternatieve / rockscene !!! iedereen moet in het donker want hey ! ze zijn toch geen meelopers ?? ( maar vergeten wel dat iedereen hetzelfde draagtquote:
En ik bén een nerd en ik heb ook bijna niks van die lijst.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:09 schreef henrydg het volgende:
[..]
Die lijst slaat nergens op![]()
Ik heb
- witte sokken
- CJP pas ( van school gekregen, ik gebruik hem niet )
- Geodriehoek ( voor school )
Maar ik ben absoluut geen nerd
wtf ben je blind of zo? ik klag niet over het WEER. Ik zeg alleen: "omdat mensen te moe zijn na een werkdag, hebben ze het energie niet om naar buiten te gaan". Ik ben al de hele dag buiten geweest. Ik praat IN het ALGEMEEN dat mensen wel eens MOE kunnen zijn en liever thuis zitten. Weet ik veel, ik suggesteer maarquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:51 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dan moet je daarover klagen, niet over het mooie weer.
312 Een lijst met 311 persoonlijkheden van andere mensen dan jijzelf.quote:
Of een hans anders brilquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:25 schreef Disavowed het volgende:
[..]
312 Een lijst met 311 persoonlijkheden van andere mensen dan jijzelf.
Trouwens: niks mis met Fristi, het enige dat op mij van toepassing is.
Dat wel. Als je dan al een bril wil dragen i.p.v. lenzen, doe dan nog een mooie bril.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:31 schreef Green1 het volgende:
Nee, een bril moet natuurlijk weer van Dolce and Gabanna zijn ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |