abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 juli 2010 @ 23:23:26 #126
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_83553007
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 23:15 schreef Alec690 het volgende:

[..]

Geluksvogel!

Nee, super man. Enjoy, ik denk dat je ook naar het andere lijstje mag? *kijkt vragend naar kwiwi*
Volgens mij wel he? Nr 2 al

Hopelijk kunnen jullie daarna ook nog samen blijven wonen, anders moet je weer degraderen op de lijst
pi_83584074
Kut.

Mijn vriendin (sinds 3,5 maand) heeft morgen een vliegtuig richting Bulgarije voor de zomer (familie) en is vanmiddag vertrokken naar een familievriendin die haar morgen richting de luchthaven gaat brengen.
Ik ga misschien voor een week nog naar Bulgarije in de zomer, maar volgend semester, wanneer zij weer in NL is, ga ik naar Amerika voor 4 maanden, dus we zien elkaar misschien nog 1 week en dat is het. En het zuigt dus dat we 3,5 maand samen zijn geweest en nu 6 maanden apart moeten gaan doormaken.

Ik weet bijna zeker dat we samen willen blijven, zelfs over deze langere periode en over deze lange afstand, maar het is behoorlijk kut als ik eraan denk dat we wanneer we elkaar weer gaan zien bijna tweederde van de tijd uit elkaar zijn geweest. En ik mis haar nu al.

pi_83590663
@ Gamesua:

Als jullie beide het contact toch willen doorzetten: maak plannen om elkaar op te zoeken. Jij komt halverwege haar tijd in Bulgarije es een weekje langs, en zij doet hetzelfde halverwege als jij in de VS zit. Zo'n bezoekje breekt de lange periode van afwezigheid. En je hebt in de tussentijd iets om naar toe te werken. Dan zie je elkaar hooguit 6 weken niet, en dat is echt wel te overzien. Zeker vandaag de dag met telefonie / internet.

Enige 'minpunt' is dat je pas 3,5 maanden hebt, waardoor je nog niet zeker weet hoe serieus de relatie is. Dus jullie buitenlandse avonturen zijn wat ongelukkig gepland, dat wel, maar het is niet onoverkomelijk met een beetje communicatie en eerlijkheid over en weer.

Succes
pi_83625299
Zo het aftellen is begonnen, a.s. woensdag kan ik haar weer ophalen vanaf het vliegveld
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 23:42:12 #130
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_83629093
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 22:07 schreef thespindoctor het volgende:
Zo het aftellen is begonnen, a.s. woensdag kan ik haar weer ophalen vanaf het vliegveld
Veel zin in!
  zondag 4 juli 2010 @ 09:27:48 #131
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_83635246
Ah wat een herkenbare verhalen allemaal.

Zelf ben ik een dikke 3 jaar geleden naar het land van mijn vrouw verhuisd. Daarvoor ongeveer 3-4 jaar een LAT gehad.

Uiteindelijk was het allemaal wel waard...en..je komt nog eens ergens!

Succes voor degenen die nog in een LAT zitten.
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
pi_83643573
M'n meisje is nu al een maand in Nederland
5 maanden smsen en bellen was zeker het wachten waard. Morgen gaat ze beginnen met een cursus Nederlands.
Mijn meisje wil deze winter nog een keer naar Nederland komen, maar 20 graden vindt ze al koud. Venezuela is het klimaat toch beter..dus ga ik deze winter liever naar Venezuela
  zondag 4 juli 2010 @ 16:00:01 #133
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_83645858
Vriendin zit nog voor 16 dagen in Aruba. Voor mij zijn dit 16 lange, afschuwelijke dagen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_83651713
Kwiwi, of iemand anders, ervaring met het reizen per trein (ICE) naar Düsseldorf?

Ik twijfel nog tussen 3 mogelijkheden, zelf met de auto en kiezen voor langparkeren, me laten brengen en ophalen (lastig, iedereen zit met werk e.d.) of met de ICE vanaf Utrecht naar Düsseldorf.

Ik laat met het liefst wegbrengen en ophalen, maar lastig voor veel mensen... als ik zelf rij.. tja, weet niet hoe het is om na een vliegreis nog eens 2,5 uur in de auto te stappen.
  zondag 4 juli 2010 @ 19:49:34 #135
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_83652273
quote:
Op zondag 4 juli 2010 19:30 schreef Alec690 het volgende:
Kwiwi, of iemand anders, ervaring met het reizen per trein (ICE) naar Düsseldorf?

Ik twijfel nog tussen 3 mogelijkheden, zelf met de auto en kiezen voor langparkeren, me laten brengen en ophalen (lastig, iedereen zit met werk e.d.) of met de ICE vanaf Utrecht naar Düsseldorf.

