Tijdens heel mijn zwangerschap zijn mijn borsten helemaal niet veranderd (ik droeg tijdens mijn bevalling nog dezelfde bh als voor mijn bevalling) en er is geen druppel melk uitgekomen tijdens heel mijn zwangerschap. Heb me helemaal niet voorbereid op het geven van borstvoeding (mijn man heeft de brochures rond borstvoeding op zondag meegebracht naar het ziekenhuis toen ik op vrijdag bevallen was) en toch dronk Thomas 45minuten na de bevalling al aan de borst.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:26 schreef pessie het volgende:
[..]
Jammer dat je daarom geen borstvoeding mag geven. Mijn moeder heeft 1 keer 6 weken borstvoeding kunnen geven en daarna stopte het, bij de overige 6 kwam er überhaupt niets op gang. Ben dus bang dat er bij mij ook niets op gang komt. Heb wel kraamzorg met bv-certificaat en lactatiekundige ingeschakeld, maar ik blijf het spannend vinden. Vooral omdat mn borsten weer flink gekrompen lijken en er dus helemaal geen melk uit mij komt.
En manlief heeft de lades bijna afmoeten daarna alleen nog even geverfd!
Ik heb het hier nog gezegd héquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die hebben wij ook. Lekker grote kofferruimte,wel nodig met 2 kinderwagens soms.
Ja, dat dus! En het feit dat ik de deur uit zou gaan, zonder kind, maakt me niet minder moeder, dus die zorgen etc. nemen voor mij dan opeens exponentieel toequote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Maar ten alle tijden ben ik Huup en die heeft nu eenmaal gewoon én een partner én een kind. En dus ben ik beiden, partner én moeder. En niet in de eerste plaats partner en daarna pas moeder.
quote:
Ja, er zou iemand een slotje op moeten zettenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:54 schreef Basboussa het volgende:
Klinkt als een zeer bijzondere gebeurtenis, en fijn dat er zo meegedacht wordt, not
Maar moest toch wel even lachen om:
[..]
Ik heb al een kindje uit mijn vorige relatie. Dat ging en gaat prima met mijn nieuwe vriend..quote:Op zondag 23 mei 2010 07:00 schreef Guess. het volgende:
Daffodil31LE ,dat klinkt idd als een baggertent,niet leuk![]()
Wat ik me afvraag,jullie schrijven over jullie relatie als de kleine er eenmaal is maar hoe is/was ie tijdens de zwangerschap?Hoe reageren de (toekomstige) papa's.Mijn man was is het begin heel blij en vond het helemaal leuk maar hoe dichter bij het komt hoe benauwder die het krijgt eigenlijjk en weet zich er weinig raad mee Erg prettig dus NOT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Beste Babyinfo lid,
Misschien is je baby al geboren,maar waarschijnlijker is het dat je aan het genieten bent van de laatste weken met z'n tweeën (of met je al bestaande gezin).
quote:Op zondag 23 mei 2010 11:09 schreef Baldria het volgende:
In de mailbox:
[..]
Ja, genieten, laten we het zo noemen.
Ik ben al vaak gebeld door broer/zus/ouders... Heb gisteren maar vertelt dat we echt "meteen" bellen zodra het geboren is, dat we ze heus niet vergeten.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:21 schreef Soneal het volgende:
[..]
![]()
Het wordt idd vervelend zodra je over de uitgerekende datum gaat, zelfs als je het zelf nog niet zo probleem vindt dan word je wel gek van al die mensen die bellen om te vragen of de baby er nog niet is...
Want uiteraard zou je het hen niet vertellen als de baby er al wel was
Maar toch wel van het feit dat ze nog IN je buik zit en daar lekker aanwezig is?quote:Op zondag 23 mei 2010 11:09 schreef Baldria het volgende:
In de mailbox:
[..]
Ja, genieten, laten we het zo noemen.
Nope, ook dat vind ik nu maar vervelend.maar ik kan mij wel voorstellen dat als het straks geboren is, dat je dat kan missen Het doet allemaal zo'n pijn als het beweegt, maagzuur. Het zit gewoon te krap nu. Mijn huid doet ook gewoon ongelooflijk veel pijn en voel het "scheuren" als het beweegt.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:26 schreef Morretje het volgende:
[..]
Maar toch wel van het feit dat ze nog IN je buik zit en daar lekker aanwezig is?![]()
(Dat vond ik heel gek, de eerste ochtend mezelf omdraaien en niet geplokt worden van binnen)
Ik heb het toch tegen één iemand eens gezegdquote:Op zondag 23 mei 2010 11:21 schreef Soneal het volgende:
[..]
![]()
Het wordt idd vervelend zodra je over de uitgerekende datum gaat, zelfs als je het zelf nog niet zo probleem vindt dan word je wel gek van al die mensen die bellen om te vragen of de baby er nog niet is...
Want uiteraard zou je het hen niet vertellen als de baby er al wel was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |