quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:22 schreef Alec690 het volgende:
[..]
Ik kan inderdaad niet wachten om er heen te gaan. Word ook wel tijd na dat mijn vriendin 4x hier is geweest. Ik ga ivm verlof op werk maar één week in september, maar kan daardoor in november nog een keer voor een week.Eerst komt mijn vriendin in juni hier heen.
Ik heb een hekel aan alleen slapen trouwens! Helaas is het bij mij meer luxe dan gewoonte...Hoeveel zit er al op van die 4 maanden?
Er zit nu 1,5 maand op! Ik heb haar weggebracht en ondertussen heb ik haar 3 weken geleden nog gezien. Nu dit weekend weer en in juni 2 keer. Juli ga ik op vakantie (zonder haar) dus dan zie ik haar waarschijnlijk een hele maand niet. Dat wordt wel het zwaarste stukkie denk ik.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:22 schreef Alec690 het volgende:
Ik kan inderdaad niet wachten om er heen te gaan. Word ook wel tijd na dat mijn vriendin 4x hier is geweest. Ik ga ivm verlof op werk maar één week in september, maar kan daardoor in november nog een keer voor een week.Eerst komt mijn vriendin in juni hier heen.
Ik heb een hekel aan alleen slapen trouwens! Helaas is het bij mij meer luxe dan gewoonte...Hoeveel zit er al op van die 4 maanden?
quote:
Jullie zijn allebei voetbalfans?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:56 schreef heywoodu het volgende:
En dan 2 weken, en dan begint het WK bijna en zal er spanning gaan ontstaan![]()
Als Nederland maar gewoon kampioen wordt zonder Brazilië eruit geschopt te hebben
Nou ja, ze is geen voetbalfan als het om clubvoetbal gaat.quote:
O godquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, ze is geen voetbalfan als het om clubvoetbal gaat.
Maar als het om het nationale team gaat, zegt dit voldoende: Ze is Braziliaanse........
Dat betekent HEEL ERG fanatiek als het straks op het WK een wedstrijd van die kanaries is....
Het WK wordt echt een punt waar we over moeten praten![]()
Het zou het makkelijkst zijn als beide landen er in de groepsfase uitgaan, maar ik hoop gewoon dat wij winnen
Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:01 schreef Underverse het volgende:
Hahaha.. Je kan er een toevoegen...
Underverse (Nederlands, Nederland) / vriendin (Martyne (Pools, Polen en nu even in Nederland) Maar liefst blijft ze hier en dat zie ik graag...
Nee hoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O godHopelijk hoeven we jullie niet uit de OP te halen na het WK
Ik ging eens een keer in mijn uppie naar de locale discotheek... Ging op een gegeven moment ergens aan de bar zitten... Bestelde een biertje en iemand zat in mijn oor te gillen... Dus ik antwoorde heul beleefd... "Wat zeggie?"quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?
Leuk zeg!quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:18 schreef Underverse het volgende:
[..]
Ik ging eens een keer in mijn uppie naar de locale discotheek... Ging op een gegeven moment ergens aan de bar zitten... Bestelde een biertje en iemand zat in mijn oor te gillen... Dus ik antwoorde heul beleefd... "Wat zeggie?"
En toen kreeg ik als antwoord: "Nie Rozumiem!"(Op zijn Pools)... Dus ik nog een keer, "Don't understand what your said, do you speak english?"...
Dat deed ze wel een beetje... We hebben behoorlijk gelachen (haar oudere zus deed ook nog eens mee en stak meermaals haar duim op) en op een gegeven moment wilde zij (Martyna) mijn telefoonnummer... Dus ik dacht.. Wat dondert het¿... Dus ik pak haar telefoon en typ mijn nummer in... Zij mij meteen gebeld naar mijn nummer (nummerweergave), dus ik kon haar nummer opslaan (dat was de bedoeling, nam ik aan)...
Toen ik wakker werd heb ik haar gebeld, en zei.. Where can i find you?... Ze bleek twee straten bij mij vandaan te logeren... Dus nu hebben we mekaar gevonden... Zo'n beetje... Ze twijfelde eerst heul erg aan haar Engelse beheersing(zwaar gebrekkig), ik zeg "No problem... Tomorrow i can speak a little Polish!" Zo gezegd zo gedaan...
Ze wil graag in Nederland blijven... Ik heb gezegd tegen haar... If you are really sweet, you'll never go to Poland without me...Toen moest ze lachen...
Tot zover is ze echt een schatje... Volgens mij ben ik ook haar eerste vriendje... Dat merk ik aan bepaalde dingen die ik zie...
Klinkt heel "futile", bijna een week... Ontmoette haar afgelopen zaterdagnacht...quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Leuk zeg!Hoe lang zijn jullie al samen? En zien jullie elkaar vaak, of dat niet echt?
Russische vrouwen... Ik kan je een tip geven.. Hoewel ik niet weet wat jij al weetquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:03 schreef Alec690 het volgende:
Welkom underverse, ik heb je nog even toegevoegd aan de OP!
Net nog even 2 uurtjes op skype gezeten met mijn schatje. We zijn beiden zo blij dat we niet 3 maanden hoeven te wachten tot we elkaar zien zoals de laatste keer... dat was echt niet grappig meer..![]()
Nu is ze voor mijn gevoel nog niet zo lang weg (3 weken...) en nu zie ik haar alweer in 4 weken! We zijn bijna op de helft dus. Klinkt misschien nog steeds lang, 7 weken tussenperiode i.p.v. 12 weken, maar voor ons is het al luxe! Na juni is het weer 8 weken wachten, maar dan ga ik vervolgens wel haar in Moskou bezoeken. Ben al bezig met de voorbereidingen, heb er echt zin in. Als alles goed gaat (met visum bijv.) ga ik in november opnieuw één week.En dan zit 2010 er al weer bijna op, waarbij we deze manier van leven alleen nog 2011 moeten volhouden om vervolgens in begin 2012 volledig samen te kunnen zijn, in Holland.
![]()
(daar kunnen we trouwens hartelijk om lachen, 2012...eindelijk niet meer ver verwijderd van elkaar, vergaat de wereld
)
Ik heb geen 'how-to' nodig hoor, het is geen raar projectiel ofzo. Er zijn wel wat cultuurverschillen, maar dat is niet wereldschokkend.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:57 schreef Underverse het volgende:
[..]
Russische vrouwen... Ik kan je een tip geven.. Hoewel ik niet weet wat jij al weet...
Search google: Russian women howto
Nice, enjoy!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:54 schreef Crashman112 het volgende:
Ik ga morgen ook weer naar Albanië (heeft ze me toch weer over te halen, kutland) voor 2 weken. Gelukkig geen aswolk die roet (haha
) in het eten gooit.
Ik ken het, ik ken het... die laatste dagen. Ik moet er nog 29, even volhouden dus...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:56 schreef PearlySpencer het volgende:nog 12 dagen voordat mijn liefje komt
de dagen kunnen nu niet snel genoeg gaan
Het gaat niet om die howto, maar de informatie daar om heen... Als je interesse hebt, kan je er altijd van leren...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:35 schreef Alec690 het volgende:
[..]
Ik heb geen 'how-to' nodig hoor, het is geen raar projectiel ofzo. Er zijn wel wat cultuurverschillen, maar dat is niet wereldschokkend.
En dan is Nederlands al niet de kortste taalquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:57 schreef Underverse het volgende:
Je schrijft je wel helemaal scheel in het Pools... Al die indrukken (tekens boven bepaalde letters), de Nederlandse versie is wel drie keer korter!
Dat zou goed nieuws zijnquote:Op zondag 23 mei 2010 17:57 schreef Alec690 het volgende:
Geen as meer uit de vulkaan op Ijsland
Nu maar hopen dat het waar is, geen gestress meer de hele tijd.
Dat zou mooi zijn. M'n vriendin vliegt deze week "even" op-en-neer naar Zuid-Afrika. Heb d'r vandaag op het vliegtuig gezet met d'r zus erbij en de 2e komt ze weer terugquote:Op zondag 23 mei 2010 17:57 schreef Alec690 het volgende:
Geen as meer uit de vulkaan op Ijsland
Nu maar hopen dat het waar is, geen gestress meer de hele tijd.
Het is lastiger in jouw geval omdat de relatie nog zo pril is, maar hé, dat zegt helemaal niets over jullie persoonlijk.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:43 schreef Syr het volgende:
Ik vertrek begin juli naar Australië voor zeven maanden (in januari kom ik weer terug). Heb ik alles lekker mooi en gepland, kom ik twee maanden geleden ineens de allerliefste en geweldigste man tegen die ooit heb ontmoethoe bedoel je timing. Nouja in begin hield ik de boot een beetje af vanwege dit avontuur, maar ik kon mezelf niet helpen en ben head over heels verliefd geworden. Hij gelukkig ook op mij, dus dat scheelt weer.
Anyway, ik kan wel wat tips gebruiken.... hoe overleef ik 7 maanden zonder mijn vriend? En nog belangrijker: hoe zorg ik ervoor dat ik een leuke tijd tegemoet ga, in plaats van dat ik 7 maanden ga zwelgen in zelfmedelijden? Tips zijn zeer welkom.
Wat voor werk doet ze in Nederland?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:18 schreef Underverse het volgende:
[..]
Ik ging eens een keer in mijn uppie naar de locale discotheek... Ging op een gegeven moment ergens aan de bar zitten... Bestelde een biertje en iemand zat in mijn oor te gillen... Dus ik antwoorde heul beleefd... "Wat zeggie?"
En toen kreeg ik als antwoord: "Nie Rozumiem!"(Op zijn Pools)... Dus ik nog een keer, "Don't understand what your said, do you speak english?"...
Dat deed ze wel een beetje... We hebben behoorlijk gelachen (haar oudere zus deed ook nog eens mee en stak meermaals haar duim op) en op een gegeven moment wilde zij (Martyna) mijn telefoonnummer... Dus ik dacht.. Wat dondert het¿... Dus ik pak haar telefoon en typ mijn nummer in... Zij mij meteen gebeld naar mijn nummer (nummerweergave), dus ik kon haar nummer opslaan (dat was de bedoeling, nam ik aan)...
Toen ik wakker werd heb ik haar gebeld, en zei.. Where can i find you?... Ze bleek twee straten bij mij vandaan te logeren... Dus nu hebben we mekaar gevonden... Zo'n beetje... Ze twijfelde eerst heul erg aan haar Engelse beheersing(zwaar gebrekkig), ik zeg "No problem... Tomorrow i can speak a little Polish!" Zo gezegd zo gedaan...
Ze wil graag in Nederland blijven... Ik heb gezegd tegen haar... If you are really sweet, you'll never go to Poland without me...Toen moest ze lachen...
Tot zover is ze echt een schatje... Volgens mij ben ik ook haar eerste vriendje... Dat merk ik aan bepaalde dingen die ik zie...
Ik ga in september naar Rusland (Moskou). Het is voor de eerste keer dat ik haar kant op ga. Wat voor type visum heb jij Devion?quote:Op maandag 24 mei 2010 15:10 schreef Devion het volgende:
Nou weer ff verhaaltje deponeren. Ondertussen ben ik in Sint Petersburg geweest(en vast gezeten door aswolk -_-) en zij is hier geweest(Koninginnedag, Efteling etc.).
En nu 24 juni weer naar Sint Petersburg toe, haar ouders eindelijk ontmoeten(steeds niet van gekomen), voor augustus vakantie plannen in Oekrainie en dan komt ze September hier voor 4 jaar.:) (En wilt waarschijnlijk direct samenwonen)
Ik heb een toeristenvisum gehaald via een bedrijf, www.visumwinkel.nl .(Kost 118 euro uit mijn hoofd) Nu ga ik weer voor een toeristenvisum.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:48 schreef Alec690 het volgende:
[..]
Ik ga in september naar Rusland (Moskou). Het is voor de eerste keer dat ik haar kant op ga. Wat voor type visum heb jij Devion?
Ik laat voor de eerste keer een toeristenvisum maken, maar heb begrepen dat het ook vrij eenvoudig is om een business visum te laten maken. Wat is jouw ervaring?
Dat is me nogal een gedoe elke keerquote:Op maandag 24 mei 2010 17:37 schreef Devion het volgende:
[..]
Ik heb een toeristenvisum gehaald via een bedrijf, www.visumwinkel.nl .(Kost 118 euro uit mijn hoofd) Nu ga ik weer voor een toeristenvisum.
Checklist voor visum Rusland:
-knip-
Hehe, daar kan ik je ook wel antwoord op geven: nee.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is me nogal een gedoe elke keerMaar je kunt dus eigenlijk niet last-minute even beslissen om naar haar te gaan, i.v.m. die maand aanvraagduur, als ik het goed begrijp?
