Ik vond m eigenlijk helemaal niet vervelendquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je hebt de meest vervelende les achter de rug.![]()
![]()
Vanavond inderdaad op m'n nieuwe schoenen. Ben benieuwd of ik veel verschil merk.
Ah, dat is jammer... doe je al lang aan wedstrijdzwemmen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wedstrijdzwemmen, Friese Zomer Kampioenschappen, maar het ging niet zo heel goed. Drie van de negen keer ging het wel goed, mja.
knap als je dat kunt! voor mij totaal ongeschikt. dan geef ik veel te vroeg opquote:Op zondag 23 mei 2010 01:42 schreef tim2308 het volgende:
Deze week weer begonnen met hardlopen. Het is mooi weer, dus dat scheeltIk volg trouwens geen schema maar wissel hardlopen met wandelen af al luisterend naar mijn lichaam.
Ja, wat is lang.. 9 jaar bijna.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, dat is jammer... doe je al lang aan wedstrijdzwemmen?
De eerste paar uur slaap ik altijd heel diep. Is er heel veel voor nodig om mij wakker te krijgen. De zon staat alleen tot 9u recht op mijn raam, maar tegenwoordig heeft de boom vlakbij heeeeeeel veel blaadjes en wordt er flink wat zon tegengehouden. Daarna alleen nog maar zon direct op mijn balkon en niet meer op kamer zelf. Gaat heel goed.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:24 schreef Cudles het volgende:
Dat jij niet uit je bed wordt gebrand. Om 9 uur s'ochtends is het bij mij echt te warm om te blijven liggen.
Ik loop al 19 lessen op dezelfde accuquote:Op zondag 23 mei 2010 21:31 schreef LieLie het volgende:
Oh, ik vind het ook zo irritant als de muziek uitvalt! Ik loop qua minuten met de stopwatch, dus ik kan het schema wel aanhouden, maar je hoort jezelf zo goed ademen/hijgen
Hij ging vanmiddag uit op het moment dat ik de oprit weer opliep, dus dat was ook een gelukje
Flappekz en ik lopen met Cardiotrainerquote:Op maandag 24 mei 2010 08:39 schreef Schanulleke het volgende:
Zijn er hier ook gebruikers van CardioTrainer? Ik zoek een 'Move your bot' tegenstander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |