geduld is een schone zaakquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:17 schreef Flappekz het volgende:
Moet je natuurlijk wel ff de mooie OP erin kopieren he
![]()
Volgens mij kan dat als je je registreert bij wiki ofzoiets. En anders kun je GotC een pm sturenquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
geduld is een schone zaak
Kon mezelf overigens niet in de OP wiki zettenSta nu wel hier, maar nog niet standaard in de OP. Kan iemand dat doen?
je staat erbijquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
geduld is een schone zaak
Kon mezelf overigens niet in de OP wiki zettenSta nu wel hier, maar nog niet standaard in de OP. Kan iemand dat doen?
Zit dat niet verschrikkelijk tijdens het lopen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik draag mijn iPhone nu in een tasje die om mijn nek hangt onder mn shirt.
[ afbeelding ]
Ja, het bungelt hard onder m'n shirt. Maar ik heb een armband in bestelling bij Dealextreme>quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zit dat niet verschrikkelijk tijdens het lopen?
Ik ben net 3 zaken in Amsterdam af geweest voor de belkin sportarmband, maar niet geslaagd. Laatste poging in Utrecht zo, anders moet ik m bestellen (en dan kan ik er morgen dus niet mee lopen)
Scheelt wel aanzienlijk in de kosten. Ik ben er ook nog naar op zoek, dus misschien is die van Deal Xtreme wel wat. Bij hardlopen geldt vaak: Niet mooi, wel handig (of zelfs vereist zoals schoenen)quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:47 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb deze: http://www.runjunk.com/na(...)-itouch-armband.aspx en die vind ik ideaal. Niet zo'n massaal ding maar lekker mean & lean. Merk amper dat ik 'm om heb.
Gevonden!!quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zit dat niet verschrikkelijk tijdens het lopen?
Ik ben net 3 zaken in Amsterdam af geweest voor de belkin sportarmband, maar niet geslaagd. Laatste poging in Utrecht zo, anders moet ik m bestellen (en dan kan ik er morgen dus niet mee lopen)
jij toch ook? zou het aan de les liggen? heb echt nog nooit zo'n spierpijn gehad. voelde het idd gister ook wel tijdens balletles, maar vandaag is de spierpijn echt vervelend!quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:12 schreef lemonlime het volgende:
Ik stel les 17 waarschijnlijk uit tot zaterdag. Dat is weer het nadeel van samen lopen, je moet wel beide tijd hebben op het zelfde moment. Maar het komt me niet zo slecht uit, heb best stijve benen van les 16.
Les ging goed. Begin was zwaar, maar aan het eind wilde ik alleen maar verder. Nu weer helemaal blij met t hardlopenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:32 schreef Yuki het volgende:
Zo de deur uit voor les 7.
Moet mezelf even een flinke schoponder m'n kont geven geloof ik
Die heb ik vanmorgen gedaanquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die heb ik vanmorgen gedaanHeerlijk weer, zonnetje, langs het water, over de dijken
En ik had zelfs nog puf over na de 20 minuten aaneengesloten lopen
Toen ik een paar jaar geleden ook eens was begonnen met hardlopen, kreeg ik ook een blessure en die heeft uiteindelijk een jaar geduurd. Ik ga dus nu inderdaad geen risico's nemen, maar een afspraakje maken met een fysio en tot die tijd maar even niet lopen!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:55 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Firefly, als pijn zo lang aanhoudt is het geen spierpijn, eerder peesaanhechtingen en/of enkelbanden. Neem ajb geen risico en ga naar een dokter en laat je doorverwijzen, zodat je niet het bos in gestuurd wordt met een welgemeend "rustig aan doen". je wilt weten hoe lang, wat wel en wat niet en wat je kunt doen om het te versnellen omdat je uiteindelijk gewoon lekker wilt lopen toch?
Ah balen zegquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:15 schreef GotC het volgende:
Zucht, ook enkel/voet problemen hier. Een misstap gemaakt op m'n werk, nu is m'n enkel verzwikt. Kan niet eens 10 meter lopen zonder pijnKan denk ik mn 5k op 5 juni wel vergeten..
Nu voel ik me best wel goed over mezelf. Ik loop ongeveer 10km/uur en zeul wel veel meer dan 10 pakken melk mee in vergelijking met jou (zelfde lengte).quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:01 schreef Dwab het volgende:
Ik ga gewoon lekker lopen en niet mijn tempo kunstmatig aanpassen omdat ik 11 km p/u loop. Ik heb eens gehoord dat een normaal geoefende vrouw gemiddeld 12 km per uur het fijnste vind lopen, en een man 14km per uur, dus het is helemaal niet zo enorm hard ofzo. Ik loop gewoon het fijnste zo. Er merkte ook iemand op dat het aan je gewicht ligt. Ik weeg maar 55 kilo bij een lengte van 1.70, dus ik heb niet zoveel ballast om mee te zeulen. Scheelt denk ik toch wel... als je 10 kilo zwaarder bent is het toch alsof je 10 pakken melk meeneemt... (niet lullig bedoeld trouwens, meer een constatering dat ik me kan voorstellen dat het zwaarder is voor iemand die zwaarder is)
Dit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |