Kan je dan niet door iemand anders een foto laten maken? Of je zet hem even op een stoel oid. en maakt dan een foto?quote:
of niet em aan je bureauquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:25 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Kan je dan niet door iemand anders een foto laten maken? Of je zet hem even op een stoel oid. en maakt dan een foto?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Da's zielig
welnee joh, dat bureau voelt er niets vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Ik vond mezelf ook heel geniaal net toen ik m verzon , thnxquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:25 schreef Greys het volgende:
Ik vind Hans Kraai wel een geniale naam trouwens
Nee joh, hij laat zich ook zo pakken.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:50 schreef Greys het volgende:![]()
En hij zit dus gewoon los? Heeft niet de neiging er vandoor te gaan?
Hij is cool!quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee joh, hij laat zich ook zo pakken.
Hij kan nog nie vliegen nie he![]()
Maar hijs nergens bang voor.
En als ik m geweekte brokjes kom brengen dat doet ie zn bakkes wijd open
neuh, een koequote:Op donderdag 20 mei 2010 15:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij is cool!
Die boomposter er ook achter
Is het een kraai of een kauw eigenlijk?
Kraai, hijs al bijna zo groot als een kau nuquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij is cool!
Die boomposter er ook achter
Is het een kraai of een kauw eigenlijk?
echt cool dan!quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kraai, hijs al bijna zo groot als een kau nu
Kraaien kunnen heel goed leren praten hoorquote:
Ja dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kraaien kunnen heel goed leren praten hoor
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook.
Vroeger kende ik een meisje met een tamme kraai die altijd op dr schouder zat overal en die riep ook wel es wat
Whehehehehe.quote:
Die foto is vet schattig. Zelf genomen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehehe.
En hoe vonje mn tekst?
En de foto?
Pure liefde hea
Nee das dr een van die studiosessie.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die foto is vet schattig. Zelf genomen?
Mijn oom had dat vroeger ook ja (weet ik niet, ik was te klein, maar van verhalen) Echt tofquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook.
Vroeger kende ik een meisje met een tamme kraai die altijd op dr schouder zat overal en die riep ook wel es wat
tofquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee das dr een van die studiosessie.
Kheb dr 100 van die kaarten van laten drukken
Jij hebt m als eerste gekregen trouwensquote:
Ik denk het welquote:
Ik gok van welquote:
bronquote:Kraaien zijn alleseters. Hun dieet bestaat uit wormen, grondinsecten, zaden en vruchten, schelpdieren, aas, afval en 's zomers ook eieren, jonge zoogdieren (zoals muizen en mollen) en jonge vogeltjes.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk het wel![]()
Het zal er toch niet zo eentje zijn die alleen maar dim sum en sushi lust?
Dan ga ik m nu ff wat bosvruchten met yoghurt naar binnen douwenquote:
WTF??quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
WTF??
Ohja, echt geweldig. Er zaten al 2 dagen geen nietjes in mn NRC next, gister en eergister, dus ik had naar NRCnext getwitterd dat ik dat jammer vond, krijg ik een retweet van de bot 'zeurniet' dat ik niet moest zeuren
Ik moest zo hard lachen![]()
Wat een kutbot XD
Hoe widde gij dat nouw dan???quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:43 schreef Barbaaf het volgende:
Hey, 't is een vrouwtje. Waarom noem je 'm dan Hans?
quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:48 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
't Staat er toch onder!
ik heb wel van snackpoint gehoord maar die is van voor mijn tijd geloof ikquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:47 schreef oh-oh het volgende:
Zwabber, tis echt TE grappig, want die collega met wie ik m ben gaan ophalen, dies dus helemaal snackbar verslaafd.
Zij had eerst die duif gevonden die Snackpoint heette, weet je nog???
Zij kwam nu dus echt niet meer bij
Nee joh!quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb wel van snackpoint gehoord maar die is van voor mijn tijd geloof ik
dan echt net voor ik hier kwam denk ikquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee joh!
Dat was oktober vorig jaar![]()
[ afbeelding ]
jep, ben hier 30 oktober pas wezen kiek'nquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan echt net voor ik hier kwam denk ik
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
he kijk nou, een slowchat
ff gezellig meedoen hoor
Ben jij dr nog maar zoooo kort?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
+1quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja ik postte al een paar dagen in het vleesetende plantjes topic, en toen zag ik dat iedereen die daar postte gezellig zat te doen in de scquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben jij dr nog maar zoooo kort?
Ik heb t gevoel of ik je al eeuwen ken joh![]()
Ik schrok me net rot.
Keek achter me, zit ie heel maf met zn kop voorover bungelend op die stok.
Ik dacht gestikt in een bosvrucht of zo![]()
Maar nee, hij sliep gewoon in die lompe houding
hahahahahaha, zo ben ik er ook in gekomen!quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja ik postte al een paar dagen in het vleesetende plantjes topic, en toen zag ik dat iedereen die daar postte gezellig zat te doen in de sc
dus zodoende
bijna, [sc] 319 waar we stiekem over seks lezen (en mw2 zuigt)quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahahaha, zo ben ik er ook in gekomen!
En met de topictitel "Natte dozen club" ging ik voor het eerste kijken volgens mij
Kom bij Hans zitten!quote:
oh, het ging iig over seks ja!quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bijna, [sc] 319 waar we stiekem over seks lezen (en mw2 zuigt)
Nee dies nog wat wild voor Hansje denk ik hahahaha.quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dies nog wat wild voor Hansje denk ik hahahaha.
De buuf komt me zo oppikken en dan gaan we zn hok regelen en zo
Das toch een magneetje!quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:34 schreef DeZwabber het volgende:
vraag me niet hoe je een punaise in een stalen pan moet prikken
Mag ik je wel vragen waarom je een punaise gebruikt als er toch al een plakrand aan zit?quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:34 schreef DeZwabber het volgende:
vraag me niet hoe je een punaise in een stalen pan moet prikken
ik heb ze hier ook liggen zonder plakrandjequote:Op donderdag 20 mei 2010 17:39 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Mag ik je wel vragen waarom je een punaise gebruikt als er toch al een plakrand aan zit?
Blijkbaarquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehehe Enfermera, zelfs de bots vinden dat je zeurt
![]()
![]()
je moet de sc beter bijhoudenquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Blijkbaar
En oh-oh, waarom heb jij een kraai?? En waarom zit ie in die kartonnen doos?
Ik was heel druk vandaag met bijkletsen met een vriendin, zonnen en keihard shoppen jaquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je moet de sc beter bijhouden![]()
vriendin van oh-oh had beebie-kraai gevonden, kraai kon niet vliegen, en ouders waren pleite
oh-oh heeft hem nu geadopteerd
Hij is wel heel erg leuk!quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:47 schreef oh-oh het volgende:
Jahaaaaa jeetje komen ze hoor.
Dames, heren... Hans Kraai!
[ afbeelding ]
En zijn hoekje, zijn mooie verblijf op de telefooncentrale:
[ afbeelding ]
Portret:
[ afbeelding ]
En zo zit ie heel tevreden wat te koekeloeren dus:
[ afbeelding ]
Hier gaan we nu etenquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:06 schreef oh-oh het volgende:
Ja hoi, ik zit eindelijk te eten, Hans update volgt zo
omg, wat nu weer?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:57 schreef Enfermera het volgende:
Kijkt er iemand ook 'Help mijn man heeft een hobby' op rtl 4?![]()
![]()
Tis teeeeeeeeeeeeee bizar voor woorden
![]()
Nu een gast met echt 1209182981928109201298triljoen boeken. Echt niet overdreven. En z'n vrouw met wie hij 36 jaar samen is, wil eigenlijk bij 'm weg maar kan dat niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
omg, wat nu weer?vorige x met die kerel zijn computers
Meelwormen lust ie vast welquote:
Vast wel maar die had ik net ff niet bij me vanmiddag op mn werkquote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vast wel maar die had ik net ff niet bij me vanmiddag op mn werk![]()
Ik heb nu een speciale mix voor jonge vogels waar je een papje van moet maken, en hondenvoer, geweekte brokken en blikvoer en duck van Chico.
En hij eet t allemaal.
Ennnnnn hij heeft net zelf gedronken![]()
Fotootjes nog.
In de auto, Sjon wilde persé bij de buuf zitten onder het rijden![]()
[ afbeelding ]
Haar vriend bracht meteen hun leegstaande konijnenhok om toen we thuis waren![]()
[ afbeelding ]
Let niet op de chaos er omheen, dat ruim ik van t weekend allemaal wel weer netjes op![]()
Hans in zijn tijdelijke casa:
[ afbeelding ]
En als ik m ga voeren, dan zet ik m binnen op zn stok![]()
[ afbeelding ]
Daar heb ik mijn Lush stash mand voor opgeofferd![]()
Ik moet alleen een houten stok hebben, daar heeft ie beter grip op, dus als t een blijvertje is moet ik es een handig iemand vragen omdaar een fijnere constructie voor te bouwen, want hij vindt het keitof, beetje chillen op zijn stok![]()
Now bring me some food you woman!
[ afbeelding ]
Beetje naar buiten kijken vindt ie ook wel flex![]()
[ afbeelding ]
Ik hoop dat ie de nacht fijn doorkomt
mijn parkietenboom schijnt in de smaak te vallen bij de lokale gevleugelde bevolkingquote:Ik moet alleen een houten stok hebben, daar heeft ie beter grip op, dus als t een blijvertje is moet ik es een handig iemand vragen omdaar een fijnere constructie voor te bouwen, want hij vindt het keitof, beetje chillen op zijn stok![]()
Gaat het een beetje? En in de nachten?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:29 schreef draculettetje het volgende:
Ik wou jullie nog even allemaal hartstikke dank je wel zeggen voor de leuke en lieve reacties en felicitaties!
Ik kom snel weer mee posten hoop ik! Voor nu vooral aan het genieten en bijkomen!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |