Meestal incl. 1 tussenstop in Duitsland, Tsjechie of Zwitserland en dat is dan met Czech Airlines, Lufthansa of Swiss Airlines. En soms zonder tussenstop met Cyprus Airways.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:29 schreef Alec690 het volgende:
[..]
Met welke maatschappij vlieg je meestal dan? Met tussenstop? Wat kost zo'n ticket naar Cyprus eigenlijk?
Wie weet komen we elkaar nog tegen, want ik ga nu me meisje ophalen, die is onderweg vanuit venezuela via Frankfurt naar Schipholquote:Op woensdag 2 juni 2010 04:18 schreef Earry het volgende:
[..]
Mijn vriendin is momenteel op weg hier naar toe. Over ca. 1u 15min landt ze in Caïro en vanmiddag mag ik haar op gaan halen @ Schiphol
We hebben wel allebei iets om over te pratenquote:Op zondag 6 juni 2010 16:32 schreef Alec690 het volgende:
[..]
Leuke reclame voor NL dankzij onze grote vriend Joran in het land van je vriendin.
Mijn vrouw zei het ook al. Weer iets waardoor de naam van Nederland verder aan gort wordt geholpen. Nederland heeft al geen beste naam en dat wordt er op deze manier niet beter op.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:32 schreef Alec690 het volgende:
[..]
Leuke reclame voor NL dankzij onze grote vriend Joran in het land van je vriendin.
Hier 12 dagenquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:18 schreef Alec690 het volgende:
Even een ruwe schop, nog 9 dagen en dan mag ik haar weer ophalen.
Same. Succesquote:Kan niet wachten..
Haha dat heb ik dus ook. Dan hoor ik mensen 'zeuren' over dat hun vriend/vriendin een uur rijden verderop woont en ze hem/haar niet genoeg kunnen zien.. En dan denk ik: nou ik zou er voor tekenenquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:43 schreef Alec690 het volgende:
Voorheen zou ik A'dam - Groningen errug ver vinden. Met mijn huidige ervaring is alles in de benelux per definitie zeer dichtbij.
Groot gelijkquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:04 schreef heywoodu het volgende:
Moet ik het even over hebben dit weekend, want dit was natuurlijk niet goed gecommuniceerd van haar kant. Als ze het anderhalve week van te voren had gezegd was er niks aan de hand geweest, dan kwam ik gewoon een weekendje eerder of later.
Maar die weinige dagen dat we samen zijn, wil ik toch écht heel graag lekker voor onszelf hebben
Ik snap haar ook wel een beetje, ze probeert die andere au-pair al vanaf oktober te ontmoeten maar steeds lukt het om wat voor reden dan ook net niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:34 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Groot gelijkNogal ondoordacht van haar kant. En dan zeggen ze dat mannen tactloos zijn
Kennelijk is het bij Brazilianen net andersom.
Als je geen toekomstideeen bespreekt (of kunt bespreken) met 'm dan wordt het inderdaad lastig, en snap ik dat je niet weet wat je ermee aan moet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:52 schreef dakgootezel het volgende:
Shit LAT relaties. Ik weet niet hoe lang ik het nog trek, en hij woont niet eens zo heel ver weg. Duitsland; maar dan wel zuid oost, daar bij Oostenrijk. We leven sinds januari echt uit elkaar en hebben 9 maanden een soortige relatie. Word er echt ongelooflijk onzeker van, hij laat ook niet los wat ie in de toekomst verwacht. [zeikzeikzeik]
Wat ik in deze korte tijd heb geleerd is dat je moet plannen. Je moet plannen wanneer je elkaar weer gaat zien(Dus beide tijd vrij maken) en dit op regelmatige basis. Half jaar elkaar niet zien is wel erg lang en als hij ook geen toekomstbeeld heeft voor de relatie zie ik het somber in. Uiteindelijk zal één van jullie concessies moeten doen en (tijdelijk) emigreren.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:52 schreef dakgootezel het volgende:
Shit LAT relaties. Ik weet niet hoe lang ik het nog trek, en hij woont niet eens zo heel ver weg. Duitsland; maar dan wel zuid oost, daar bij Oostenrijk. We leven sinds januari echt uit elkaar en hebben 9 maanden een soortige relatie. Word er echt ongelooflijk onzeker van, hij laat ook niet los wat ie in de toekomst verwacht. [zeikzeikzeik]
Eén jaar?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:53 schreef TMV_ het volgende:
Ik meld me hier ook even aan![]()
Ik heb al bijna 4 jaar een relatie met een Turkse dame (van het moderne soort) en we zijn onderhand alweer 1,5 jaar gelukkig getrouwd
. Sinds onze trouwerij wonen we ook samen hier in Nederland en dit viel ook samen met de ingangsdatum van haar arbeidscontract in Nederland (kenniswerker) dus visum en vergunningen meteen voor elkaar.
Aan dit alles ging natuurlijk wel een lange afstands relatie vooraf. We hebben elkaar in die 2,5 jaar maar 4 keer kunnen ontmoeten, elke keer maximaal 2 weken. Dit was best wel moeilijk, soms zat er bijna een jaar tussen de ontmoetingen..
quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:57 schreef Underverse het volgende:
[..]
Russische vrouwen... Ik kan je een tip geven.. Hoewel ik niet weet wat jij al weet...
Search google: Russian women howto
Dat jaar was inderdaad wel kloten, geen aanrader neequote:Op woensdag 16 juni 2010 15:57 schreef Alec690 het volgende:
[..]
Eén jaar?![]()
Ik vind de 2, 3 maanden max. die ik nu vaak heb al zeer moeilijk. Het kan dus erger, blijkt maar weer.
Jullie vertrouwen in elkaar moet wel rotsvast zijn geweest?
Heb je tips? Het moment dat ik voor 7 maanden afscheid neem van mijn vriend komt steeds dichtbij en ik weet niet hoe ik het vol moet gaan houdenquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:03 schreef TMV_ het volgende:
[..]
Dat jaar was inderdaad wel kloten, geen aanrader nee, maar als je zeker weet dat je uiteindelijk samen verder wilt is het te doen hoor
Tja.. je kunt ervoor zorgen dat je bezig blijft zodat je jezelf niet teveel vrije tijd geeft om je slecht te gaan voelen. Ook vergt het natuurlijk wederzijds vertrouwen. Wij hadden altijd wel nog contact via msn e.d. wat ook wel helpt. Maar het blijft gewoon erg lang en dat zul je gewoon moeten uitzitten, het enige dat je kunt doen is zorgen dat de tijd snel gaat.. Ik wens je er veel sterkte mee, ik weet hoe het is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:00 schreef Syr het volgende:
[..]
Heb je tips? Het moment dat ik voor 7 maanden afscheid neem van mijn vriend komt steeds dichtbij en ik weet niet hoe ik het vol moet gaan houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |