abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 juni 2010 @ 11:41:41 #76
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_82227861
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:29 schreef Alec690 het volgende:

[..]

Met welke maatschappij vlieg je meestal dan? Met tussenstop? Wat kost zo'n ticket naar Cyprus eigenlijk?
Meestal incl. 1 tussenstop in Duitsland, Tsjechie of Zwitserland en dat is dan met Czech Airlines, Lufthansa of Swiss Airlines. En soms zonder tussenstop met Cyprus Airways.
Tickets kosten 200 euro (ongeveer het minimum als je vroeg boekt in laagseizoen) tot 400 euro (normale prijs). Dat vroeg boeken voor 200 euro is me helaas pas 1x gelukt, want meestal weten we pas max. een maand van tevoren de precieze data. Anders zou het zelfs nog allemaal vrij goedkoop kunnen
pi_82228119
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 04:18 schreef Earry het volgende:

[..]

Mijn vriendin is momenteel op weg hier naar toe. Over ca. 1u 15min landt ze in Caïro en vanmiddag mag ik haar op gaan halen @ Schiphol
Wie weet komen we elkaar nog tegen, want ik ga nu me meisje ophalen, die is onderweg vanuit venezuela via Frankfurt naar Schiphol
pi_82394004
Wat is het toch geweldig om elkaar na zo'n lange tijd weer te zien.
  † In Memoriam † zondag 6 juni 2010 @ 14:23:47 #79
88815 The_Emotion
98.3
pi_82394390
Veel plezier en geluk samen, neem het ervan
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_82400642
quote:
Op zondag 6 juni 2010 14:23 schreef Remqo het volgende:
Veel plezier en geluk samen, neem het ervan
Leuke reclame voor NL dankzij onze grote vriend Joran in het land van je vriendin.
  † In Memoriam † zondag 6 juni 2010 @ 16:42:34 #81
88815 The_Emotion
98.3
pi_82401213
quote:
Op zondag 6 juni 2010 16:32 schreef Alec690 het volgende:

[..]

Leuke reclame voor NL dankzij onze grote vriend Joran in het land van je vriendin.
We hebben wel allebei iets om over te praten
En die Peruaanse cel is echt vieeeessss
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_82441494
quote:
Op zondag 6 juni 2010 16:32 schreef Alec690 het volgende:

[..]

Mijn vrouw zei het ook al. Weer iets waardoor de naam van Nederland verder aan gort wordt geholpen. Nederland heeft al geen beste naam en dat wordt er op deze manier niet beter op.
pi_82607315
Even een ruwe schop, nog 9 dagen en dan mag ik haar weer ophalen.

Kan niet wachten...
pi_82610359
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 11:18 schreef Alec690 het volgende:
Even een ruwe schop, nog 9 dagen en dan mag ik haar weer ophalen.
Hier 12 dagen En dan is ze iig de komende twee jaar weer in NL. Zij verhuist over een jaar waarschijnlijk wel naar A'dam (we wonen nu in Groningen), maar dat is allemaal prima te bereizen.
quote:
Kan niet wachten..
Same. Succes
pi_82611430
Voorheen zou ik A'dam - Groningen errug ver vinden. Met mijn huidige ervaring is alles in de benelux per definitie zeer dichtbij.
  donderdag 10 juni 2010 @ 13:02:11 #86
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_82612364
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 12:43 schreef Alec690 het volgende:
Voorheen zou ik A'dam - Groningen errug ver vinden. Met mijn huidige ervaring is alles in de benelux per definitie zeer dichtbij.
Haha dat heb ik dus ook. Dan hoor ik mensen 'zeuren' over dat hun vriend/vriendin een uur rijden verderop woont en ze hem/haar niet genoeg kunnen zien.. En dan denk ik: nou ik zou er voor tekenen
pi_82615245
Dan heb ik vette luxe, een half uurtje met de trein, normaal gesproken.
Na deze ervaring kan het mij inderdaad niet meer schelen of ik nu 2 of 3 uur reistijd heb .

Ik ben al keihard aan het aftellen, nog 5 weken .
Alles is al geregeld op mijn visum na
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 10 juni 2010 @ 14:04:51 #88
284411 crew  heywoodu
pi_82615443
Ik ga morgenochtend om 6 uur weer richting Duitsland
En maandagochtend om 0530 daar weer weg, ben ik op tijd voor Nederland-Denemarken

Gisteren zei ze me ineens dat er misschien een andere Braziliaanse au-pair komt dit weekend (die ze via internet kent, en die in het zuiden van Duitsland zit)
Ik dus even vragen waar die van plan was te slapen.....Dat was dus in de slaapkamer van mn vriendin (met zn 3'en dus)
Ik dacht lekker een lang weekend met zn 2'en te hebben, komt er ineens iemand die het hele weekend op onze lip zit

Nou ja, uiteindelijk bleek ze toch niet te komen, want het was te duur
Moet ik het even over hebben dit weekend, want dit was natuurlijk niet goed gecommuniceerd van haar kant. Als ze het anderhalve week van te voren had gezegd was er niks aan de hand geweest, dan kwam ik gewoon een weekendje eerder of later.
Maar die weinige dagen dat we samen zijn, wil ik toch écht heel graag lekker voor onszelf hebben
pi_82616843
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 14:04 schreef heywoodu het volgende:

Moet ik het even over hebben dit weekend, want dit was natuurlijk niet goed gecommuniceerd van haar kant. Als ze het anderhalve week van te voren had gezegd was er niks aan de hand geweest, dan kwam ik gewoon een weekendje eerder of later.
Maar die weinige dagen dat we samen zijn, wil ik toch écht heel graag lekker voor onszelf hebben
Groot gelijk Nogal ondoordacht van haar kant. En dan zeggen ze dat mannen tactloos zijn Kennelijk is het bij Brazilianen net andersom.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 10 juni 2010 @ 14:48:00 #90
284411 crew  heywoodu
pi_82617587
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 14:34 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Groot gelijk Nogal ondoordacht van haar kant. En dan zeggen ze dat mannen tactloos zijn Kennelijk is het bij Brazilianen net andersom.
Ik snap haar ook wel een beetje, ze probeert die andere au-pair al vanaf oktober te ontmoeten maar steeds lukt het om wat voor reden dan ook net niet.
Maar toch, probeer het dan in een weekend dat ik er niet ben
Kunnen ze lekker met zn 2'en praatziek zijn enzo
pi_82640537
Mijn gehele vriendengroep is op vakantie, mijn vriendin doet een kort tripje naar Turkije en is morgen terug in Moskou en vervolgens komt ze volgend week hierheen.

En ik? Keihard zwoegen van 8 tot 6, op een warm kantoor en met meer werk dan beschikbare handen.

Soms voel ik me wel een heul klein beetje zielig. Gelukkig eind deze maand ook nog een lang weekendje Limburg met m'n vriendin. En vanaf september ga ik me resterende vrije dagen goed misbruiken!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 00:52:52 #92
306766 dakgootezel
gek dak vies
pi_82647893
Shit LAT relaties. Ik weet niet hoe lang ik het nog trek, en hij woont niet eens zo heel ver weg. Duitsland; maar dan wel zuid oost, daar bij Oostenrijk. We leven sinds januari echt uit elkaar en hebben 9 maanden een soortige relatie. Word er echt ongelooflijk onzeker van, hij laat ook niet los wat ie in de toekomst verwacht. [zeikzeikzeik]
plakboek
  vrijdag 11 juni 2010 @ 09:15:08 #93
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_82651910
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:52 schreef dakgootezel het volgende:
Shit LAT relaties. Ik weet niet hoe lang ik het nog trek, en hij woont niet eens zo heel ver weg. Duitsland; maar dan wel zuid oost, daar bij Oostenrijk. We leven sinds januari echt uit elkaar en hebben 9 maanden een soortige relatie. Word er echt ongelooflijk onzeker van, hij laat ook niet los wat ie in de toekomst verwacht. [zeikzeikzeik]
Als je geen toekomstideeen bespreekt (of kunt bespreken) met 'm dan wordt het inderdaad lastig, en snap ik dat je niet weet wat je ermee aan moet.
pi_82678780
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:52 schreef dakgootezel het volgende:
Wat ik in deze korte tijd heb geleerd is dat je moet plannen. Je moet plannen wanneer je elkaar weer gaat zien(Dus beide tijd vrij maken) en dit op regelmatige basis. Half jaar elkaar niet zien is wel erg lang en als hij ook geen toekomstbeeld heeft voor de relatie zie ik het somber in. Uiteindelijk zal één van jullie concessies moeten doen en (tijdelijk) emigreren.

Zelf ga ik 24 juni weer naar Sint-Petersburg(Heel erg veel zin in:)) en in september gaan we samenwonen in Eindhoven, dan is dit gedoe tenminste eindelijk voorbij. Heel misschien tussendoor nog naar Oekraïne voor een vakantie.(Tip voor de mensen met een Russisch vriend(in), Oekraïne heb je beide geen visum nodig en is lekker goedkoop, ga bijv. naar Simferopol)
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_82886755
Ik meld me hier ook even aan

Ik heb al bijna 4 jaar een relatie met een Turkse dame (van het moderne soort ) en we zijn onderhand alweer 1,5 jaar gelukkig getrouwd . Sinds onze trouwerij wonen we ook samen hier in Nederland en dit viel ook samen met de ingangsdatum van haar arbeidscontract in Nederland (kenniswerker) dus visum en vergunningen meteen voor elkaar.

Aan dit alles ging natuurlijk wel een lange afstands relatie vooraf. We hebben elkaar in die 2,5 jaar maar 4 keer kunnen ontmoeten, elke keer maximaal 2 weken. Dit was best wel moeilijk, soms zat er bijna een jaar tussen de ontmoetingen..

Ik wens jullie allemaal veel succes toe en een hele fijne tijd met je geliefden!
pi_82886964
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:53 schreef TMV_ het volgende:
Ik meld me hier ook even aan

Ik heb al bijna 4 jaar een relatie met een Turkse dame (van het moderne soort ) en we zijn onderhand alweer 1,5 jaar gelukkig getrouwd . Sinds onze trouwerij wonen we ook samen hier in Nederland en dit viel ook samen met de ingangsdatum van haar arbeidscontract in Nederland (kenniswerker) dus visum en vergunningen meteen voor elkaar.

Aan dit alles ging natuurlijk wel een lange afstands relatie vooraf. We hebben elkaar in die 2,5 jaar maar 4 keer kunnen ontmoeten, elke keer maximaal 2 weken. Dit was best wel moeilijk, soms zat er bijna een jaar tussen de ontmoetingen..
Eén jaar?

Ik vind de 2, 3 maanden max. die ik nu vaak heb al zeer moeilijk. Het kan dus erger, blijkt maar weer.

Jullie vertrouwen in elkaar moet wel rotsvast zijn geweest?
pi_82887066
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 23:57 schreef Underverse het volgende:

[..]

Russische vrouwen... Ik kan je een tip geven.. Hoewel ik niet weet wat jij al weet ...

Search google: Russian women howto

als ik russisch google dan kan je er beter geld achter zetten en jailbait
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_82887288
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:57 schreef Alec690 het volgende:

[..]

Eén jaar?

Ik vind de 2, 3 maanden max. die ik nu vaak heb al zeer moeilijk. Het kan dus erger, blijkt maar weer.

Jullie vertrouwen in elkaar moet wel rotsvast zijn geweest?
Dat jaar was inderdaad wel kloten, geen aanrader nee , maar als je zeker weet dat je uiteindelijk samen verder wilt is het te doen hoor
pi_82890597
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:03 schreef TMV_ het volgende:

[..]

Dat jaar was inderdaad wel kloten, geen aanrader nee , maar als je zeker weet dat je uiteindelijk samen verder wilt is het te doen hoor
Heb je tips? Het moment dat ik voor 7 maanden afscheid neem van mijn vriend komt steeds dichtbij en ik weet niet hoe ik het vol moet gaan houden
pi_82891378
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 17:00 schreef Syr het volgende:

[..]

Heb je tips? Het moment dat ik voor 7 maanden afscheid neem van mijn vriend komt steeds dichtbij en ik weet niet hoe ik het vol moet gaan houden
Tja.. je kunt ervoor zorgen dat je bezig blijft zodat je jezelf niet teveel vrije tijd geeft om je slecht te gaan voelen. Ook vergt het natuurlijk wederzijds vertrouwen. Wij hadden altijd wel nog contact via msn e.d. wat ook wel helpt. Maar het blijft gewoon erg lang en dat zul je gewoon moeten uitzitten, het enige dat je kunt doen is zorgen dat de tijd snel gaat.. Ik wens je er veel sterkte mee, ik weet hoe het is.
pi_82908031
Nou, respect in ieder geval hoor. Ik ga zo richting bed en dan is het morgen al weer donderdag! Nog 2 daagjes en dan mag ik haar weer gaan ophalen van het vliegveld.
pi_82941480
Voor mij nog een week en dan is het weer zo ver. Heb er reuze veel zin in.:)
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_82943760
Ik wens jullie een fijne tijd samen!

Maar ben wel blij dat ik dit allemaal al achter me heb en elke avond lekker naast haar in bed kan kruipen
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:20:00 #104
126522 Samsonneke
Moaaah Gertjuh!!! :')
pi_82945309
Volgende week zie ik haar weer voor zo'n vijf daagjes Heb er ontzettend veel zin in! Zeker na zo'n zware periode met veel tentames
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
pi_82945363
Mijn vriendin is toegelaten tot de Univeresiteit van Leiden! Ze gaat een master doen voor 2 jaar.
Ben nu haastig op zoek naar een appartementje in/rondom leiden nu. Opleiding begint begin sept maar ze zit nu nog steeds in Albanie voor Peace Corps waar ze pas weg kan eing Juli. Veel geregel, (vooral financieel, 1 jaar is stervensduur, boven 15k), en veel frustratie omdat ze niks goed -kan- regelen in dat 3e wereld landje.

Maar het mag ook wel na meer dan 5 jaar elkaar maar 2x per jaar zien. Eindelijk een lange tijd bij elkaar voor onzelf.

(en als iemand een goed adresje/huurhuisje weet?! )
You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'.
pi_82949968
Probleem zit het hem toch vooral bij de vrouwen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:49:04 #107
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_82952673
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:21 schreef Crashman112 het volgende:
Mijn vriendin is toegelaten tot de Univeresiteit van Leiden! Ze gaat een master doen voor 2 jaar.
Ben nu haastig op zoek naar een appartementje in/rondom leiden nu. Opleiding begint begin sept maar ze zit nu nog steeds in Albanie voor Peace Corps waar ze pas weg kan eing Juli. Veel geregel, (vooral financieel, 1 jaar is stervensduur, boven 15k), en veel frustratie omdat ze niks goed -kan- regelen in dat 3e wereld landje.

Maar het mag ook wel na meer dan 5 jaar elkaar maar 2x per jaar zien. Eindelijk een lange tijd bij elkaar voor onzelf.

(en als iemand een goed adresje/huurhuisje weet?! )
Leuk! Helaas weet ik zo alleen geen adresje voor je..

Wij hebben net een beetje een schema zitten maken voor de rest van het jaar, en hebben het zo weten te plannen dat we elkaar in totaal dit jaar maar zo'n 21 weken van de 52 hoeven te missen Als alles verder zoals gepland gaat lopen in ieder geval
Nu had/heb ik dit jaar wel geluk met m'n studie omdat ik veelal alleen tentamens hoef te maken en dus tussendoor makkelijk weg kan.
pi_83004377
Weer een geweldig moment om in dit topic te komen. Want.. morgen ga ik haar weer ophalen en blijft ze voor de komende 10 dagen.

Tot over 10 dagen en daarna is alle steun welkom, omdat ik dan weer dik 2 maanden mag gaan wachten. Maar dat boeit me nu even helemaal niets.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 18 juni 2010 @ 22:44:28 #109
284411 crew  heywoodu
pi_83004477
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 22:43 schreef Alec690 het volgende:
Weer een geweldig moment om in dit topic te komen. Want.. morgen ga ik haar weer ophalen en blijft ze voor de komende 10 dagen.

Tot over 10 dagen en daarna is alle steun welkom, omdat ik dan weer dik 2 maanden mag gaan wachten. Maar dat boeit me nu even helemaal niets.
Veel plezier

Mijn vriendin heeft vanaf donderdag 3 weken vakantie en dan zijn we ook samen
  zondag 27 juni 2010 @ 16:18:12 #110
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_83361183
Ik heb weer een ticket geboekt voor over 1,5 week. Dan hebben we elkaar maar 2,5 week hoeven missen

Kan in ieder geval al weer wennen aan de temperaturen nu het hier ook ineens zo warm is
pi_83399203
Even een kleine update (beetje laat maar toch)
RPG (Nederlands, Zuid-Afrika) / vriendin (Miss_BlackBerryLove) (Nederlands, Nederland)

Is na 1 jaar geworden:
RPG (Nederlands, Zuid-Afrika) / vriendin (Miss_BlackBerryLove) (Nederlands, Zuid-Afrika)
en toen na 6 maanden:
RPG (Nederlands, Ierland) / vriendin (Miss_BlackBerryLove) (Nederlands, Ierland)

En we wonen nu sinds Januari dus samen in Ierland en hopen over een jaar ongeveer weer samen naar volgend land te gaan.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_83468762
Vanochtend nog in m'n armen hier in bed, zojuist even snel op skype gezeten met haar 2500KM verderop. Mijn verstand heeft er nog steeds moeite mee.

De meeting in juni was weer fantastisch, nu op naar september.... 9 weken, dus ik zal hier wel weer een tijdje posten.

God, wat mis ik haar en het idee van die 9 weken is gigantisch klote... Wel ga ik haar nu voor het eerst opzoeken, kijk er ontzettend naar uit.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 23:15:57 #113
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_83469620
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:08 schreef RPG het volgende:
Even een kleine update (beetje laat maar toch)
RPG (Nederlands, Zuid-Afrika) / vriendin (Miss_BlackBerryLove) (Nederlands, Nederland)

Is na 1 jaar geworden:
RPG (Nederlands, Zuid-Afrika) / vriendin (Miss_BlackBerryLove) (Nederlands, Zuid-Afrika)
en toen na 6 maanden:
RPG (Nederlands, Ierland) / vriendin (Miss_BlackBerryLove) (Nederlands, Ierland)

En we wonen nu sinds Januari dus samen in Ierland en hopen over een jaar ongeveer weer samen naar volgend land te gaan.
Ik heb een kopje 'Users met een partner in het buitenland die inmiddels samenwonen' gemaakt Jullie zijn de eersten in het rijtje Moet alleen dit topic even vol, dan staan jullie zo in de OP
  dinsdag 29 juni 2010 @ 23:18:17 #114
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_83469761
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 23:00 schreef Alec690 het volgende:
Vanochtend nog in m'n armen hier in bed, zojuist even snel op skype gezeten met haar 2500KM verderop. Mijn verstand heeft er nog steeds moeite mee.

De meeting in juni was weer fantastisch, nu op naar september.... 9 weken, dus ik zal hier wel weer een tijdje posten.

God, wat mis ik haar en het idee van die 9 weken is gigantisch klote... Wel ga ik haar nu voor het eerst opzoeken, kijk er ontzettend naar uit.
Ja dat is inderdaad altijd raar.. Het ene moment lig je nog samen in bed wakker te worden, en het andere zit je weer ouderwets op skype kilometers van elkaar vandaan
pi_83481276
Even een update van deze kant. Inmiddels is m'n vriendin een paar weken hier, wonen we eigenlijk gewoon samen maar toch niet 10 Augustus vliegen we samen die kant op, waarna zij weer mee terug komt naar NL. Daarna vliegen we in januari/februari nog naar Kaapstad en blijven daar 6 maanden.

Als we dan weer terugkomen, blijven we een tijdje in NL en daarna nemen we mogelijk het familiebedrijf in Portugal over
pi_83508375
Ik kom me hier ook maar eens melden, werd hiernaar doorverwezen nav dit topic
Twijfels over een relatie op afstand
pi_83513647
Welkom!

Even snel je topic gecheckt. Luister niet naar de mensen met 'adviezen' die zelf geen ervaring hebben. Mijn vriendin woont nog een heel stuk verder dan die van jou, ik ben 20 en zij is bijna 20. In het begin grote twijfels of het wel slim is om hier meer te beginnen gezien de afstand, maar ik ben in het avontuur gestapt en ben ervoor gegaan. Beste keuze in mijn leven! Wij samen zijn onwijs gelukkig, kunnen elkaar inderdaad vreselijk missen, maar beide gemotiveerd om uiteindelijk over nog een jaar samen te wonen, hier in NL.

Doe het gewoon, het kan zeker werken. Werkt het niet, jammer... maar mis geen kansen in je leven.

Wel heb ik snel volwassen moeten worden. Heb diploma versneld gehaald, full-time baan, rijbewijs, auto, meetings zorgvuldig plannen, niet te wild uitgaan meer, geld opzij zetten, etc.

Het is belangrijk dat je er beide 200% voor gaat, dan kan het slagen. Ga er dus gewoon een langs, ga bijv. op vakantie samen, mocht je een goede klik hebben maak dan een goede planning samen en 'work it out'. Moeilijk, maar indien echte liefde, zeker niet onmogelijk.
pi_83525523
Bedankt Alec690
Dit is een post waar ik echt wat aan heb
Je zou me hiermee wel eens kunnen hebben overgehaald om het 'gewoon' te gaan doen en er echt voor te gaan...
Dankjewel
  † In Memoriam † donderdag 1 juli 2010 @ 15:34:54 #119
88815 The_Emotion
98.3
pi_83535045
Welkom bij de club iBenny

Ik sluit m'n mening helemaal aan dat van Alec690.
Laat je niet van de wijs brengen wat anderen er van zeggen en er gewoon voor gaan.
En ik wens jullie veel succes samen
- Ian Malcolm
pi_83535616
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 11:21 schreef iBenny het volgende:
Bedankt Alec690
Dit is een post waar ik echt wat aan heb
Je zou me hiermee wel eens kunnen hebben overgehaald om het 'gewoon' te gaan doen en er echt voor te gaan...
Dankjewel
Aangezien ik de eerste in deze reeks ben die in het kopje 'Users met een partner in het buitenland die inmiddels samenwonen' valt kan ik met zekerheid zeggen dat je er gewoon voor moet gaan.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
  donderdag 1 juli 2010 @ 16:44:14 #121
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_83537703
Hoi iBenny!
Wat Remqo en Alec zeggen dus; laat je niet leiden door wat anderen denken/zeggen. Het grappige is dat mensen die het afraden veelal mensen zijn die nog nooit in die situatie gezeten hebben en er dus ook eigenlijk niet echt wat over kunnen zeggen. Uiteraard is het soms lastig en werkt zo'n relatie niet voor iedereen, maar dat weet je pas als je het hebt geprobeerd. In ieder geval veel succes met bedenken wat je er mee wil gaan doen
pi_83538529
En zelfs als het uiteindelijk niet meer goed werkt, heb je toch een hele toffe tijd achter de rug gehad en veel geleerd denk ik zo! Ik ben er na veel praktische en morele overwegingen (ik vertrek maandag naar Australië en hij is een stuk ouder dan ik) toch voor gegaan en allemachtig wat ben ik blij met die keuze! En ook al gaat het uiteindelijk niet goed vanwege welke reden dan ook, dan heb ik toch een geweldige tijd gehad. Op dit moment vult hij mijn leven aan (hoe cliché dat ook klinkt) en het kan me bar weinig schelen hoe we er over een aantal maanden over denken, want op dit moment wil ik er gewoon van genieten.
En al die andere zeikerds kunnen me aan mijn reet roesten
pi_83551092
Goed
pi_83551262
Mijn vriendin is inmiddels alweer twee weken terug uit Sint-Petersburg en blijft de komende anderhalf jaar in NL

Ik blijf meelezen, succes aan de rest die nog steeds moet wachten!
pi_83552704
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:44 schreef VonHinten het volgende:
Mijn vriendin is inmiddels alweer twee weken terug uit Sint-Petersburg en blijft de komende anderhalf jaar in NL

Ik blijf meelezen, succes aan de rest die nog steeds moet wachten!
Geluksvogel!

Nee, super man. Enjoy, ik denk dat je ook naar het andere lijstje mag? *kijkt vragend naar kwiwi*
  donderdag 1 juli 2010 @ 23:23:26 #126
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_83553007
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 23:15 schreef Alec690 het volgende:

[..]

Geluksvogel!

Nee, super man. Enjoy, ik denk dat je ook naar het andere lijstje mag? *kijkt vragend naar kwiwi*
Volgens mij wel he? Nr 2 al

Hopelijk kunnen jullie daarna ook nog samen blijven wonen, anders moet je weer degraderen op de lijst
pi_83584074
Kut.

Mijn vriendin (sinds 3,5 maand) heeft morgen een vliegtuig richting Bulgarije voor de zomer (familie) en is vanmiddag vertrokken naar een familievriendin die haar morgen richting de luchthaven gaat brengen.
Ik ga misschien voor een week nog naar Bulgarije in de zomer, maar volgend semester, wanneer zij weer in NL is, ga ik naar Amerika voor 4 maanden, dus we zien elkaar misschien nog 1 week en dat is het. En het zuigt dus dat we 3,5 maand samen zijn geweest en nu 6 maanden apart moeten gaan doormaken.

Ik weet bijna zeker dat we samen willen blijven, zelfs over deze langere periode en over deze lange afstand, maar het is behoorlijk kut als ik eraan denk dat we wanneer we elkaar weer gaan zien bijna tweederde van de tijd uit elkaar zijn geweest. En ik mis haar nu al.

pi_83590663
@ Gamesua:

Als jullie beide het contact toch willen doorzetten: maak plannen om elkaar op te zoeken. Jij komt halverwege haar tijd in Bulgarije es een weekje langs, en zij doet hetzelfde halverwege als jij in de VS zit. Zo'n bezoekje breekt de lange periode van afwezigheid. En je hebt in de tussentijd iets om naar toe te werken. Dan zie je elkaar hooguit 6 weken niet, en dat is echt wel te overzien. Zeker vandaag de dag met telefonie / internet.

Enige 'minpunt' is dat je pas 3,5 maanden hebt, waardoor je nog niet zeker weet hoe serieus de relatie is. Dus jullie buitenlandse avonturen zijn wat ongelukkig gepland, dat wel, maar het is niet onoverkomelijk met een beetje communicatie en eerlijkheid over en weer.

Succes
pi_83625299
Zo het aftellen is begonnen, a.s. woensdag kan ik haar weer ophalen vanaf het vliegveld
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 23:42:12 #130
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_83629093
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 22:07 schreef thespindoctor het volgende:
Zo het aftellen is begonnen, a.s. woensdag kan ik haar weer ophalen vanaf het vliegveld
Veel zin in!
  zondag 4 juli 2010 @ 09:27:48 #131
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_83635246
Ah wat een herkenbare verhalen allemaal.

Zelf ben ik een dikke 3 jaar geleden naar het land van mijn vrouw verhuisd. Daarvoor ongeveer 3-4 jaar een LAT gehad.

Uiteindelijk was het allemaal wel waard...en..je komt nog eens ergens!

Succes voor degenen die nog in een LAT zitten.
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
pi_83643573
M'n meisje is nu al een maand in Nederland
5 maanden smsen en bellen was zeker het wachten waard. Morgen gaat ze beginnen met een cursus Nederlands.
Mijn meisje wil deze winter nog een keer naar Nederland komen, maar 20 graden vindt ze al koud. Venezuela is het klimaat toch beter..dus ga ik deze winter liever naar Venezuela
  zondag 4 juli 2010 @ 16:00:01 #133
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_83645858
Vriendin zit nog voor 16 dagen in Aruba. Voor mij zijn dit 16 lange, afschuwelijke dagen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_83651713
Kwiwi, of iemand anders, ervaring met het reizen per trein (ICE) naar Düsseldorf?

Ik twijfel nog tussen 3 mogelijkheden, zelf met de auto en kiezen voor langparkeren, me laten brengen en ophalen (lastig, iedereen zit met werk e.d.) of met de ICE vanaf Utrecht naar Düsseldorf.

Ik laat met het liefst wegbrengen en ophalen, maar lastig voor veel mensen... als ik zelf rij.. tja, weet niet hoe het is om na een vliegreis nog eens 2,5 uur in de auto te stappen.
  zondag 4 juli 2010 @ 19:49:34 #135
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_83652273
quote:
Op zondag 4 juli 2010 19:30 schreef Alec690 het volgende:
Kwiwi, of iemand anders, ervaring met het reizen per trein (ICE) naar Düsseldorf?

Ik twijfel nog tussen 3 mogelijkheden, zelf met de auto en kiezen voor langparkeren, me laten brengen en ophalen (lastig, iedereen zit met werk e.d.) of met de ICE vanaf Utrecht naar Düsseldorf.

Ik laat met het liefst wegbrengen en ophalen, maar lastig voor veel mensen... als ik zelf rij.. tja, weet niet hoe het is om na een vliegreis nog eens 2,5 uur in de auto te stappen.
Nou ik wilde het een keer doen want het kost niet veel. Alleen toen ik ging kijken op bijvoorbeeld nsinternationaal.nl gaf hij hele rare routes aan.. Bijvoorbeeld van Dusseldorf naar Sittard (Limburg) moest ik helemaal via Utrecht Dus op zich is het wel goed te doen als je een goede route kunt vinden, maar vanaf Utrecht zal het dus geen probleem zijn De treinen rijden elke 2 uur geloof ik. Alleen als je erg vroeg/laat vertrekt of aankomt kan het een probleem zijn omdat de treinen dan niet rijden.
Volgens mij kom je dan aan op Dusseldorf Hauptbahnhof en vanaf daar rijden constant treinen (of metro's o.i.d.) naar Dusseldorf International.
  zondag 4 juli 2010 @ 20:15:25 #136
126522 Samsonneke
Moaaah Gertjuh!!! :')
pi_83653112
Auto is natuurlijk het veiligst, immers de trein kan altijd uitvallen (*denkt aan de horror tijdens de winterperiode* )

Enfin, ik heb regelmatig met de ICE gereisd en dat is mij zeer goed bevallen. Duesseldorf was voor mij echter een tussenstation, maar als ik mij goed herinner stopt de ICE vanuit Amsterdam CS richting Frankfurt Hbf (over Utrecht CS) ook bij Duesseldorf Airport (weet het niet zeker, kijk het dus na!).

Hoewel ze bij mij altijd stipt op tijd reden, raad ik toch aan wat uurtjes voor boarding al op het vliegveld te zijn. Dan zit je altijd safe. Zo heb ik een keer meegemaakt dat ik anderhalf uur stilstond vlakbij Frankfurt, omdat een groepje mensen het leuk vond om over het spoor te lopen.
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
pi_83659378
Thanks voor de info.

Inderdaad, dat is dus het grote dilemma. Hoe betrouwbaar is de ICE? Ik heb zelf dagelijks ervaring met de NS, waar het 50% van de reizen goed gaat, 45% vertraagd is en 5% compleet uitvalt. Dat is mij een te groot risico als het gaat om een meeting met m'n meisje. Verder hang je natuurlijk ook als je vlucht terug vertraagd is. De discounttarieven op NS-highspeed zijn op een vaste tijd, voor een vaste rit en je kunt niet even die van 2 uur later nemen mocht je vlucht vertraagd zijn. Dan moet je een nieuw ticket kopen.

Ik ga binnenkort eerst m'n vliegreis boeken, vervolgens even kijken of ik eventueel gebracht, opgehaald kan worden en daarna kan ik eventueel de ICE overwegen.

Bedankt voor de info in ieder geval beide!
  zondag 4 juli 2010 @ 23:16:08 #138
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_83662126
Oh, dipje..

Vriendin heeft het de afgelopen week nogal druk gehad, net als ikzelf overigens, waardoor we steeds op andere momenten behoefte hadden aan contact. Zij zo rond de tijd dat ik nog aan het werk ben, ik op het moment dat ze net de deur uit is - en ik uit m'n nest ben. Niet gedacht dat de leefpatronen zo zouden verschillen, aangezien het tijdsverschil te verwaarlozen is.

Dit resulteerde in een karig sms-contact van 4 de afgelopen week.
Maar ik ga midden september naar haar toe, dat maakt een hoop goed!
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_83686184
quote:
Op zondag 4 juli 2010 23:16 schreef GSbrder het volgende:
Oh, dipje..

Vriendin heeft het de afgelopen week nogal druk gehad, net als ikzelf overigens, waardoor we steeds op andere momenten behoefte hadden aan contact. Zij zo rond de tijd dat ik nog aan het werk ben, ik op het moment dat ze net de deur uit is - en ik uit m'n nest ben. Niet gedacht dat de leefpatronen zo zouden verschillen, aangezien het tijdsverschil te verwaarlozen is.

Dit resulteerde in een karig sms-contact van 4 de afgelopen week.
Maar ik ga midden september naar haar toe, dat maakt een hoop goed!
Tja, mijn ervaring is dat het goed is om bepaalde contact momenten te plannen en je daar dan ook aan te houden. Dat schept duidelijkheid voor beide en dan heb je even de tijd om gezellig bij te praten. Maar goed, het blijft moeilijk soms natuurlijk.
  maandag 5 juli 2010 @ 16:45:23 #140
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_83686601
quote:
Op maandag 5 juli 2010 16:38 schreef Alec690 het volgende:

[..]

Tja, mijn ervaring is dat het goed is om bepaalde contact momenten te plannen en je daar dan ook aan te houden. Dat schept duidelijkheid voor beide en dan heb je even de tijd om gezellig bij te praten. Maar goed, het blijft moeilijk soms natuurlijk.
Tsja, als zij werkt van 06:00 - 16:00 (CET) en ik van 13:00 - 22:00 dan is het lastig die momenten in te plannen, zeker als zij uitgaat in de City en ik hier voetbal kijk met een paar vrienden of overdag ga sporten. Daarnaast heeft ze ook geen standaard weekenden. Plannen is sowieso niet mijn ding, maar je hebt wel gelijk, ik denk dat ik dat toch maar eens moet doen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 5 juli 2010 @ 18:09:33 #141
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_83690046
Nog 15 heeeeele lange dagen wachten voor ik haar ophaal van Schiphol
Wegens omstandigheden wou ik dat ik al die 15 dagen ineens kon overslaan I need herrrrr
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_83691243
quote:
Op maandag 5 juli 2010 16:38 schreef Alec690 het volgende:

[..]

Tja, mijn ervaring is dat het goed is om bepaalde contact momenten te plannen en je daar dan ook aan te houden.
Dat, en niet in de stress schieten als je een paar dagen weinig of niets van elkaar hoort.
pi_83694471
Nou, het ziet ernaar uit dat ik me dus hier ook kan melden. Ging het eindelijk super tussen ons. Komt ie met de mededeling dat ie 3 a 4 maanden wilt gaan reizen in Amerika. In het begin van de relatie is het wel eens ter sprake gekomen, maar nu is hij het dus echt van plan.

Ik weet niet wat ik er van moet vinden
pi_83694780
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:04 schreef WeirdlyWired het volgende:
Nou, het ziet ernaar uit dat ik me dus hier ook kan melden. Ging het eindelijk super tussen ons. Komt ie met de mededeling dat ie 3 a 4 maanden wilt gaan reizen in Amerika. In het begin van de relatie is het wel eens ter sprake gekomen, maar nu is hij het dus echt van plan.

Ik weet niet wat ik er van moet vinden
Zorgen dat je met hem mee kan

Denk niet dat ik het zou trekken zolang zonder vriendin, maar als de droom zo sterk is, kan je maar beter proberen zo snel mogelijk erbij neer te leggen.
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_83695071
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:09 schreef Thrust het volgende:

[..]

Zorgen dat je met hem mee kan

Denk niet dat ik het zou trekken zolang zonder vriendin, maar als de droom zo sterk is, kan je maar beter proberen zo snel mogelijk erbij neer te leggen.
Ik kan niet mee. Dat is dus het probleem. Ik pak aankomend jaar weer een studie op. Het gaat overigens echt een opgave worden. In 2,5 jaar zijn we maximaal een week zonder elkaar geweest. En drie dagen geen contact was al een hel.
  maandag 5 juli 2010 @ 20:17:57 #146
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_83695191
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:15 schreef WeirdlyWired het volgende:

[..]

Ik kan niet mee. Dat is dus het probleem. Ik pak aankomend jaar weer een studie op. Het gaat overigens echt een opgave worden. In 2,5 jaar zijn we maximaal een week zonder elkaar geweest. En drie dagen geen contact was al een hel.
Ik weet wat je bedoeld. Probeer hem te overtuigen om te blijven. Het is echt een hel, en dan is mijn vriendin maar 5 weken weg (waarvan nu nog 15 dagen)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_83695408
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:17 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ik weet wat je bedoeld. Probeer hem te overtuigen om te blijven. Het is echt een hel, en dan is mijn vriendin maar 5 weken weg (waarvan nu nog 15 dagen)
Hem vragen om niet te gaan? Nee, dat vind ik weer te ver gaan. Het is zijn keuze die hij al had besloten voordat ik in the picture was. De situatie is wel degelijk veranderd voor hem, maar ik vind niet dat ik hem moet vragen om hem niet te gaan. Ik heb hem ook gezegd dat ik hem zal steunen. Ik kijk er alleen gewoon heel tegenop. Ik heb geen flauw idee wat ik allemaal kan doen om niet de hele tijd aan hem te denken.
  maandag 5 juli 2010 @ 20:45:51 #148
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_83696616
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:22 schreef WeirdlyWired het volgende:

[..]

Hem vragen om niet te gaan? Nee, dat vind ik weer te ver gaan. Het is zijn keuze die hij al had besloten voordat ik in the picture was. De situatie is wel degelijk veranderd voor hem, maar ik vind niet dat ik hem moet vragen om hem niet te gaan. Ik heb hem ook gezegd dat ik hem zal steunen. Ik kijk er alleen gewoon heel tegenop. Ik heb geen flauw idee wat ik allemaal kan doen om niet de hele tijd aan hem te denken.
Naja het is ook wel egoistisch, maar zo kijk ik er tegenaan. Overigens ligt mijn situatie ook net wat anders, maar dat ter zijde. Is het niet mogelijk dat hij het korter maakt, zodat het voor jou wat draaglijker wordt?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_83698449
quote:

[..]

al gekeken of het bijvoorbeeld mogelijk is om na een week of 6-7 hem 2 tot 3 weken op te zoeken en een stukkie samen te doen?

dat breekt mooi natuurlijk
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
pi_83702435
quote:

[..]

Daar moet je misschien es aan werken. Niet kunnen leven zonder een ander is niet gezond.

Kom op mensen, een tijd los van elkaar leven is even wennen, maar een hél..?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')