Ik heb mijn visum via www.visumburo.nl geregeld voor net iets meer dan 100 euro. Kon gewoon via (aangetekende) post en binnen 10 werkdagen had ik mijn visum in huis. Zij kunnen ook een uitnodiging uit Rusland voor je regelen. Vermeld als reden van bezoek gewoon 'Toerisme' (niet iets met 'vriendin' ofzo). Succesquote:Op maandag 24 mei 2010 15:48 schreef Alec690 het volgende:
[..]
Ik ga in september naar Rusland (Moskou). Het is voor de eerste keer dat ik haar kant op ga. Wat voor type visum heb jij Devion?
Heel veel plezier nog verder daarquote:Op maandag 24 mei 2010 21:53 schreef VonHinten het volgende:
[..]
P.S. Groetjes uit Sint-Petersburg allemaalBen momenteel bij mijn vriendin op bezoek
Alleen in Sint Petersburg geweest. Rusland is een apart land. Bijvoorbeeld naar mensen kijken in de bus of metro doen ze niet. Eerste keer dat ik het deed(Als nieuwsgierige Hollander) zakte een Russisch man zowat in 1. Die dacht dat ik hem wat aan wilde doen.(Later legde mijn vriendin dit uit)quote:Op maandag 24 mei 2010 18:44 schreef Alec690 het volgende:
Ik heb inderdaad wat correspondentie gehad met visumwinkel en zij regelen de uitnodiging voor een toeristenvisum voor mij. ik heb afgesproken dat ik het halverwege juli opstuur, dat is ruim op tijd voor september. Na mijn trip in september vraag ik direct een visum aan voor november.![]()
Ik heb overigens wel het geluk dat haar vader een vrij hoge functie heeft bij de overheid in Moskou, dus dat registeren e.d. is reeds gedaan op het moment dat ik aankom.![]()
Maar thanks voor de info, had mezelf al wel goed ingelezen van tevoren, Het heeft alleen nog geen zin om het nu direct te regelen, aangezien ze mijn aanvraag niet eerder dan 6 weken van te voren in behandeling nemen.
(om eerlijk te zijn heb ik pas sinds één week een paspoort in bezitHet is de eerste keer dat ik buiten de EU reis.
)
Heb er wel gigantisch veel zin in. Natuurlijk ken ik mijn vriendin door en door, hebben we super veel samen gedaan, maar het zien van haar 'thuis' mist nog. Zelfs de meeste familieleden heb ik reeds ontmoet in NL, maar niet in hun eigen omgeving. Ben je in Moskou geweest? Of alleen in St Petersburg? Wat is je ervaring met Rusland? Vertel es...
Dat is wel de manier ja! Laat je eigen onafhankelijkheid niet in het gedrang komen en zorg ervoor dat zij de stappen moet zetten om contact met jou op te nemen. Het is het zwaarst en moeilijkst, maar je weet wel waar je aan toe bent en je gaat niet iets kunstmatig in stand houden terwijl de partner je niet wilt. Cold turkey afkicken helpt!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:44 schreef Surfdude_nl het volgende:
Heb haar gezegd dat ik geen contact meer met haar zal opnemen en haar met rust laat. Als zij de behoefte heeft aan contact dat dat dan van haar kant zal moeten komen![]()
Grtzz
Ligt misschien aan je uiterlijk?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:59 schreef Devion het volgende:
[..]
Alleen in Sint Petersburg geweest. Rusland is een apart land. Bijvoorbeeld naar mensen kijken in de bus of metro doen ze niet. Eerste keer dat ik het deed(Als nieuwsgierige Hollander) zakte een Russisch man zowat in 1. Die dacht dat ik hem wat aan wilde doen.(Later legde mijn vriendin dit uit)
Zal later nog wel wat meer ervaringen delen, maar hebn nu te weinig tijd.
Ik overdrijf wel een beetje, maar oogcontact is toch beperk tot een minimum. Misschien komt wel omdat ik bijna 2 meter ben en totaal niet Russisch lijk.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:20 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ligt misschien aan je uiterlijk?![]()
Ik heb genoeg oogcontact met Russ(inn)en op straat of in de metro. (En ja, ook in Sint-P.)
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:21 schreef Devion het volgende:
[..]
Ik overdrijf wel een beetje, maar oogcontact is toch beperk tot een minimum. Misschien komt wel omdat ik bijna 2 meter ben en totaal niet Russisch lijk.
Ja, ik vind je verwend.quote:Op zondag 30 mei 2010 09:49 schreef Earry het volgende:
Het klinkt misschien vreemd en "verwend" maar ik moet zeggen dat het toch best klote voelt om elkaar een tijd niet te zien. Ze is nu een week weg en komt woensdag alweer terug maar toch. Vreemd genoeg is het geen enkel probleem als je in het zelfde land bent of in een buurland ofzo maar als ze opeens aan de andere kant van de wereld zit, is het toch een heel ander verhaal
Maar goed, woensdag mag ik d'r alweer ophalen op het vliegveld
Moet zelf wachten tot 24 juni, dan ga ik die kant weer op.(Ik wacht sinds 9 mei pasquote:Op zondag 30 mei 2010 12:24 schreef Alec690 het volgende:
[..]
Ja, ik vind je verwend.
Ik ben nu aan het wachten tot 19 juni. Ze is vertrokken op 25 april. Dus reken maar uit. En weet je hoe we dat noemen? 'short period between meetings this time'![]()
Haha, nee, ik ben blij voor je hoor.
Feit is dat Russen gewoon stukje kleiner zijn dan gemiddelder Hollander en als je als 2 meter lange Hollander door Sint Petersburg loopt val je wel wat op ja. Het is niet dat je ze nakijken, maar hebben wel gelijk door dat je niet Russisch ben en dan toch wat afstand houden.(Hoewel dit niet geld natuurlijk voor haar vrienden, die zijn nou juist wel heel erg geinteresseerd.)quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Want Russische vrouwen vallen op onderdeurtjes?
Jij kijkt wel uit naar september, waarin ze hier vrijwel definitief komt. Voor dit moet ik wachten tot begin 2012. Behoorlijk moeilijk, maar wel te doen... we hebben geen keus. In 2010 is ze geweest in januari, april en komt ze in juni weer. In september en november ga ik haar opzoeken. In december gaan we samen een week op vakantie. Het laatste jaar van onze LAT-relatie willen we anders gaan aanpakken. Vaker, maar korter elkaar opzoeken. Periodes zoals januari - april of juni-september (die nog gaat komenquote:Op zondag 30 mei 2010 22:57 schreef Devion het volgende:
[..]
Moet zelf wachten tot 24 juni, dan ga ik die kant weer op.(Ik wacht sinds 9 mei pas)
[..]
Feit is dat Russen gewoon stukje kleiner zijn dan gemiddelder Hollander en als je als 2 meter lange Hollander door Sint Petersburg loopt val je wel wat op ja. Het is niet dat je ze nakijken, maar hebben wel gelijk door dat je niet Russisch ben en dan toch wat afstand houden.(Hoewel dit niet geld natuurlijk voor haar vrienden, die zijn nou juist wel heel erg geinteresseerd.)
P.s. Veel succes Dunia, Indonesie is wel een tering eind moet ik zeggen.
Bedoel je dat je haar zes maanden achter elkaar niet hebt gezien?quote:Op maandag 31 mei 2010 09:12 schreef Evolet het volgende:
Ik heb echt groot respect voor mensen wiens vriendin/vriend permanent in het buitenland woont.
Ik mis haar nu 6 maanden maar daarna mag ik haar wel weer lekker meenemen naar Nederland.
Het is zo moeilijk om de laatste paar weekjes school door te komen, het enige waar ik aan kan denken is daar heen gaan. Nog maar 6 weken
Jep helaas welquote:Op maandag 31 mei 2010 10:49 schreef Syr het volgende:
[..]
Bedoel je dat je haar zes maanden achter elkaar niet hebt gezien?
Dan kan jij mij vast van heel veel tips voorzienquote:
Don´t tell and kissquote:Op maandag 31 mei 2010 19:25 schreef Syr het volgende:
[..]
Dan kan jij mij vast van heel veel tips voorzienover een maand vertrek ik voor 6,5 maanden naar Australië en ga mijn kersverse vriend dus zolang missen. Vrienden van me zeggen dat het weinig kans heeft om te overleven, maar als jij het kan... dus, kom maar op! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Haha, nou allereerst wij waren al ruim een jaar samen voordat ze wegging.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:25 schreef Syr het volgende:
[..]
Dan kan jij mij vast van heel veel tips voorzienover een maand vertrek ik voor 6,5 maanden naar Australië en ga mijn kersverse vriend dus zolang missen. Vrienden van me zeggen dat het weinig kans heeft om te overleven, maar als jij het kan... dus, kom maar op! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Euh, dus het was voor dat hotel goedkoper om je te upgraden naar een luxe(re) suite met champagne dan die 40 euro te laten zitten?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:10 schreef Alec690 het volgende:
Kan al niet meer wachten, nog even volhouden. Ik werd vandaag trouwens gebeld door het hotel waar over 3 weken een lang weekend verblijven, er was iets mis gegaan bij de boeking en ik had online 40 euro te weinig betaald.Het probleem zat in de website. Ik overwoog te annuleren en toen kreeg ik een upgrade naar een luxe suite en champagne op de kamer.
Ik moet naar Düsseldorf deze keer.quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien komen we elkaar dan nog tegen op Schiphol
Veel plezier! Ik vind het altijd helemaal fantastisch als ik de auto stap om richting het vliegveld (Schiphol/Dusseldorf) te rijden. Geweldig gevoel, wetend dat je je meisje mag gaan ophalen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 04:18 schreef Earry het volgende:
[..]
Euh, dus het was voor dat hotel goedkoper om je te upgraden naar een luxe(re) suite met champagne dan die 40 euro te laten zitten?Vreemde gang van zaken soms. Ik zou als hotel echt die 40 euro verlies nemen..
Mijn vriendin is momenteel op weg hier naar toe. Over ca. 1u 15min landt ze in Caïro en vanmiddag mag ik haar op gaan halen @ Schiphol
O daar vlieg ik normaal ook vandaan, maar deze keer toevallig een keer niet omdat via Amsterdam goedkoper wasquote:
Met welke maatschappij vlieg je meestal dan? Met tussenstop? Wat kost zo'n ticket naar Cyprus eigenlijk?quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O daar vlieg ik normaal ook vandaan, maar deze keer toevallig een keer niet omdat via Amsterdam goedkoper was
Meestal incl. 1 tussenstop in Duitsland, Tsjechie of Zwitserland en dat is dan met Czech Airlines, Lufthansa of Swiss Airlines. En soms zonder tussenstop met Cyprus Airways.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:29 schreef Alec690 het volgende:
[..]
Met welke maatschappij vlieg je meestal dan? Met tussenstop? Wat kost zo'n ticket naar Cyprus eigenlijk?
Wie weet komen we elkaar nog tegen, want ik ga nu me meisje ophalen, die is onderweg vanuit venezuela via Frankfurt naar Schipholquote:Op woensdag 2 juni 2010 04:18 schreef Earry het volgende:
[..]
Mijn vriendin is momenteel op weg hier naar toe. Over ca. 1u 15min landt ze in Caïro en vanmiddag mag ik haar op gaan halen @ Schiphol
We hebben wel allebei iets om over te pratenquote:Op zondag 6 juni 2010 16:32 schreef Alec690 het volgende:
[..]
Leuke reclame voor NL dankzij onze grote vriend Joran in het land van je vriendin.
Mijn vrouw zei het ook al. Weer iets waardoor de naam van Nederland verder aan gort wordt geholpen. Nederland heeft al geen beste naam en dat wordt er op deze manier niet beter op.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:32 schreef Alec690 het volgende:
[..]
Leuke reclame voor NL dankzij onze grote vriend Joran in het land van je vriendin.
Hier 12 dagenquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:18 schreef Alec690 het volgende:
Even een ruwe schop, nog 9 dagen en dan mag ik haar weer ophalen.
Same. Succesquote:Kan niet wachten..
Haha dat heb ik dus ook. Dan hoor ik mensen 'zeuren' over dat hun vriend/vriendin een uur rijden verderop woont en ze hem/haar niet genoeg kunnen zien.. En dan denk ik: nou ik zou er voor tekenenquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:43 schreef Alec690 het volgende:
Voorheen zou ik A'dam - Groningen errug ver vinden. Met mijn huidige ervaring is alles in de benelux per definitie zeer dichtbij.
Groot gelijkquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:04 schreef heywoodu het volgende:
Moet ik het even over hebben dit weekend, want dit was natuurlijk niet goed gecommuniceerd van haar kant. Als ze het anderhalve week van te voren had gezegd was er niks aan de hand geweest, dan kwam ik gewoon een weekendje eerder of later.
Maar die weinige dagen dat we samen zijn, wil ik toch écht heel graag lekker voor onszelf hebben
Ik snap haar ook wel een beetje, ze probeert die andere au-pair al vanaf oktober te ontmoeten maar steeds lukt het om wat voor reden dan ook net niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:34 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Groot gelijkNogal ondoordacht van haar kant. En dan zeggen ze dat mannen tactloos zijn
Kennelijk is het bij Brazilianen net andersom.
Als je geen toekomstideeen bespreekt (of kunt bespreken) met 'm dan wordt het inderdaad lastig, en snap ik dat je niet weet wat je ermee aan moet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:52 schreef dakgootezel het volgende:
Shit LAT relaties. Ik weet niet hoe lang ik het nog trek, en hij woont niet eens zo heel ver weg. Duitsland; maar dan wel zuid oost, daar bij Oostenrijk. We leven sinds januari echt uit elkaar en hebben 9 maanden een soortige relatie. Word er echt ongelooflijk onzeker van, hij laat ook niet los wat ie in de toekomst verwacht. [zeikzeikzeik]
Wat ik in deze korte tijd heb geleerd is dat je moet plannen. Je moet plannen wanneer je elkaar weer gaat zien(Dus beide tijd vrij maken) en dit op regelmatige basis. Half jaar elkaar niet zien is wel erg lang en als hij ook geen toekomstbeeld heeft voor de relatie zie ik het somber in. Uiteindelijk zal één van jullie concessies moeten doen en (tijdelijk) emigreren.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:52 schreef dakgootezel het volgende:
Shit LAT relaties. Ik weet niet hoe lang ik het nog trek, en hij woont niet eens zo heel ver weg. Duitsland; maar dan wel zuid oost, daar bij Oostenrijk. We leven sinds januari echt uit elkaar en hebben 9 maanden een soortige relatie. Word er echt ongelooflijk onzeker van, hij laat ook niet los wat ie in de toekomst verwacht. [zeikzeikzeik]
Eén jaar?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:53 schreef TMV_ het volgende:
Ik meld me hier ook even aan![]()
Ik heb al bijna 4 jaar een relatie met een Turkse dame (van het moderne soort) en we zijn onderhand alweer 1,5 jaar gelukkig getrouwd
. Sinds onze trouwerij wonen we ook samen hier in Nederland en dit viel ook samen met de ingangsdatum van haar arbeidscontract in Nederland (kenniswerker) dus visum en vergunningen meteen voor elkaar.
Aan dit alles ging natuurlijk wel een lange afstands relatie vooraf. We hebben elkaar in die 2,5 jaar maar 4 keer kunnen ontmoeten, elke keer maximaal 2 weken. Dit was best wel moeilijk, soms zat er bijna een jaar tussen de ontmoetingen..
quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:57 schreef Underverse het volgende:
[..]
Russische vrouwen... Ik kan je een tip geven.. Hoewel ik niet weet wat jij al weet...
Search google: Russian women howto
Dat jaar was inderdaad wel kloten, geen aanrader neequote:Op woensdag 16 juni 2010 15:57 schreef Alec690 het volgende:
[..]
Eén jaar?![]()
Ik vind de 2, 3 maanden max. die ik nu vaak heb al zeer moeilijk. Het kan dus erger, blijkt maar weer.
Jullie vertrouwen in elkaar moet wel rotsvast zijn geweest?
Heb je tips? Het moment dat ik voor 7 maanden afscheid neem van mijn vriend komt steeds dichtbij en ik weet niet hoe ik het vol moet gaan houdenquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:03 schreef TMV_ het volgende:
[..]
Dat jaar was inderdaad wel kloten, geen aanrader nee, maar als je zeker weet dat je uiteindelijk samen verder wilt is het te doen hoor
Tja.. je kunt ervoor zorgen dat je bezig blijft zodat je jezelf niet teveel vrije tijd geeft om je slecht te gaan voelen. Ook vergt het natuurlijk wederzijds vertrouwen. Wij hadden altijd wel nog contact via msn e.d. wat ook wel helpt. Maar het blijft gewoon erg lang en dat zul je gewoon moeten uitzitten, het enige dat je kunt doen is zorgen dat de tijd snel gaat.. Ik wens je er veel sterkte mee, ik weet hoe het is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:00 schreef Syr het volgende:
[..]
Heb je tips? Het moment dat ik voor 7 maanden afscheid neem van mijn vriend komt steeds dichtbij en ik weet niet hoe ik het vol moet gaan houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |