Leuk om alles bij te lezen. Al die verhalen en tijden en lessen motiveren mij ook weer

Ik heb nog steeds last van mijn botten. Heb gisteren 2 keer 3 kwartier geskate en vandaag bij elkaar 3 uur gefietst, dus ik ben wel lekker actief bezig. Hardlopen heb ik even niet meer gedaan, maar morgen ga ik het weer oppakken (les 21).
Ik heb voor 6 juni afgesproken een 5 km loop te doen, samen met een vriendin. Qua lessen kan ik het nog net halen, maar als ik de laatste 3 lessen nog niet heb gelopen kan ik volgens mij ook al wel prima 5km achter elkaar lopen. Ik neem liever wat meer rust voor de echte loop, dan loop ik toch altijd een stuk fijner.
Dus mijn doel op 6 juni gesteld, wel mooi als ik dan lekker 30 minuutjes zou kunnen lopen, de komende weken maar even rustig aandoen qua drank en drukte, goed voor mezelf zorgen, lekker sporten... Wel zin in! En fijn om nu zo'n duidelijk doel te hebben!
Na 6 juni wil ik het tot 1 aug. stabiliseren (i.v.m vakantieplannen) door steeds 35 minuutjes een rustig rondje te gaan lopen van ongeveer 5 km, en dan vanaf aug opbouwen naar de 10 kilometer....
Nu slapen... was een vermoeiende dag, hele dag gefietst en in de zon gezeten