Volgens mij wel he? Nr 2 alquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:15 schreef Alec690 het volgende:
[..]
Geluksvogel!![]()
Nee, super man. Enjoy, ik denk dat je ook naar het andere lijstje mag? *kijkt vragend naar kwiwi*
Veel zin in!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:07 schreef thespindoctor het volgende:
Zohet aftellen is begonnen, a.s. woensdag kan ik haar weer ophalen vanaf het vliegveld
Nou ik wilde het een keer doen want het kost niet veel. Alleen toen ik ging kijken op bijvoorbeeld nsinternationaal.nl gaf hij hele rare routes aan.. Bijvoorbeeld van Dusseldorf naar Sittard (Limburg) moest ik helemaal via Utrechtquote:Op zondag 4 juli 2010 19:30 schreef Alec690 het volgende:
Kwiwi, of iemand anders, ervaring met het reizen per trein (ICE) naar Düsseldorf?
Ik twijfel nog tussen 3 mogelijkheden, zelf met de auto en kiezen voor langparkeren, me laten brengen en ophalen (lastig, iedereen zit met werk e.d.) of met de ICE vanaf Utrecht naar Düsseldorf.
Ik laat met het liefst wegbrengen en ophalen, maar lastig voor veel mensen... als ik zelf rij.. tja, weet niet hoe het is om na een vliegreis nog eens 2,5 uur in de auto te stappen.
Tja, mijn ervaring is dat het goed is om bepaalde contact momenten te plannen en je daar dan ook aan te houden. Dat schept duidelijkheid voor beide en dan heb je even de tijd om gezellig bij te praten.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:16 schreef GSbrder het volgende:
Oh, dipje..
Vriendin heeft het de afgelopen week nogal druk gehad, net als ikzelf overigens, waardoor we steeds op andere momenten behoefte hadden aan contact. Zij zo rond de tijd dat ik nog aan het werk ben, ik op het moment dat ze net de deur uit is - en ik uit m'n nest ben. Niet gedacht dat de leefpatronen zo zouden verschillen, aangezien het tijdsverschil te verwaarlozen is.
Dit resulteerde in een karig sms-contact van 4 de afgelopen week.
Maar ik ga midden september naar haar toe, dat maakt een hoop goed!
Tsja, als zij werkt van 06:00 - 16:00 (CET) en ik van 13:00 - 22:00 dan is het lastig die momenten in te plannen, zeker als zij uitgaat in de City en ik hier voetbal kijk met een paar vrienden of overdag ga sporten. Daarnaast heeft ze ook geen standaard weekenden. Plannen is sowieso niet mijn ding, maar je hebt wel gelijk, ik denk dat ik dat toch maar eens moet doen.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:38 schreef Alec690 het volgende:
[..]
Tja, mijn ervaring is dat het goed is om bepaalde contact momenten te plannen en je daar dan ook aan te houden. Dat schept duidelijkheid voor beide en dan heb je even de tijd om gezellig bij te praten.Maar goed, het blijft moeilijk soms natuurlijk.
Dat, en niet in de stress schieten als je een paar dagen weinig of niets van elkaar hoort.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:38 schreef Alec690 het volgende:
[..]
Tja, mijn ervaring is dat het goed is om bepaalde contact momenten te plannen en je daar dan ook aan te houden.
Zorgen dat je met hem mee kanquote:Op maandag 5 juli 2010 20:04 schreef WeirdlyWired het volgende:
Nou, het ziet ernaar uit dat ik me dus hier ook kan melden. Ging het eindelijk super tussen ons. Komt ie met de mededeling dat ie 3 a 4 maanden wilt gaan reizen in Amerika. In het begin van de relatie is het wel eens ter sprake gekomen, maar nu is hij het dus echt van plan.
Ik weet niet wat ik er van moet vinden
Ik kan niet mee. Dat is dus het probleem. Ik pak aankomend jaar weer een studie op. Het gaat overigens echt een opgave worden. In 2,5 jaar zijn we maximaal een week zonder elkaar geweest. En drie dagen geen contact was al een hel.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:09 schreef Thrust het volgende:
[..]
Zorgen dat je met hem mee kan![]()
Denk niet dat ik het zou trekken zolang zonder vriendin, maar als de droom zo sterk is, kan je maar beter proberen zo snel mogelijk erbij neer te leggen.
Ik weet wat je bedoeld. Probeer hem te overtuigen om te blijven. Het is echt een hel, en dan is mijn vriendin maar 5 weken weg (waarvan nu nog 15 dagen)quote:Op maandag 5 juli 2010 20:15 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Ik kan niet mee. Dat is dus het probleem. Ik pak aankomend jaar weer een studie op. Het gaat overigens echt een opgave worden. In 2,5 jaar zijn we maximaal een week zonder elkaar geweest. En drie dagen geen contact was al een hel.
Hem vragen om niet te gaan? Nee, dat vind ik weer te ver gaan. Het is zijn keuze die hij al had besloten voordat ik in the picture was. De situatie is wel degelijk veranderd voor hem, maar ik vind niet dat ik hem moet vragen om hem niet te gaan. Ik heb hem ook gezegd dat ik hem zal steunen. Ik kijk er alleen gewoon heel tegenop. Ik heb geen flauw idee wat ik allemaal kan doen om niet de hele tijd aan hem te denken.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoeld. Probeer hem te overtuigen om te blijven. Het is echt een hel, en dan is mijn vriendin maar 5 weken weg (waarvan nu nog 15 dagen)
Naja het is ook wel egoistisch, maar zo kijk ik er tegenaan. Overigens ligt mijn situatie ook net wat anders, maar dat ter zijde. Is het niet mogelijk dat hij het korter maakt, zodat het voor jou wat draaglijker wordt?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:22 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Hem vragen om niet te gaan? Nee, dat vind ik weer te ver gaan. Het is zijn keuze die hij al had besloten voordat ik in the picture was. De situatie is wel degelijk veranderd voor hem, maar ik vind niet dat ik hem moet vragen om hem niet te gaan. Ik heb hem ook gezegd dat ik hem zal steunen. Ik kijk er alleen gewoon heel tegenop. Ik heb geen flauw idee wat ik allemaal kan doen om niet de hele tijd aan hem te denken.
al gekeken of het bijvoorbeeld mogelijk is om na een week of 6-7 hem 2 tot 3 weken op te zoeken en een stukkie samen te doen?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:15 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Ik kan niet mee. Dat is dus het probleem. Ik pak aankomend jaar weer een studie op. Het gaat overigens echt een opgave worden. In 2,5 jaar zijn we maximaal een week zonder elkaar geweest. En drie dagen geen contact was al een hel.
Daar moet je misschien es aan werken. Niet kunnen leven zonder een ander is niet gezond.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:15 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |