Kan je dan niet door iemand anders een foto laten maken? Of je zet hem even op een stoel oid. en maakt dan een foto?quote:
of niet em aan je bureauquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:25 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Kan je dan niet door iemand anders een foto laten maken? Of je zet hem even op een stoel oid. en maakt dan een foto?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Da's zielig
welnee joh, dat bureau voelt er niets vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Ik vond mezelf ook heel geniaal net toen ik m verzon , thnxquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:25 schreef Greys het volgende:
Ik vind Hans Kraai wel een geniale naam trouwens
Nee joh, hij laat zich ook zo pakken.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:50 schreef Greys het volgende:![]()
En hij zit dus gewoon los? Heeft niet de neiging er vandoor te gaan?
Hij is cool!quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee joh, hij laat zich ook zo pakken.
Hij kan nog nie vliegen nie he![]()
Maar hijs nergens bang voor.
En als ik m geweekte brokjes kom brengen dat doet ie zn bakkes wijd open
neuh, een koequote:Op donderdag 20 mei 2010 15:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij is cool!
Die boomposter er ook achter
Is het een kraai of een kauw eigenlijk?
Kraai, hijs al bijna zo groot als een kau nuquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij is cool!
Die boomposter er ook achter
Is het een kraai of een kauw eigenlijk?
echt cool dan!quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kraai, hijs al bijna zo groot als een kau nu
Kraaien kunnen heel goed leren praten hoorquote:
Ja dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kraaien kunnen heel goed leren praten hoor
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook.
Vroeger kende ik een meisje met een tamme kraai die altijd op dr schouder zat overal en die riep ook wel es wat
Whehehehehe.quote:
Die foto is vet schattig. Zelf genomen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehehe.
En hoe vonje mn tekst?
En de foto?
Pure liefde hea
Nee das dr een van die studiosessie.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die foto is vet schattig. Zelf genomen?
Mijn oom had dat vroeger ook ja (weet ik niet, ik was te klein, maar van verhalen) Echt tofquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook.
Vroeger kende ik een meisje met een tamme kraai die altijd op dr schouder zat overal en die riep ook wel es wat
tofquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee das dr een van die studiosessie.
Kheb dr 100 van die kaarten van laten drukken
Jij hebt m als eerste gekregen trouwensquote:
Ik denk het welquote:
Ik gok van welquote:
bronquote:Kraaien zijn alleseters. Hun dieet bestaat uit wormen, grondinsecten, zaden en vruchten, schelpdieren, aas, afval en 's zomers ook eieren, jonge zoogdieren (zoals muizen en mollen) en jonge vogeltjes.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk het wel![]()
Het zal er toch niet zo eentje zijn die alleen maar dim sum en sushi lust?
Dan ga ik m nu ff wat bosvruchten met yoghurt naar binnen douwenquote:
WTF??quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
WTF??
Ohja, echt geweldig. Er zaten al 2 dagen geen nietjes in mn NRC next, gister en eergister, dus ik had naar NRCnext getwitterd dat ik dat jammer vond, krijg ik een retweet van de bot 'zeurniet' dat ik niet moest zeuren
Ik moest zo hard lachen![]()
Wat een kutbot XD
Hoe widde gij dat nouw dan???quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:43 schreef Barbaaf het volgende:
Hey, 't is een vrouwtje. Waarom noem je 'm dan Hans?
quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:48 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
't Staat er toch onder!
ik heb wel van snackpoint gehoord maar die is van voor mijn tijd geloof ikquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:47 schreef oh-oh het volgende:
Zwabber, tis echt TE grappig, want die collega met wie ik m ben gaan ophalen, dies dus helemaal snackbar verslaafd.
Zij had eerst die duif gevonden die Snackpoint heette, weet je nog???
Zij kwam nu dus echt niet meer bij
Nee joh!quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb wel van snackpoint gehoord maar die is van voor mijn tijd geloof ik
dan echt net voor ik hier kwam denk ikquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee joh!
Dat was oktober vorig jaar![]()
[ afbeelding ]
jep, ben hier 30 oktober pas wezen kiek'nquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan echt net voor ik hier kwam denk ik
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
he kijk nou, een slowchat
ff gezellig meedoen hoor
Ben jij dr nog maar zoooo kort?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
+1quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja ik postte al een paar dagen in het vleesetende plantjes topic, en toen zag ik dat iedereen die daar postte gezellig zat te doen in de scquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben jij dr nog maar zoooo kort?
Ik heb t gevoel of ik je al eeuwen ken joh![]()
Ik schrok me net rot.
Keek achter me, zit ie heel maf met zn kop voorover bungelend op die stok.
Ik dacht gestikt in een bosvrucht of zo![]()
Maar nee, hij sliep gewoon in die lompe houding
hahahahahaha, zo ben ik er ook in gekomen!quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja ik postte al een paar dagen in het vleesetende plantjes topic, en toen zag ik dat iedereen die daar postte gezellig zat te doen in de sc
dus zodoende
bijna, [sc] 319 waar we stiekem over seks lezen (en mw2 zuigt)quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahahaha, zo ben ik er ook in gekomen!
En met de topictitel "Natte dozen club" ging ik voor het eerste kijken volgens mij
Kom bij Hans zitten!quote:
oh, het ging iig over seks ja!quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bijna, [sc] 319 waar we stiekem over seks lezen (en mw2 zuigt)
Nee dies nog wat wild voor Hansje denk ik hahahaha.quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dies nog wat wild voor Hansje denk ik hahahaha.
De buuf komt me zo oppikken en dan gaan we zn hok regelen en zo
Das toch een magneetje!quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:34 schreef DeZwabber het volgende:
vraag me niet hoe je een punaise in een stalen pan moet prikken
Mag ik je wel vragen waarom je een punaise gebruikt als er toch al een plakrand aan zit?quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:34 schreef DeZwabber het volgende:
vraag me niet hoe je een punaise in een stalen pan moet prikken
ik heb ze hier ook liggen zonder plakrandjequote:Op donderdag 20 mei 2010 17:39 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Mag ik je wel vragen waarom je een punaise gebruikt als er toch al een plakrand aan zit?
Blijkbaarquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehehe Enfermera, zelfs de bots vinden dat je zeurt
![]()
![]()
je moet de sc beter bijhoudenquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Blijkbaar
En oh-oh, waarom heb jij een kraai?? En waarom zit ie in die kartonnen doos?
Ik was heel druk vandaag met bijkletsen met een vriendin, zonnen en keihard shoppen jaquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je moet de sc beter bijhouden![]()
vriendin van oh-oh had beebie-kraai gevonden, kraai kon niet vliegen, en ouders waren pleite
oh-oh heeft hem nu geadopteerd
Hij is wel heel erg leuk!quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:47 schreef oh-oh het volgende:
Jahaaaaa jeetje komen ze hoor.
Dames, heren... Hans Kraai!
[ afbeelding ]
En zijn hoekje, zijn mooie verblijf op de telefooncentrale:
[ afbeelding ]
Portret:
[ afbeelding ]
En zo zit ie heel tevreden wat te koekeloeren dus:
[ afbeelding ]
Hier gaan we nu etenquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:06 schreef oh-oh het volgende:
Ja hoi, ik zit eindelijk te eten, Hans update volgt zo
omg, wat nu weer?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:57 schreef Enfermera het volgende:
Kijkt er iemand ook 'Help mijn man heeft een hobby' op rtl 4?![]()
![]()
Tis teeeeeeeeeeeeee bizar voor woorden
![]()
Nu een gast met echt 1209182981928109201298triljoen boeken. Echt niet overdreven. En z'n vrouw met wie hij 36 jaar samen is, wil eigenlijk bij 'm weg maar kan dat niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
omg, wat nu weer?vorige x met die kerel zijn computers
Meelwormen lust ie vast welquote:
Vast wel maar die had ik net ff niet bij me vanmiddag op mn werkquote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vast wel maar die had ik net ff niet bij me vanmiddag op mn werk![]()
Ik heb nu een speciale mix voor jonge vogels waar je een papje van moet maken, en hondenvoer, geweekte brokken en blikvoer en duck van Chico.
En hij eet t allemaal.
Ennnnnn hij heeft net zelf gedronken![]()
Fotootjes nog.
In de auto, Sjon wilde persé bij de buuf zitten onder het rijden![]()
[ afbeelding ]
Haar vriend bracht meteen hun leegstaande konijnenhok om toen we thuis waren![]()
[ afbeelding ]
Let niet op de chaos er omheen, dat ruim ik van t weekend allemaal wel weer netjes op![]()
Hans in zijn tijdelijke casa:
[ afbeelding ]
En als ik m ga voeren, dan zet ik m binnen op zn stok![]()
[ afbeelding ]
Daar heb ik mijn Lush stash mand voor opgeofferd![]()
Ik moet alleen een houten stok hebben, daar heeft ie beter grip op, dus als t een blijvertje is moet ik es een handig iemand vragen omdaar een fijnere constructie voor te bouwen, want hij vindt het keitof, beetje chillen op zijn stok![]()
Now bring me some food you woman!
[ afbeelding ]
Beetje naar buiten kijken vindt ie ook wel flex![]()
[ afbeelding ]
Ik hoop dat ie de nacht fijn doorkomt
mijn parkietenboom schijnt in de smaak te vallen bij de lokale gevleugelde bevolkingquote:Ik moet alleen een houten stok hebben, daar heeft ie beter grip op, dus als t een blijvertje is moet ik es een handig iemand vragen omdaar een fijnere constructie voor te bouwen, want hij vindt het keitof, beetje chillen op zijn stok![]()
Gaat het een beetje? En in de nachten?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:29 schreef draculettetje het volgende:
Ik wou jullie nog even allemaal hartstikke dank je wel zeggen voor de leuke en lieve reacties en felicitaties!
Ik kom snel weer mee posten hoop ik! Voor nu vooral aan het genieten en bijkomen!
quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Alleen al voor jouw paints is Hans de moeite waard
![]()
Ik ga afk
Oh Zwabber, kijk uit. Voor je het weet, scheert ze je reet, zit je in de badkuip en ben je haar LUSH-Puppy!quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh liefje poepje schatje, dan kun je en met me trouwen en bij me komen wonen en een tof zitmeubel voor ons Hansje bedenken en maken
Nein, 5 lush puppies is genoeg, Zwabber is mijn cocoboyquote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:45 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh Zwabber, kijk uit. Voor je het weet, scheert ze je reet, zit je in de badkuip en ben je haar LUSH-Puppy!
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:27 schreef oh-oh het volgende:
Morning y'all!!
Guess who dr weer in zijn snackbar op kantoor zit vanmorgen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:34 schreef oh-oh het volgende:
Tja, jouw baan heeft zat andere voordelen.
Ik ga vandaag gewoon de telefoon opnemen met "met de zuidelijke dependance van Artis ".
En ik mag lijen dat die vogel dinsdag zelf kan vreten, dan kannie mooi in zn eigen casa op mn balkon blijven hoor.
Mn collega's staan al hele gesprekken met m te voeren weer
Nopequote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
is ook zo.
Hihi die collega die gisteren op de foto stond is dat een Belgische?
Mogge!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:42 schreef Enfermera het volgende:
Mogguh![]()
Godskolere, heb weer ineens enorm last van mn rug.. Het gaat wel beter, maar 's ochtends wakker worden is niet altijd leuk, voel me soms echt een oude oma![]()
Gelukkig lekker ontspannen vandaag in de sauna ^^
Ahquote:
Ik snap wat je bedoeltquote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ahze maakt zich wel op als een Belgische (vraag me niet dit uit te leggen
)
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:55 schreef oh-oh het volgende:Iedereen die binnen komt komt vragen hoe het met Hans gaat om vervolgens helemaal blij naar het toe te stuiteren en hij zit dr als de paus die audiëntie houdt bij
![]()
Paus Johannes de zoveelste jaquote:
ben ik nog niet uitquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:22 schreef oh-oh het volgende:
Oeh ben benieuwd, wat ga je maken???
Ter gelegenheid van wat is het ?quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:02 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehe dat wordt zn volle naam.
Paus Johannes Kraai I
Het zou zomaar kunnen dat ik Karel dan ook thuislaat, die is meer van het lekker los rennen de hele dag.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:56 schreef Maes het volgende:
Ze had het zelf over na de Pinkster. Dus wie weet![]()
Ik zou het wel jammer vinden om Sjon niet te zienen ik weet ook niet hoe Bob reageert
Bij het hertenkampje is ze altijd wel enthousiast
Aw, en ik wilde net een paar leuke groepsfoto's maken, dan moet Sjon er wel bij zijn (of anders kom ik een keertje naar Maastrichtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:51 schreef oh-oh het volgende:
Oeh wat spannend![]()
Das aan de vroege kant toch???
Nee ik heb al oppas voor Hans zondag, en mss dat ik Sjon daar ook laat want die ging gisteren al als dulle tekeer toen ik naar Burger's Zoo op tv keek
Dan moet je sowieso hierheen komen want daar moet Hans bij heaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:11 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Aw, en ik wilde net een paar leuke groepsfoto's maken, dan moet Sjon er wel bij zijn (of anders kom ik een keertje naar Maastricht)
Dat wel natuurlijkquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:14 schreef oh-oh het volgende:
Het moet voor iedereen wel een leuke dag worden toch?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:18 schreef Barbaaf het volgende:
Als er een foto uitkomt die daar geschikt voor is mag je die zeker gebruiken
Oeh sexahquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:33 schreef DeZwabber het volgende:
omdat ik dan rochelend/reutelend in mijn bed lig met de kater van zaterdag
YWquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:55 schreef Maes het volgende:
Oh-oh ik heb je nog niet eens bedankt voor de ontzettend leuke kaartHij hangt op de koelkast
Strega, ben jij dit?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:45 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh Zwabber, kijk uit. Voor je het weet, scheert ze je reet, zit je in de badkuip en ben je haar LUSH-Puppy!
Ikke wel tegen die tijdquote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mogge!
Ouwe oma's zeggen heul geen godskolere
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:48 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Hansjewat is ie gezellig
Gaat hij ook mee naar de Zoo?
Zit net even in Oud(felicitaties Draak) en het vermoeden bestaat daar dat Mor onderweg is
(zeker is natuurlijk niet want ik heb niet alles gelezen)
Ja same herequote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ikke wel tegen die tijd![]()
Maar dat duurt nog eeeeuwen
Ja, dat was Strega. Weliswaar mijn opmerking, maar het was echt Strega. Vroeger was het een net, lief meisje, maar mijn slechte invloed laat zich gelden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Strega, ben jij dit?![]()
Ik dacht even dat het Pagan was. Je bedient je van zijn terminologie
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:18 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ja, dat was Strega. Weliswaar mijn opmerking, maar het was echt Strega. Vroeger was het een net, lief meisje, maar mijn slechte invloed laat zich gelden.
Goedemorgen allemaal.
Ow Maes heb een leuk winkeltje ontdekt in R'dam kun je online bestellen maar ook afhalen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:17 schreef Maes het volgende:
Ik heb nu al 2x mijn lieve collega van 2 deuren verder op bezoek gehad om te kletsen, tussendoor zit ik de fokken en te zoeken naar leuke mandjes voor de pup. Ik heb het zoooooooooooooooooo druk
Do tell!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow Maes heb een leuk winkeltje ontdekt in R'dam kun je online bestellen maar ook afhalen.
Hoi Greysiequote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:23 schreef Greys het volgende:
Voor de zekerheid, je weet maar nooit:
Gooooooooo Morrie!![]()
Sterkte dan maar met al die drukte.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:17 schreef Maes het volgende:
Ik heb nu al 2x mijn lieve collega van 2 deuren verder op bezoek gehad om te kletsen, tussendoor zit ik de fokken en te zoeken naar leuke mandjes voor de pup. Ik heb het zoooooooooooooooooo druk
Goed. Strega heeft gisteren een update gedaan van het Bullie topic. RuftusRufus gaat prima, we hebben een grote ren in de kamer waar meneer in gaat als we onze handen even vrij willen hebben, daar ligt hij dan door de spijlen heen met Tashi of Bullie te dollen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:19 schreef Maes het volgende:
[..]
GoeiemorgenHoe is het met de beestenbende in het hoge noorden??
En jullie zijn er zeker van dat het geen Ruffetje isquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:27 schreef Pagan het volgende:
[..]
Sterkte dan maar met al die drukte.![]()
[..]
Goed. Strega heeft gisteren een update gedaan van het Bullie topic. RuftusRufus gaat prima, we hebben een grote ren in de kamer waar meneer in gaat als we onze handen even vrij willen hebben, daar ligt hij dan door de spijlen heen met Tashi of Bullie te dollen.
Hij heeft iets heel bijzonders, zijn kleur is rood met wit, maar hij heeft een chocoladebruine vlek onder zijn oksel/op zijn borst. Een kater met drie kleuren is zeldzaam, meestal zijn dat poezen.
www.diertotaalservice.nlquote:
Geloof me, er zij maar weinig katten die zo vaak onder hun staart gekeken zijnquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:29 schreef Maes het volgende:
[..]
En jullie zijn er zeker van dat het geen Ruffetje is
Dat soort dingen doen we hier altijd. "Kundun, blijf staan", ideaal als hij niet wil gaan zitten. Dan lijk je toch nog gezag te hebben.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:30 schreef oh-oh het volgende:
Whehe Ruft es, zo ga ik Billy voortaan noemen, dan lijkt t net of ie t op commando doet
Dat ziet er goed uit. Ik ben eigenlijk op zoek naar een soort van huisje. Ik heb me laten vertellen dat ze graag ergens in kruipt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
www.diertotaalservice.nl
Je kan het laten bezorgen en afhalen, heb zelf afhalen gekozen want ze hebben geen thuiswinkel icoontje itt zooplus.
Dat is de lol van spellingscontrole.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:30 schreef oh-oh het volgende:
Whehe Ruft es, zo ga ik Billy voortaan noemen, dan lijkt t net of ie t op commando doet
Ik heb nog een bruin met bollen kattenmand achtig iets staan, dicht, die kan ik niet neerzetten want om de een of andere reden zeiken ze dr dan tegen aan.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:38 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit. Ik ben eigenlijk op zoek naar een soort van huisje. Ik heb me laten vertellen dat ze graag ergens in kruipt.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:38 schreef oh-oh het volgende:
http://www.babsenmilo.nl/
Die vind ik ook echt leuk Maes![]()
Ik moet dus kijken bij kattenspullen en ik maar zoekenquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:38 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit. Ik ben eigenlijk op zoek naar een soort van huisje. Ik heb me laten vertellen dat ze graag ergens in kruipt.
bij de hema hebben ze een slaaphuisje voor katten, dat misschien iets?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dat hebben ze niet, was bij mij ook niet voor leuk spul
Die krijgt ze al van mijquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
bij de hema hebben ze een slaaphuisje voor katten, dat misschien iets?
quote:
Nou het staat gewoon op de vorige pagina met foto en al hoorquote:
Helemaal goedquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik neem m voor je mee.
Het kussentje dat er in zit is niet meer zo fijn qua vorm door het wassen, maar ik legde er altijd fleecedekens in, daar kunnen ze lekker in kruipen dan.
Ik heb trouwens ook nog een hele dure kattenritselzak, met bont gevoerd , dies van Kees, maar zelfde probleem, die mag je ook als je wil![]()
De ritselzak is nog helemaal mooi, maar aan het iglootje zie je wel dat ie gewassen is, maar tis wel een lekker holletje en je kan m altijd weggooien of aan de asielactie geven als je hem niet mooi genoeg vindt
Wil je die zak ook?quote:
Ja die zak wil ik ook welquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wil je die zak ook?
Kees die zou dr het liefst 24 uur per dag in liggen meuren![]()
Maar de reuen willen dr de hele tijd op zeiken en ik word ook nog es echt gestoord van dat geritsel
Nee joh, ik bied het toch aan?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:08 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja die zak wil ik ook welof ben ik nu te hebberig? De puppy's spelen bij de fokker ook met zo'n zak
Yeah, snel kijken, staat het in het beebietopic?quote:
Ik ben scheel iddquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou het staat gewoon op de vorige pagina met foto en al hoor
Nok is allang oma, van Mouna.quote:
Ja Maes, ik vind het zo fijn voor jullie!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:17 schreef Maes het volgende:
Ja, dat is het vreemde, hij is niet echt driekleurig.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:14 schreef ferrari_rood het volgende:
@oh-oh gefeliciteerd met hans
@draakje gefeliciteerd met jullie dochter
@p+s als een kater 3kleurig is (schildpad) dat zijn ze onvruchtbaar is mij verteld. maar zeldzaam is het wel
Ow hell ik kan echt niet typen met deze nagels.
Zonnekindje dus!quote:
Hé beeb!quote:
quote:
Oh, dat zal me een tuig worden dan met zijn tweeënquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:49 schreef oh-oh het volgende:
Ja idd, ik hoop niet dat Sjon zich er pedagogisch mee gaat moeien
Ik zie ze echt al samen door de buurt gaan...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:53 schreef Greys het volgende:
Tijgertjes geboren in Blijdorp
[..]
Oh, dat zal me een tuig worden dan met zijn tweeën
11 uur (en drie minuten) is ook de tijd die mijn planner aangeeft. Mijn nummer zit ook in jouw pm-box maar ik denk dat ik je wel herkenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:42 schreef oh-oh het volgende:
Oh Barbaaf, weet jij hoe laat je bij de dierentuin bent met treinen en zo?
Zullen we 11 uur afspreken?
En ik pm je alvast mn nr, das wel handig denk ik hea
ik vond de foto wel wat hebben met die schaduw. Hij ging echt net landenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:40 schreef Barbaaf het volgende:Hans heeft het wel naar z'n zin geloof ik
En zo'n jonge kraai kent nog geen angst, ik heb er ooit eentje zien bedelen bij een kat (kat deed niets, veel te verbaasd denk ik)
Leuke meeuw Q., maar die haalt 't even niet bij Hans
staan er straks 6 vrouwen met allemaal stuiterende chinezenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:01 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
11 uur (en drie minuten) is ook de tijd die mijn planner aangeeft. Mijn nummer zit ook in jouw pm-box maar ik denk dat ik je wel herken
uhuh, leuke fotoquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik vond de foto wel wat hebben met die schaduw. Hij ging echt net landen
Dan ben ik diegene die dr ook nog chieallies bij heeftquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
staan er straks 6 vrouwen met allemaal stuiterende chinezen
You are so kidding mequote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:13 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb een coupe soleil met kleurnummer 2075
Ik loop gewoon de rest van de dag achter de knapste aanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
staan er straks 6 vrouwen met allemaal stuiterende chinezen
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:39 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik loop gewoon de rest van de dag achter de knapste aan
Dat ben jij toch wel?quote:
ik heb de trapkast wit geverfd, en niet alle verf is op de kast terecht gekomenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan ben ik diegene die dr ook nog chieallies bij heeft![]()
[..]
You are so kidding me
Moet jij 's opletten, deze oma zegt dat heul heul vaakquote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mogge!
Ouwe oma's zeggen heul geen godskolere
gitaarwerk doet me een beetje aan kyuss denken (net als bij sungrazer)quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh kijk es of je Viberider iets vindt dan?
Die vind ik leuker.
Die leadzanger was mee naar Texel met ons
Ik heb hem alleen gecropt en hem kleiner gemaakt. De rest had ik geen zin inquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, leuke foto![]()
is het misschien een idee om met je raw bestandje te kloten, en de belichting op de meeuw wat omlaag te draaien, het kan aan m'n monitor liggen, maar hij lijkt op sommige plekjes een beetje overbelicht
Lekkor! Ga je allemaal leuke dingetjes maken?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:15 schreef oh-oh het volgende:
Hallooooooooooo![]()
Boodschapjes zijn binnen, het weekend gaat beginnen
met hans spelenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:38 schreef oh-oh het volgende:
Neuh, normale dingen.
Morgen wel ff een cake bakken voor zondag in de dierentuin.
En dan bbq-en bij vrienden.
Zondag dierentuin.
Maandag hopenlijk niks en dan weer werken.
Boh, ik hoef X-factor niet meer te zien en nu weet ik niet wat te doen vanaaf
Beetje Belgischquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:55 schreef senesta het volgende:
Ik zit Xfactor te kijken maar wat is de make-up van Wendy vreselijk
Ja ik zapte dr net langs, zie ik dat die stomme pinda zn ouders nu toch gekomen zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:55 schreef senesta het volgende:
Ik zit Xfactor te kijken maar wat is de make-up van Wendy vreselijk
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Beetje Belgisch![]()
Nee ik vind dat ze er wel mooi uitziet eigenlijk zo met dat jurkje en het haar.
Het lijkt wel een kerstboom en volgens mij heeft ze zo'n brok mascara op dat ze amper haar ogen open kan houden of zo. En dat die felroze vegen op haar wangen, is haar make-up figuur zijn bril vergeten of zo?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Beetje Belgisch![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Beetje Belgisch![]()
Ja he hahahahaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:00 schreef Greys het volgende:
En hij wist dus al dat ze kwamen"Ze zouden toch maandag komen?".
Fail
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Het lijkt wel een kerstboom en volgens mij heeft ze zo'n brok mascara op dat ze amper haar ogen open kan houden of zo. En dat die felroze vegen op haar wangen, is haar make-up figuur zijn bril vergeten of zo?
Alsof er iemand zo'n show 'natural' presenteert.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt?
Ik vind het echt duizend keer nix.
Maar ja, als natural geen porum meer is dan moet je wat denk ik dan maar he
Lekkorquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:38 schreef oh-oh het volgende:
Neuh, normale dingen.
Morgen wel ff een cake bakken voor zondag in de dierentuin.
En dan bbq-en bij vrienden.
Zondag dierentuin.
Maandag hopenlijk niks en dan weer werken.
Boh, ik hoef X-factor niet meer te zien en nu weet ik niet wat te doen vanaaf
Nou nee maar t kan wel minder hoor die make up.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsof er iemand zo'n show 'natural' presenteert.
Zis is tievie mèn!
Maar smaken verschillen, ik vind dat ze er beeldig uitziet met dat haar en dat jurkje
Ook al vind ik het verder een beetje een onnozel wicht.
Ga zo de afstandsbediening eens kapen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsof er iemand zo'n show 'natural' presenteert.
Zis is tievie mèn!
Maar smaken verschillen, ik vind dat ze er beeldig uitziet met dat haar en dat jurkje
Ook al vind ik het verder een beetje een onnozel wicht.
Ik had het dan ook alleen over het jurkje en het haar he?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou nee maar t kan wel minder hoor die make up.
Ik vind het echt NOOIT mooi, van die hoerenverf vind ik het altijd, oorlogskleuren, als t zo dik dr op zit
Doe eens dan!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het dan ook alleen over het jurkje en het haar he?
Ik heb eerlijk gezegd nog helemaal niet op die make-up gelet
zoiets?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:58 schreef oh-oh het volgende:
Morgen ga ik een badje voor Hans maken, volgens mij gaat ie dat ook tof vinden
Ik kan mn ogen amper van dr gezicht afhalen om de rest te bekijkenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het dan ook alleen over het jurkje en het haar he?
Ik heb eerlijk gezegd nog helemaal niet op die make-up gelet
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kan mn ogen amper van dr gezicht afhalen om de rest te bekijken
Ooooooooooooooooooooooooohquote:
Jaaaaaa.quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:15 schreef Greys het volgende:
Edsiel heeft opvallender make-up op, wat mij betreft
Heb je die oogschaduw van Edsiel niet gezien dan?quote:
Omdat Stacey zo'n bitcherig type isquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:25 schreef senesta het volgende:
Ik vind Edsilia ook niet mooi met deze make-up maar Wendy vind ik echt walgelijk.
Bij Stacey vind ik het wel passen op één of andere manier
Normaal vind ik hem wel goed, maar ik vond alleen het einde interessant.quote:
Wat fijn!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:37 schreef senesta het volgende:
Oh en ik mag hier nog wel eens vertellen hoe enorm verliefd ik ben op mijn poezenmannen he?
Ze zijn toch zoooooo leuk samen![]()
![]()
Dat magquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:37 schreef senesta het volgende:
Oh en ik mag hier nog wel eens vertellen hoe enorm verliefd ik ben op mijn poezenmannen he?
Ze zijn toch zoooooo leuk samen![]()
![]()
Stomme Droopyquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Stomme Droopy![]()
Poes aan tuigje is trouwens jammerlijk mislukt; het arme beest sprong van uit stilstand 2 meter hoog onder luid gebrul. Nou, toen was Droop helemaal schijtsbenauwd
Droop gaat aan de anti-depressivaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zie het voor me, balen zeg...
Nog nieuwe strijdplannen op de agenda?
S en K doen iets minder dramatisch maar het gaat nog niet van harte. Maar we kunnen iig rustig slapen nu zonder oorlogen onder het bed
Nou, tis echt nog ff veel werk nu hij nog niet zelf kan eten, maar dat gaat zo snel met zo een birdie, daar moet ik ff volop van genieten.quote:
oh ja dat kan ik me best voorstellen, dat het een gewoonte is. Spider komt ook uit principe niet meer in de slaapkamer geloof ikquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Droop gaat aan de anti-depressiva![]()
![]()
En dan Tom in de bench en ze dan allebei iets lekkers geven.
Volgens haar is ze niet eens zo bang meer, maar is het een gewoonte geworden dat als ze Tom in de buurt heeft, ze onder de bank kruipt.
En oorlogloos slapen is
Ja!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:54 schreef Greys het volgende:
Dat zou natuurlijk wel tha bomb zijn, een Sjon en een Hans die dan een team worden.
Partners in crime
Whehehehe.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
ja grappig is dat he, een eigen glas doet hij niets mee, hij wil uit JOUW glas
En dat er dan ook kledders op je kleren komenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehe.
Ik zit me trouwens af te vragen of dat op mn schouder zitten nu wel zo een goed idee is, ik vergeet telkens hoe huuuuge ie straks gaat worden
Wil ik net gaan kijken door deze discussie, is er reclamequote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja stil ff dan! Anders leiden jullie me af!
Nou, waar is ze...
Ja, als je je ogen half dicht knijpt zodat alles een beetje wazig word dat is het best een leuk kleurrijk vormpjequote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:18 schreef Greys het volgende:
Ik heb het inmiddels gezien
Je ziet het eigenlijk alleen van heel dichtbij en als ze schuin kijkt. Van veraf ziet ze er prima uit
Ah neeeeeequote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, als je je ogen half dicht knijpt zodat alles een beetje wazig word dat is het best een leuk kleurrijk vormpje
Ik had ooit een baby agapornis en toen mijn nichtje kwam kijken sprong het beestje enthousiast tegen de tralies opquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:19 schreef nokwanda het volgende:
Ik werd gister op het terras bescheten door een vogeltje
Gebeurt me iedere zomer tenminste een keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |