Hee Dwab! Ik maak me ook niet druk hoor, over die snelheid. Denk dat het pas echt wat gaat zeggen als je één stuk aan elkaar doorloopt. Nu halen de stukjes wandelen de snelheid sowieso naar beneden! Vind het ook niet het belangrijkste (momenteel)! Belangrijkste op dit moment is gewoon lekker bewegen, conditie opbouwen en in combinatie met gezond eten wat kg's kwijt raken.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:40 schreef Dwab het volgende:
Hé, goed bezig danseresje! Die snelheid zou ik je niet druk over maken, eerst de conditie wat verder opbouwen en dan komt dat vanzelf (zegt iedereen altijd
Ik heb net besloten om pas morgenavond te gaan lopen. Gisteren namelijk een zware dag gehad, de hele dag gelopen en gestaan + 6 uur in de trein. Omdat ik 5 jaar geleden een ernstig ongeluk heb gehad, zitten mijn botten helaas niet meer helemaal goed in elkaar. Juist door dingen als lang staan krijg ik dus botpijn... (grrr)
Ik moet nu dus maar even naar mijn lichaam luisteren, al heb ik echt zóveel zin om weer te lopenmaarja, ik weet ook dat als ik nu eigenwijs ben, het me lichaam geen goed doet. Ga morgen kijken hoe het voelt, en als het slecht is, ga ik gewoon wel een stuk zwemmen... Daar heb je namelijk geen schokbelasting, en juist dat is niet goed voor mijn botten...
Lijkt wel bijna een iPhone zoquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:46 schreef Hinder het volgende:
Net terug. Ik moet zeggen, deze combinatie is echt perfect! Je merkt niet eens dat je de iPod mee draagt. De resultaten zijn ook goed en best precies. Aanrader voor mensen met een iPod Touch, die toch RunKeeper willen gebruiken.
Voor de geïntresseerden: mijn RunKeeper-account.
Dat heb je dan verkeerd gehoord - 14 km per uur lopen? vergeet het maar. 11 km/u is best snel.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:01 schreef Dwab het volgende:
Zo, veel gepost inderdaad! Ik ga vandaag voor les 21! Heb er alweer helemaal zin in, ga denk ik vanavond om een uurtje of negen, het blijft nu toch lekker lang licht en dan is het iets koeler.
Ik ga gewoon lekker lopen en niet mijn tempo kunstmatig aanpassen omdat ik 11 km p/u loop. Ik heb eens gehoord dat een normaal geoefende vrouw gemiddeld 12 km per uur het fijnste vind lopen, en een man 14km per uur, dus het is helemaal niet zo enorm hard ofzo. Ik loop gewoon het fijnste zo. Er merkte ook iemand op dat het aan je gewicht ligt. Ik weeg maar 55 kilo bij een lengte van 1.70, dus ik heb niet zoveel ballast om mee te zeulen. Scheelt denk ik toch wel... als je 10 kilo zwaarder bent is het toch alsof je 10 pakken melk meeneemt... (niet lullig bedoeld trouwens, meer een constatering dat ik me kan voorstellen dat het zwaarder is voor iemand die zwaarder is)
en idd; voor vrouwen is 10 km/u gemiddeld, volgens mijquote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:33 schreef macondo het volgende:
Dat heb je dan verkeerd gehoord - 14 km per uur lopen? vergeet het maar. 11 km/u is best snel.
Dat is inderdaad een mooi cadeau en goed voor de motivatie!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:39 schreef lemonlime het volgende:
Ik wacht toch nog maar even met een hartslagmeter kopen tot ik 0-5 km heb voltooid. Dan kan ik nu nog een beetje sparen en is het meteen een mooi cadeautje voor mezelf.
Jeej!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
(..)
Ik ga vanavond lopen en ik geloof dat m'n vriend dit keer mee gaat.![]()
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:28 schreef Soempie het volgende:
Ik heb nieuwe schoenen.
[ afbeelding ]
Asics. Zitten veel beter dan m'n Nikes.![]()
Nice!! Vanavond uitproberen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:28 schreef Soempie het volgende:
Ik heb nieuwe schoenen.
[ afbeelding ]
Asics. Zitten veel beter dan m'n Nikes.![]()
Ik zie ons nog geen high five doen en leuk lopen samen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:17 schreef lemonlime het volgende:
[..]
Jeej!Ik vind het echt gezellig om met z'n tweeen te lopen. Zou het in m'n eentje ook veel minder goed volhouden, zo'n high five na de moeilijke stukjes doet het hem echt
.
Thanks!quote:
Daar ga ik binnenkort eens naar kijken/ luisteren.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:52 schreef lemonlime het volgende:
Hier staan trouwens wat mp3 trainingen, beetje zoals Evy, maar dan wel voor iets vergevorderde hardlopers denk ik (verder dan ik ben in ieder geval). O.a. van Lance Armstrong. De focus ligt volgens mij vooral op leren je snelheid te verhogen. Best grappig.
Je hebt de meest vervelende les achter de rug.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nice!! Vanavond uitproberen?
Ik heb inmiddels een beetje stijve enkels, maar verder eigenlijk alleen maar blij en trots door vanochtend. Was zwaar, maar na afloop zo lekker!
wat jammer! Weet je ook waarom je motivatie zo ver te zoeken is? Hoop dat je het gauw weer op kunt pakken!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:35 schreef DeLuna het volgende:
Mijn motivatie is echt ver te zoeken op dit moment.Beetje jammer.
Geen idee, ik heb gewoon geen zin meerquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:45 schreef Danseresje84 het volgende:
[..]
wat jammer! Weet je ook waarom je motivatie zo ver te zoeken is? Hoop dat je het gauw weer op kunt pakken!
Misschien komt de motivatie weer terug als je je er de eerste (paar) keer toe zet.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb gewoon geen zin meerIk heb een week rust genomen vanwege belangrijke wedstrijden maar sindsdien heb ik geen zin meer om even een rondje te lopen.
Wedstrijdzwemmen, Friese Zomer Kampioenschappen, maar het ging niet zo heel goed. Drie van de negen keer ging het wel goed, mja.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien komt de motivatie weer terug als je je er de eerste (paar) keer toe zet.
Wat voor wedstrijden heb je gehad? Welke sport? En hoe zijn ze gegaan? Of heb ik daar in een vorig topic overheen gelezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |