Kan je dan niet door iemand anders een foto laten maken? Of je zet hem even op een stoel oid. en maakt dan een foto?quote:
of niet em aan je bureauquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:25 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Kan je dan niet door iemand anders een foto laten maken? Of je zet hem even op een stoel oid. en maakt dan een foto?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Da's zielig
welnee joh, dat bureau voelt er niets vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Ik vond mezelf ook heel geniaal net toen ik m verzon , thnxquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:25 schreef Greys het volgende:
Ik vind Hans Kraai wel een geniale naam trouwens
Nee joh, hij laat zich ook zo pakken.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:50 schreef Greys het volgende:![]()
En hij zit dus gewoon los? Heeft niet de neiging er vandoor te gaan?
Hij is cool!quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee joh, hij laat zich ook zo pakken.
Hij kan nog nie vliegen nie he![]()
Maar hijs nergens bang voor.
En als ik m geweekte brokjes kom brengen dat doet ie zn bakkes wijd open
neuh, een koequote:Op donderdag 20 mei 2010 15:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij is cool!
Die boomposter er ook achter
Is het een kraai of een kauw eigenlijk?
Kraai, hijs al bijna zo groot als een kau nuquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij is cool!
Die boomposter er ook achter
Is het een kraai of een kauw eigenlijk?
echt cool dan!quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kraai, hijs al bijna zo groot als een kau nu
Kraaien kunnen heel goed leren praten hoorquote:
Ja dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kraaien kunnen heel goed leren praten hoor
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook.
Vroeger kende ik een meisje met een tamme kraai die altijd op dr schouder zat overal en die riep ook wel es wat
Whehehehehe.quote:
Die foto is vet schattig. Zelf genomen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehehe.
En hoe vonje mn tekst?
En de foto?
Pure liefde hea
Nee das dr een van die studiosessie.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die foto is vet schattig. Zelf genomen?
Mijn oom had dat vroeger ook ja (weet ik niet, ik was te klein, maar van verhalen) Echt tofquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook.
Vroeger kende ik een meisje met een tamme kraai die altijd op dr schouder zat overal en die riep ook wel es wat
tofquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee das dr een van die studiosessie.
Kheb dr 100 van die kaarten van laten drukken
Jij hebt m als eerste gekregen trouwensquote:
Ik denk het welquote:
Ik gok van welquote:
bronquote:Kraaien zijn alleseters. Hun dieet bestaat uit wormen, grondinsecten, zaden en vruchten, schelpdieren, aas, afval en 's zomers ook eieren, jonge zoogdieren (zoals muizen en mollen) en jonge vogeltjes.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk het wel![]()
Het zal er toch niet zo eentje zijn die alleen maar dim sum en sushi lust?
Dan ga ik m nu ff wat bosvruchten met yoghurt naar binnen douwenquote:
WTF??quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
WTF??
Ohja, echt geweldig. Er zaten al 2 dagen geen nietjes in mn NRC next, gister en eergister, dus ik had naar NRCnext getwitterd dat ik dat jammer vond, krijg ik een retweet van de bot 'zeurniet' dat ik niet moest zeuren
Ik moest zo hard lachen![]()
Wat een kutbot XD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |