abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 mei 2010 @ 10:36:58 #101
50430 Yuki
Student Midwife
pi_81822228
quote:
Op maandag 24 mei 2010 09:58 schreef KingOfMars het volgende:
Vanochtend op tijd opgestaan om les 13 van Evy te lopen. De eerste serieuze les zo op papier, wel drie keer vijf minuten lopen! . (Al zal ik daar over een paar weken weer op terug komen waarschijnlijk ). Ging best okay, techniek is nog steeds naadje, echt, sinds mn verkoudheid loop ik echt als een koe ofzo. Kweenie waar dat in zit. Les weer goed volgehouden, zelfs nog een interval van 2 minuten erachteraan dus mag niet mopperen! En voor het eerst over de 5km, (lopen + wandelen dus he), ook weer een grensje.

Zie ook http://rnkpr.com/a60ac1 .
Je map is private, dus er valt niet echt veel te zien nu
♥ || Baby catcher in training || ♥
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 mei 2010 @ 10:39:16 #102
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_81822283
Als mijn enkel het weer eens toe laat maar weer voorzichtig beginnen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_81822329
quote:
Op maandag 24 mei 2010 10:36 schreef Yuki het volgende:

[..]

Je map is private, dus er valt niet echt veel te zien nu
Dat klopt, maar de stats zijn toch wel te zien? Of ik nu in Groningen of in Maastricht gem. 7 km/u loop maakt niet zo heel veel uit natuurlijk.
  maandag 24 mei 2010 @ 10:57:26 #104
30252 Soempie
Procreating
pi_81822717
quote:
Op maandag 24 mei 2010 10:36 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ga altijd als ik klaar ben mijn afstand even meten. GPS neem ik niet mee, beetje irritant/zwaar.
www.afstandmeten.nl , daar teken ik het altijd even in. Je kan daar ook meteen de tijd invoeren; dan krijg je de gemiddelde snelheid
Zo doe ik het ook.

Ik was vanmorgen voor 8 uur wakker, maar vond het toen al te warm om te gaan rennen. Vanavond laat dus weer.

Nemen jullie drinken mee voor onderweg? Ik heb zo'n riem gezien met waterflesjes. Is dat niet heel vervelend tijdens het lopen?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_81823113
quote:
Op maandag 24 mei 2010 10:57 schreef Soempie het volgende:

[..]

Zo doe ik het ook.

Ik was vanmorgen voor 8 uur wakker, maar vond het toen al te warm om te gaan rennen. Vanavond laat dus weer.

Nemen jullie drinken mee voor onderweg? Ik heb zo'n riem gezien met waterflesjes. Is dat niet heel vervelend tijdens het lopen?
Water meenemen hoeft echt niet als je 30 minuutjes gaat lopen. Gewoon zorgen dat je de hele dag al genoeg drinkt, (niet vlak voor je gaat lopen ineens heel veel) , en erna ook weer drinken. Volgens mij gaan de meeste lopers pas water meenemen als ze langer dan 45min lopen(ofzo). In mijn stad zit ergens één water fonteintje waar je kunt drinken, die zouden er eigenlijk meer moeten zijn!

Met van die flesjes lopen vind ik zelf best irritant, je sleept toch weer meer ballast mee...

En ik mag vanavond weer lopen van mezelf, éindelijk! Vet veel zin in
  maandag 24 mei 2010 @ 11:12:09 #106
50430 Yuki
Student Midwife
pi_81823118
quote:
Op maandag 24 mei 2010 10:41 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Dat klopt, maar de stats zijn toch wel te zien? Of ik nu in Groningen of in Maastricht gem. 7 km/u loop maakt niet zo heel veel uit natuurlijk.
Klopt, stats kan je wel zien Was alleen benieuwd naar je grafiekje, verloop van je snelheid over de duur van het lopen enzo. En die zie je dus (ook) niet.

Ziet er wel indrukwekkend uit, al je activities tot nu toe!
  Redactie Sport maandag 24 mei 2010 @ 11:12:25 #107
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_81823130
quote:
Op maandag 24 mei 2010 10:57 schreef Soempie het volgende:

[..]

Zo doe ik het ook.

Geen idee, dat vroeg ik mij ook af. Dus iemand die dat weet/ervaring mee heeft?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  maandag 24 mei 2010 @ 11:18:51 #108
3185 Adelante
To let it go now
pi_81823321
Ik wacht ook tot vanavond laat, het is me nu te warm af
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 24 mei 2010 @ 11:20:03 #109
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_81823366
quote:
Op maandag 24 mei 2010 11:12 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Geen idee, dat vroeg ik mij ook af. Dus iemand die dat weet/ervaring mee heeft?
Ik neem niets mee, maar ik loop vrijwel altijd 's avonds.
  Redactie Sport maandag 24 mei 2010 @ 11:20:25 #110
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_81823377
Ik ga straks wel, ondanks de warmte. Vanavond komt er niks van en gaat al niet zo best met mijn motivatie. En het waait hier behoorlijk dus ik denk dat het ook wel wat meevalt met de warmte.
  maandag 24 mei 2010 @ 11:21:39 #111
50430 Yuki
Student Midwife
pi_81823420
quote:
Op maandag 24 mei 2010 11:11 schreef Dwab het volgende:

[..]

Water meenemen hoeft echt niet als je 30 minuutjes gaat lopen. Gewoon zorgen dat je de hele dag al genoeg drinkt, (niet vlak voor je gaat lopen ineens heel veel) , en erna ook weer drinken. Volgens mij gaan de meeste lopers pas water meenemen als ze langer dan 45min lopen(ofzo). In mijn stad zit ergens één water fonteintje waar je kunt drinken, die zouden er eigenlijk meer moeten zijn!

Met van die flesjes lopen vind ik zelf best irritant, je sleept toch weer meer ballast mee...

Dat dus Voorheen liep ik maximaal een uur. Dan zit je wel een beetje op het randje van wel/geen water meenemen, maar als je goed drinkt vantevoren (en idd niet bulken vlak voor je weggaat, maar drinken over de hele dag) en je vochttekort weer aanvult als je terugkomt, kan het op zich geen kwaad om geen water mee te nemen.

Overigens is water drinken en evt meenemen natuurlijk veel belangrijker als het zo warm is als nu (of nog warmer) dan wanneer het 's ochtends niet warmer is dan een graad of 10.
pi_81823731
quote:
Op maandag 24 mei 2010 11:12 schreef Yuki het volgende:

[..]

Klopt, stats kan je wel zien Was alleen benieuwd naar je grafiekje, verloop van je snelheid over de duur van het lopen enzo. En die zie je dus (ook) niet.

Ziet er wel indrukwekkend uit, al je activities tot nu toe!
Oh, zie je het grafiekje ook niet? Hm da's wel jammer.

Doen we het zo ff:

pi_81823780
Ik twijfel om zometeen te gaan lopen of vanavond. Het is me nu eigenlijk te warm, maar ik weet niet of het er vanavond nog van komt. Ga toch maar een poging wagen zo denk ik.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_81823782
Vanochtend om iets voor 8 wat het al goed warm idd! Ben toch maar gegaan, had het mezelf voorgenomen enzo. Maar toen ik eenmaal op weg was bedacht ik me wel dat ik een sukkel was omdat ik m'n driekwart broek nog steeds aan heb . En er ligt gewoon een korte broek in de kast! Da's voor de woensdagavond dus een goeie om te onthouden.
  maandag 24 mei 2010 @ 11:42:07 #115
50430 Yuki
Student Midwife
pi_81824095
quote:
Op maandag 24 mei 2010 11:30 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Oh, zie je het grafiekje ook niet? Hm da's wel jammer.

Doen we het zo ff:

[ afbeelding ]
Nice, thanks!
Wat heb jij een mooi patroon in je snelheid. Bij mij is het niet zo duidelijk hardlopen en wandelen Zeker niet als Runkeeper het niet goed bijhoudt, zoals de laatste twee keren
  Redactie Sport maandag 24 mei 2010 @ 11:42:25 #116
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_81824104
quote:
Op maandag 24 mei 2010 11:32 schreef KingOfMars het volgende:
Vanochtend om iets voor 8 wat het al goed warm idd! Ben toch maar gegaan, had het mezelf voorgenomen enzo. Maar toen ik eenmaal op weg was bedacht ik me wel dat ik een sukkel was omdat ik m'n driekwart broek nog steeds aan heb . En er ligt gewoon een korte broek in de kast! Da's voor de woensdagavond dus een goeie om te onthouden.
Ahja, een korte broek is wel handig met dit weer. Ik zal straks eens langs de Perry gaan hier.
pi_81824240
quote:
Op maandag 24 mei 2010 11:42 schreef Yuki het volgende:

[..]

Nice, thanks!
Wat heb jij een mooi patroon in je snelheid. Bij mij is het niet zo duidelijk hardlopen en wandelen Zeker niet als Runkeeper het niet goed bijhoudt, zoals de laatste twee keren
Thanks! . Maar nogmaals, het voelt niet 'mooi' als ik bezig ben .

Van Runkeeper Pro is trouwens een nieuwe versie! Vrij vers, vanochtend was -ie er pas. Schijnt voornamelijk GPS nauwkeurigheid te verbeteren dus wellicht het proberen waard. Kan je aanraden om wel even je iPhone opnieuw op te starten na het installeren van de update.
  maandag 24 mei 2010 @ 11:57:34 #118
50430 Yuki
Student Midwife
pi_81824576
quote:
Op maandag 24 mei 2010 11:46 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Thanks! . Maar nogmaals, het voelt niet 'mooi' als ik bezig ben .

Van Runkeeper Pro is trouwens een nieuwe versie! Vrij vers, vanochtend was -ie er pas. Schijnt voornamelijk GPS nauwkeurigheid te verbeteren dus wellicht het proberen waard. Kan je aanraden om wel even je iPhone opnieuw op te starten na het installeren van de update.
Ik heb (nog) de gratis versie. Pro betaal je best een heleboel voor, dat heb ik voor de meeste apps toch niet helemaal over.
Maar eens kijken wat ik ermee doe. Grafiekjes (mits ze kloppen) doen toch wel veel voor mn motivatie...
pi_81824815
Ach, 't is niet m'n goedkoopste iPhone app, wel m'n meest gebruikte (en meest nuttige gebruikte). Voor die 8 euro...
  maandag 24 mei 2010 @ 12:05:03 #120
30252 Soempie
Procreating
pi_81824876
quote:
Op maandag 24 mei 2010 11:11 schreef Dwab het volgende:

[..]

Ik neem nu ook geen water mee, maar als ik langer ga lopen (hopelijk binnenkort), dan is dat denk ik wel nodig. Zeker met dit weer. Vandaar mijn vraag. Ik drink nu ook wel genoeg en zeker niet veel meer voor ik ga rennen, omdat dat niet lekker loopt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 24 mei 2010 @ 12:13:59 #121
50430 Yuki
Student Midwife
pi_81825244
quote:
Op maandag 24 mei 2010 12:05 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik neem nu ook geen water mee, maar als ik langer ga lopen (hopelijk binnenkort), dan is dat denk ik wel nodig. Zeker met dit weer. Vandaar mijn vraag. Ik drink nu ook wel genoeg en zeker niet veel meer voor ik ga rennen, omdat dat niet lekker loopt.
Direct voor het lopen is zeker niet prettig! Ik heb er ook vooral problemen mee omdat ik direct na het opstaan ga lopen. Dan moet je dus eigenlijk de avond vantevoren of 's nachts al gaan drinken wil je niet met een achterstand beginnen
Ik hoop dan maar dat het genoeg is dat ik het water drinken inhaal ná het lopen. Drinken tijdens het lopen heb ik namelijk nooit lekker/makkelijk gevonden.
  maandag 24 mei 2010 @ 12:31:35 #122
30252 Soempie
Procreating
pi_81825949
Zodra ik opsta drink ik eerst een glas water en eet ik een banaan voor ik me om ga kleden. Dan is het al wat gezakt voor ik uiteindelijk ga rennen. Gaat bij mij tot nu toe prima.
pi_81826877
Ik drink vrij veel thee gedurende dag. Meestal stop ik met innemen een half uur voor het hardlopen. Ik merk wel op dat ik gauw een droge mond krijg tijdens het rennen. Ik moet dan steeds eraan denken mijn speekselklier te activeren door mijn tong te gebruiken en slikbewegingen maken om te voorkomen dat mijn mond uitdroogt. Na ongeveer 10 minuten lopen gaat het wel goed

Ik weet niet of het te maken heeft met mijn ademhaling, maar tijdens het hardlopen adem ik in via de neus en adem ik uit via de mond wanneer het tempo hoog is.

[ Bericht 15% gewijzigd door hp38guser op 24-05-2010 13:01:14 ]
  Redactie Sport maandag 24 mei 2010 @ 13:26:07 #124
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_81827934
Zoooo, ik heb les 8 gehad na 1,5 week rust (wel gewoon zwemtrainingen gedaan), maar dit was de eerste les die ik echt zwaar vond. Ik dacht dat ik al klaar was maar toen zei Evy opeens dat ik nog 4 x 2 minuten moest! Verder viel het met de warmte wel mee, maar toen de wind even ging liggen werd het wel warm.

Ik ben wel blij dat ik weer begonnen ben en ik hoop dat ik dit woensdag weer door kan zetten!
  maandag 24 mei 2010 @ 13:29:22 #125
30252 Soempie
Procreating
pi_81828041
quote:
Op maandag 24 mei 2010 13:26 schreef DeLuna het volgende:

Ik ben wel blij dat ik weer begonnen ben en ik hoop dat ik dit woensdag weer door kan zetten!

Ik had hetzelfde met les 8. Dacht ook dat ik wel klaar zou zijn, maar toen moest ik nog een aantal keer 2 minuten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')