Ik laat met het liefst wegbrengen en ophalen, maar lastig voor veel mensen... als ik zelf rij.. tja, weet niet hoe het is om na een vliegreis nog eens 2,5 uur in de auto te stappen.
Nou ik wilde het een keer doen want het kost niet veel. Alleen toen ik ging kijken op bijvoorbeeld nsinternationaal.nl gaf hij hele rare routes aan.. Bijvoorbeeld van Dusseldorf naar Sittard (Limburg) moest ik helemaal via Utrecht Dus op zich is het wel goed te doen als je een goede route kunt vinden, maar vanaf Utrecht zal het dus geen probleem zijn De treinen rijden elke 2 uur geloof ik. Alleen als je erg vroeg/laat vertrekt of aankomt kan het een probleem zijn omdat de treinen dan niet rijden.
Volgens mij kom je dan aan op Dusseldorf Hauptbahnhof en vanaf daar rijden constant treinen (of metro's o.i.d.) naar Dusseldorf International.
  zondag 4 juli 2010 @ 20:15:25 #136
126522 Samsonneke
Moaaah Gertjuh!!! :')
pi_83653112
Auto is natuurlijk het veiligst, immers de trein kan altijd uitvallen (*denkt aan de horror tijdens de winterperiode* )

Enfin, ik heb regelmatig met de ICE gereisd en dat is mij zeer goed bevallen. Duesseldorf was voor mij echter een tussenstation, maar als ik mij goed herinner stopt de ICE vanuit Amsterdam CS richting Frankfurt Hbf (over Utrecht CS) ook bij Duesseldorf Airport (weet het niet zeker, kijk het dus na!).

Hoewel ze bij mij altijd stipt op tijd reden, raad ik toch aan wat uurtjes voor boarding al op het vliegveld te zijn. Dan zit je altijd safe. Zo heb ik een keer meegemaakt dat ik anderhalf uur stilstond vlakbij Frankfurt, omdat een groepje mensen het leuk vond om over het spoor te lopen.
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
pi_83659378
Thanks voor de info.

Inderdaad, dat is dus het grote dilemma. Hoe betrouwbaar is de ICE? Ik heb zelf dagelijks ervaring met de NS, waar het 50% van de reizen goed gaat, 45% vertraagd is en 5% compleet uitvalt. Dat is mij een te groot risico als het gaat om een meeting met m'n meisje. Verder hang je natuurlijk ook als je vlucht terug vertraagd is. De discounttarieven op NS-highspeed zijn op een vaste tijd, voor een vaste rit en je kunt niet even die van 2 uur later nemen mocht je vlucht vertraagd zijn. Dan moet je een nieuw ticket kopen.

Ik ga binnenkort eerst m'n vliegreis boeken, vervolgens even kijken of ik eventueel gebracht, opgehaald kan worden en daarna kan ik eventueel de ICE overwegen.

Bedankt voor de info in ieder geval beide!
  zondag 4 juli 2010 @ 23:16:08 #138
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_83662126
Oh, dipje..

Vriendin heeft het de afgelopen week nogal druk gehad, net als ikzelf overigens, waardoor we steeds op andere momenten behoefte hadden aan contact. Zij zo rond de tijd dat ik nog aan het werk ben, ik op het moment dat ze net de deur uit is - en ik uit m'n nest ben. Niet gedacht dat de leefpatronen zo zouden verschillen, aangezien het tijdsverschil te verwaarlozen is.

Dit resulteerde in een karig sms-contact van 4 de afgelopen week.
Maar ik ga midden september naar haar toe, dat maakt een hoop goed!
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_83686184
quote:
Op zondag 4 juli 2010 23:16 schreef GSbrder het volgende:
Oh, dipje..

Vriendin heeft het de afgelopen week nogal druk gehad, net als ikzelf overigens, waardoor we steeds op andere momenten behoefte hadden aan contact. Zij zo rond de tijd dat ik nog aan het werk ben, ik op het moment dat ze net de deur uit is - en ik uit m'n nest ben. Niet gedacht dat de leefpatronen zo zouden verschillen, aangezien het tijdsverschil te verwaarlozen is.

Dit resulteerde in een karig sms-contact van 4 de afgelopen week.
Maar ik ga midden september naar haar toe, dat maakt een hoop goed!
Tja, mijn ervaring is dat het goed is om bepaalde contact momenten te plannen en je daar dan ook aan te houden. Dat schept duidelijkheid voor beide en dan heb je even de tijd om gezellig bij te praten. Maar goed, het blijft moeilijk soms natuurlijk.
  maandag 5 juli 2010 @ 16:45:23 #140
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_83686601
quote:
Op maandag 5 juli 2010 16:38 schreef Alec690 het volgende:

[..]

Tja, mijn ervaring is dat het goed is om bepaalde contact momenten te plannen en je daar dan ook aan te houden. Dat schept duidelijkheid voor beide en dan heb je even de tijd om gezellig bij te praten. Maar goed, het blijft moeilijk soms natuurlijk.
Tsja, als zij werkt van 06:00 - 16:00 (CET) en ik van 13:00 - 22:00 dan is het lastig die momenten in te plannen, zeker als zij uitgaat in de City en ik hier voetbal kijk met een paar vrienden of overdag ga sporten. Daarnaast heeft ze ook geen standaard weekenden. Plannen is sowieso niet mijn ding, maar je hebt wel gelijk, ik denk dat ik dat toch maar eens moet doen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 5 juli 2010 @ 18:09:33 #141
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_83690046
Nog 15 heeeeele lange dagen wachten voor ik haar ophaal van Schiphol
Wegens omstandigheden wou ik dat ik al die 15 dagen ineens kon overslaan I need herrrrr
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_83691243
quote:
Op maandag 5 juli 2010 16:38 schreef Alec690 het volgende:

[..]

Tja, mijn ervaring is dat het goed is om bepaalde contact momenten te plannen en je daar dan ook aan te houden.
Dat, en niet in de stress schieten als je een paar dagen weinig of niets van elkaar hoort.
pi_83694471
Nou, het ziet ernaar uit dat ik me dus hier ook kan melden. Ging het eindelijk super tussen ons. Komt ie met de mededeling dat ie 3 a 4 maanden wilt gaan reizen in Amerika. In het begin van de relatie is het wel eens ter sprake gekomen, maar nu is hij het dus echt van plan.

Ik weet niet wat ik er van moet vinden
pi_83694780
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:04 schreef WeirdlyWired het volgende:
Nou, het ziet ernaar uit dat ik me dus hier ook kan melden. Ging het eindelijk super tussen ons. Komt ie met de mededeling dat ie 3 a 4 maanden wilt gaan reizen in Amerika. In het begin van de relatie is het wel eens ter sprake gekomen, maar nu is hij het dus echt van plan.

Ik weet niet wat ik er van moet vinden
Zorgen dat je met hem mee kan

Denk niet dat ik het zou trekken zolang zonder vriendin, maar als de droom zo sterk is, kan je maar beter proberen zo snel mogelijk erbij neer te leggen.
Dat ik Technicus ben wil nog niet zeggen dat ik uitvoerig getest ben!
I was born to love you!
zondag 13 december 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:[/b]
Volgens mij kan jij niet lullig zijn al zou je willen ;)
pi_83695071
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:09 schreef Thrust het volgende:

[..]

Zorgen dat je met hem mee kan

Denk niet dat ik het zou trekken zolang zonder vriendin, maar als de droom zo sterk is, kan je maar beter proberen zo snel mogelijk erbij neer te leggen.
Ik kan niet mee. Dat is dus het probleem. Ik pak aankomend jaar weer een studie op. Het gaat overigens echt een opgave worden. In 2,5 jaar zijn we maximaal een week zonder elkaar geweest. En drie dagen geen contact was al een hel.
  maandag 5 juli 2010 @ 20:17:57 #146
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_83695191
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:15 schreef WeirdlyWired het volgende:

[..]

Ik kan niet mee. Dat is dus het probleem. Ik pak aankomend jaar weer een studie op. Het gaat overigens echt een opgave worden. In 2,5 jaar zijn we maximaal een week zonder elkaar geweest. En drie dagen geen contact was al een hel.
Ik weet wat je bedoeld. Probeer hem te overtuigen om te blijven. Het is echt een hel, en dan is mijn vriendin maar 5 weken weg (waarvan nu nog 15 dagen)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_83695408
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:17 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ik weet wat je bedoeld. Probeer hem te overtuigen om te blijven. Het is echt een hel, en dan is mijn vriendin maar 5 weken weg (waarvan nu nog 15 dagen)
Hem vragen om niet te gaan? Nee, dat vind ik weer te ver gaan. Het is zijn keuze die hij al had besloten voordat ik in the picture was. De situatie is wel degelijk veranderd voor hem, maar ik vind niet dat ik hem moet vragen om hem niet te gaan. Ik heb hem ook gezegd dat ik hem zal steunen. Ik kijk er alleen gewoon heel tegenop. Ik heb geen flauw idee wat ik allemaal kan doen om niet de hele tijd aan hem te denken.
  maandag 5 juli 2010 @ 20:45:51 #148
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_83696616
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:22 schreef WeirdlyWired het volgende:

[..]

Hem vragen om niet te gaan? Nee, dat vind ik weer te ver gaan. Het is zijn keuze die hij al had besloten voordat ik in the picture was. De situatie is wel degelijk veranderd voor hem, maar ik vind niet dat ik hem moet vragen om hem niet te gaan. Ik heb hem ook gezegd dat ik hem zal steunen. Ik kijk er alleen gewoon heel tegenop. Ik heb geen flauw idee wat ik allemaal kan doen om niet de hele tijd aan hem te denken.
Naja het is ook wel egoistisch, maar zo kijk ik er tegenaan. Overigens ligt mijn situatie ook net wat anders, maar dat ter zijde. Is het niet mogelijk dat hij het korter maakt, zodat het voor jou wat draaglijker wordt?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_83698449
quote:

[..]

al gekeken of het bijvoorbeeld mogelijk is om na een week of 6-7 hem 2 tot 3 weken op te zoeken en een stukkie samen te doen?

dat breekt mooi natuurlijk
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
pi_83702435
quote:

[..]

Daar moet je misschien es aan werken. Niet kunnen leven zonder een ander is niet gezond.

Kom op mensen, een tijd los van elkaar leven is even wennen, maar een hél..?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')