Ow, dat blijft sowieso de rest van mijn leven wel af en toe hoor, maar gelukkig niet meer zo uitgebreid als in de zwangerschap. Hat gaat nu tijdelijk om elke maand een ijzerinfuus waar je anderhalf uur mee zoet bent om het ijzergehalte op te krikken. Dat zal na verloop van tijd wel naar 1 keer in de paar maanden gaan en dat is prima te doenquote:
Lijkt mij ook ja. Ik heb mijn bod net ingetrokken. Kunnen we het zo goedkoop mogelijk houdenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:29 schreef Lijnloos het volgende:
Het lijkt me dat we best iets kunnen verdelen van al die bolletjes toch? Wat mij betreft prima.
Daar dacht ik zelf ook aan. Het moet nog wel een redelijk bedrag blijven voor zoveel bollen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:03 schreef Lijnloos het volgende:
Doe ik! Ben wel benieuwd of die verkoper er op hapt... zou wel heel goedkoop worden dan voor dat aantal bolletjes, maar ja als je er vanaf wilt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¤ vergetenquote:Op zondag 23 mei 2010 13:29 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb een haaknaald van 0,75, maar die zie ik mij nog niet gebruiken
quote:Op zondag 23 mei 2010 14:44 schreef B.ertha het volgende:
Oh, dat is al wat anders. Lekker goedkoop!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |