quote:
Inpakken en wegwezen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:02 schreef Bravebart het volgende:
Ik ga niet naar huis voor ik je mee mag nemen
quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:07 schreef Jotcha het volgende:
Zo al 2 uur natuurkunde gehad.
Ik moet ook nog beginnen. Nouja. Ik heb al wel veel gedaan en nu ga ik ontbijten enzo ciaooo.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:09 schreef tubacloud het volgende:
[..]ik moet nog beginnen
eerst maar eens een blikje energiedrank
Wat heeft die gast op z'n broekquote:
Ik geloof er niet in.quote:
quote:
quote:
Plan.quote:
ik ook maarquote:
true, gekloot met paypal.. besides, popbuying is de nieuwe DP..quote:
oh okequote:Op donderdag 20 mei 2010 11:21 schreef Marco001 het volgende:
[..]
true, gekloot met paypal.. besides, popbuying is de nieuwe DP..
een lolly.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:03 schreef MarkM het volgende:
[..]
Maar oom, wat is die bobbel waar ik op zit?
quote:
Moet je niet op school zitten?quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:34 schreef Hyman het volgende:
Woei, mn harddisk is er, even de boel installeren dan maar
geen portable harddisk?quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:34 schreef Hyman het volgende:
Woei, mn harddisk is er, even de boel installeren dan maar
Haha, ik heb van 9 tot 12 buiten gelopen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zeker, en dan nog lekker binnen zitten tot 17:00
Da's ook wel chilquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Haha, ik heb van 9 tot 12 buiten gelopen.
Heb voetbal gefloten op de sportdag van m'n zusje.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Da's ook wel chil![]()
Ben nu maar eens begonnen aan m'n stageverslag en ik kan maar niet ophouden met typen
Toen moest ik werkenquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Haha, ik heb van 9 tot 12 buiten gelopen.
say whut?quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Heb voetbal gefloten op de sportdag van m'n zusje.
Omdat pics voor ons?quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:49 schreef tliciouz het volgende:
Waarom heb ik mijn bikini aangetrokken terwijl ik niet eens naar buiten ga
Omdat het kan. En omdat zomergevoel!quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:49 schreef tliciouz het volgende:
Waarom heb ik mijn bikini aangetrokken terwijl ik niet eens naar buiten ga
Die heb ik ook aan.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja echt heheb zelfs me slippers aan.
Neehee gekke Tam, alleen slippers!quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je hebt slippers en een bikini aan? Gekke Do!
Hmm, okequote:Op donderdag 20 mei 2010 12:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
10 uur. 11 uur moet ik thuis zijn.
Automeeten?quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
ik spojbel zodat ik mn laptop kan repareren![]()
We meeten wel een keer halverwege.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
kom maar rixhting ermelo ;D ik ben bezig namelijk
ooh, carmeet..quote:
waar woon je? pikt een van ons je toch gewoon op?quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:10 schreef NoelGallagher het volgende:
En ook een hendig sjiek barrel
Neuhhh ik ga wel een keer naar zo'n meet in Utrecht als ik zin heb.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:11 schreef Marco001 het volgende:
[..]
waar woon je? pikt een van ons je toch gewoon op?
Zit je weer te fappen viezerik?quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
kom maar rixhting ermelo ;D ik ben bezig namelijk
Dat doen jullie toch altijd bij elkaar?quote:
Kijk wat er gebeurt met die rode landjes als hij bij 1989 isquote:
Mja, die Oost-Duitsers zeiden zo: AUFMACHEN! want anders zouden ze ÜBER DIE MAUER! springen en dan konden de grenswachten hun PAPIEREN PAPIEREN dus niet checken, dus hebben ze DIE MAUER maar laten vallen. Jwt.quote:
Rood?quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kijk wat er gebeurt met die rode landjes als hij bij 1989 is
Je fallus werkt weer?quote:
Hij moet toch weten of vanavond nog door gaatquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:41 schreef MarkM het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is jouw sexuele interesse jegens Heimen.
Heimen is de poort naar zijn zusjequote:Op donderdag 20 mei 2010 14:41 schreef MarkM het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is jouw sexuele interesse jegens Heimen.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:50 schreef MarkM het volgende:
[..]
Is via de achterdeur van Heimen niet sneller?
Heimen heeft geen tetten om mee te spelen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:50 schreef MarkM het volgende:
[..]
Is via de achterdeur van Heimen niet sneller?
Voel je niks van.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heimen heeft geen tetten om mee te spelen.
Anne wil wel hoorde ik!quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee, anders kon je gewoon de voordeur nemen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En de rubbertjes vervangen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zag sjoegerd en hyman laatst in de auto en sjoeg mocht schakelen. En mocht ie daarna de olie ook nog verversen
Helden in BNWquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:56 schreef NoelGallagher het volgende:
9/11 Is controlled demolition inmiddels100% bewezen? # 3
Zie ze gaan he
Debielenquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:56 schreef NoelGallagher het volgende:
9/11 Is controlled demolition inmiddels100% bewezen? # 3
Zie ze gaan he
Jaquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:59 schreef Hyman het volgende:
Wat is windows 7 toch zoveel beter dan vista
Het verschil is dan ook:quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat een mongolen, daar in bnwEn ik ben de sukkel, niet hun
ZIJ.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Je opmerking slaat ook nergens opquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:04 schreef NoelGallagher het volgende:
nopequote:Op donderdag 20 mei 2010 15:07 schreef mstr het volgende:
Heim, heb je nog een Hitler gemaakt gisteren?
Tuurlijk slaat ie wel ergens opquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je opmerking slaat ook nergens opZe mogen dan wel maffe denkbeelden hebben maar ze reageren tenminste wel inhoudelijk op elkaar
Hoewel, Lambiekje vaak een beetje té
Trollen hoort erbijquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je opmerking slaat ook nergens opZe mogen dan wel maffe denkbeelden hebben maar ze reageren tenminste wel inhoudelijk op elkaar
Hoewel, Lambiekje vaak een beetje té
Oh.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:07 schreef Hyman het volgende:
[..]
nope, ik moet nog mn printer drivers opnieuw installeren en alle software
Dudequote:Op donderdag 20 mei 2010 15:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Tuurlijk slaat ie wel ergens op![]()
Denken dat 9/11 een complot is_!!!!
Nee, maar dat doet er niet toequote:Op donderdag 20 mei 2010 15:10 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jij denkt toch niet dat het een complot is he?
Maarja, beweren dat 9/11 een complot is, daar valt niet anders op te reageren danquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, maar dat doet er niet toeHetzelfde geldt voor al die geloofskwesties, niemand kan wat bewijzen, maar door alleen maar heel hard te roepen dat wat de ander zegt nergens op slaat verlaag je je tot een niveau wat beneden het niveau van de ander ligt
Jezelf verneuken les 1.
Mwa, je moet alle opties open laten vind ik, zolang er geen sluitend bewijs isquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maarja, beweren dat 9/11 een complot is, daar valt niet anders op te reageren dan
Misschien is de kerstman er wel met z'n arreslee tegenaan gevlogen. Vandaar dat ik geen kerstcadeau's meer krijgquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, je moet alle opties open laten vind ik, zolang er geen sluitend bewijs is
Eens!quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, je moet alle opties open laten vind ik, zolang er geen sluitend bewijs is
Dat zit er dik in ja!quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Misschien is de kerstman er wel met z'n arreslee tegenaan gevlogen. Vandaar dat ik geen kerstcadeau's meer krijg
Lexmark P910quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:11 schreef Marco001 het volgende:
Heb je dan zo'n antieke printer? 7 heeft standaard drivers voor vrijwel alle printers..
Ppfff, lekker zeg, morgen eindgesprek over het afstudeerproject, blijkt dat mijn projectgenoot datgene waar het meest werk in zat, maar best te doen zou zijn als hij er vanaf het begin mee bezig was(testrapporten) niet heeft gemaakt..
Best wel een crucieel onderdeel van het hele PvB gebeuren....
Ik heb nog 139 smsjes over zag ikquote:
Ooggetuigenquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
En hoe weten ze dat Hitler zelfmoord heeft gepleegd?
Dat zie je toch in Der Untergang joh!quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
En hoe weten ze dat Hitler zelfmoord heeft gepleegd?
Precies! ik heb het met mn eigen ogen gezienquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat zie je toch in Die Untergang joh!
Da's dus geen bewijs.quote:
Ja tering ik heb nu maar weer beltegoed gekocht maar daar moet ik nog twee weken mee doen ofzo (10 euroquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb nog 139 smsjes over zag ikEn 14 euro extra kosten
Dat is een gevoel, dat moet je geloven, net als de kerstman die tegen het WTC is gevlogenquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Da's dus geen bewijs.
Plus National Geographic zei dat hij ergens in zo'n gebouw zichzelf opsloot en het daar deed.
[..]
Ja tering ik heb nu maar weer beltegoed gekocht maar daar moet ik nog twee weken mee doen ofzo (10 euro).
Is ook en ze hebben hem daarna verbrand. Maar dat is natuurlijk lekker makkelijk om daar een complottheorie aan te hangenquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Da's dus geen bewijs.
Plus National Geographic zei dat hij ergens in zo'n gebouw zichzelf opsloot en het daar deed.
Ik sms niemand meerquote:[..]
Ja tering ik heb nu maar weer beltegoed gekocht maar daar moet ik nog twee weken mee doen ofzo (10 euro).
Die zou nu onderhand dan wel voor de 2e keer dood zijn gegaanquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Het zou toch geniaal zijn als Hitler nog bleek te leven
Dr lag vanochtend een fucking dikke teek in mn kamerquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:21 schreef tubacloud het volgende:
ik had net een teek![]()
hij is nu wel weg... en ontsmet natuurlijk
Ik... ik kan het niet uitleggen!quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat is een gevoel, dat moet je geloven, net als de kerstman die tegen het WTC is gevlogen
Ik zou spontaan mijn snor laten groeien voor de Führer.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Het zou toch geniaal zijn als Hitler nog bleek te leven
Je hebt nog niet eens donshaartjes op je bovenlip man!quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik zou spontaan mijn snor laten groeien voor de Führer.
Nee jij.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je hebt nog niet eens donshaartjes op je bovenlip man!
Heeft je zusje wel donshaartjes op haar lippen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je hebt nog niet eens donshaartjes op je bovenlip man!
Ze gaan nu ook het laatste gebouw in Berlijn van voor de oorlog vernietigen en er nieuwbouw plaatsen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:24 schreef Bravebart het volgende:
Ze hadden de bunker van Hitler ook gevonden, maar die hebben ze gelijk weer dichtgegooid
Net als het Adelaarsnest. Is helemaal niks meer van terug te vinden wat met Hilter te maken heeft. Best zonde en jammer dat ze er een restaurant shizzle van gemaakt hebben.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:24 schreef Bravebart het volgende:
Ze hadden de bunker van Hitler ook gevonden, maar die hebben ze gelijk weer dichtgegooid
Say what?quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ze gaan nu ook het laatste gebouw in Berlijn van voor de oorlog vernietigen en er nieuwbouw plaatsen.
Mja idd. Ach, het zou anders wel een soort bedevaartsoord zijn geworden voor neo-nazi's ofzo...quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Net als het Adelaarsnest. Is helemaal niks meer van terug te vinden wat met Hilter te maken heeft. Best zonde en jammer dat ze er een restaurant shizzle van gemaakt hebben.
18 toch inmiddels?quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:26 schreef Hyman het volgende:
Bart denkt dat ik ook nog steeds 16 ben, net zoals bij de laatste meet
Had er anders een museum van gemaakt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja idd. Ach, het zou anders wel een soort bedevaartsoord zijn geworden voor neo-nazi's ofzo...
Oja niet van voor de oorlog maar van van de oorlog.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Say what?Er zijn toch zat gebouwen die er al veel langer staan? Ik noem een Reichstag...
Roept wel aardig wat herinneringen op natuurlijk hè, aan hun zwarte periodequote:Op donderdag 20 mei 2010 15:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Had er anders een museum van gemaakt.
Die grap. Zoooo vaak gehoord in eerstejaars collegesquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oja niet van voor de oorlog maar van van de oorlog.Dat zeiden ze!
There was a math party, and all the functions were invited; the exponential function was alone in the corner, so the sinx came to it and said:
- Why are you alone? Come and integrate with us.
The e^x said:
- What for? It would be the same, anyway...
Da's ook kut! Hebben die mensen zo'n hekel aan negers enzo. Wordt het 'de zwarte bladzij uit de geschiedenis' genoemd.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Roept wel aardig wat herinneringen op natuurlijk hè, aan hun zwarte periode
Ik niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die grap. Zoooo vaak gehoord in eerstejaars colleges
quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Da's ook kut! Hebben die mensen zo'n hekel aan negers enzo. Wordt het 'de zwarte bladzij uit de geschiedenis' genoemd.
Vertel hem op je eerste college wiskunde, geheid dat je een punt extra krijgt!quote:
Ja, ok. Maar het blijft interessant.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Roept wel aardig wat herinneringen op natuurlijk hè, aan hun zwarte periode
quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vertel hem op je eerste college wiskunde, geheid dat je een punt extra krijgt!
Geef!quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:31 schreef Bravebart het volgende:
Je hebt die grap ook met een bos alleen dan duurt hij 3 A4'tjes
Ik weet hem niet meer. Ik ben een bèta, ik kan geen dingen onthoudenquote:
Screw youuuuuuu.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet hem niet meer. Ik ben een bèta, ik kan geen dingen onthouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoe zorg je ervoor dat een baby stopt met rondjes kruipen?HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You wish!quote:
Jahoor!quote:
Nou nee dankjeeee.quote:
Ik moet een 3.4 halen en dat had ik steeds voor de oefenexamens z onder iets te doen en zonder moeite te doen dus ik op zic hwel denk ik. Ben alleen bang voor een blackout ofzo.quote:
quote:
hmmm, ik moet een 6.0 halenquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nou nee dankjeeee.
[..]
Ik moet een 3.4 halen en dat had ik steeds voor de oefenexamens z onder iets te doen en zonder moeite te doen dus ik op zic hwel denk ik. Ben alleen bang voor een blackout ofzo.Of voor een concentratiestoornis.
Waaorm dat dan?quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:36 schreef tubacloud het volgende:
[..]
hmmm, ik moet een 6.0 halen![]()
ofja, hoeft niet per se, maar dan moet ik voor scheikunde een 7.7 halen
omdat ik voor scheikunde een 4.3 sta, en voor natuurkunde een 5quote:
JIJ GAAT ZAKKUUUUUUUUUUUUUUUHquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:38 schreef tubacloud het volgende:
[..]
omdat ik voor scheikunde een 4.3 sta, en voor natuurkunde een 5![]()
oh wacht, dan hoef ik maar een 6.7 te halen voor scheikunde![]()
en ik wil nog wat speling hebben zegmaar voor als ik mijn andere examens verknoei
Been therequote:Op donderdag 20 mei 2010 15:49 schreef -SG- het volgende:
best wel jammer als je de trein op 2 seconden mist
verhuis naar het buitenland, dan krijg je de enorm royale ov vergoeding van 84 euro....quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Been there.. Waarom kan ik niet gewoon die paar duizend OV kosten in mijn zak steken en met de auto?
Ish niet goed voor milieuquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Been there.. Waarom kan ik niet gewoon die paar duizend OV kosten in mijn zak steken en met de auto?
strakke.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:52 schreef -SG- het volgende:
nou buschaufeur,,opschieten want ik heb vandaag een strakke tijdschema
Van dat geld kan ik de belasting betalen en 1,5 tank ofzoquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:52 schreef Marco001 het volgende:
[..]
verhuis naar het buitenland, dan krijg je de enorm royale ov vergoeding van 84 euro....
Heb je tenminste geen last van springersquote:
Beterquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:54 schreef Marco001 het volgende:
[..]
alsof treinen goed voor het millieu zijn...
blijkbaar.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb je tenminste geen last van springers.. Gewoon cheapo Peugeot 106 diesel op de kop tikken.. Kost geen reet om te rijden
Ik geloof dat een auto vanaf 2 personen millieuvriendelijker is, heb ik ooit eens gelezen..quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Beterals je vergelijkt hoeveel mensen er in een trein passen
En daarbij is het echt van deur naar deur.. En comfortabelerquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:57 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik geloof dat een auto vanaf 2 personen millieuvriendelijker is, heb ik ooit eens gelezen..
Auto is sowieso enorm veel goedkoper(5 euro groningen op en neer i.pv. 15 euro met de trein, in je 1tje, 2 perrsonen helemaal goedkoper)
enorm veel comfortabelr.. Hoewel... Als je ooit in een Pendolino(Finland) hebt gezeten... Daarvan is de 2e klas al 1000* beter als de 1e klas NS....quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En daarbij is het echt van deur naar deur.. En comfortabeler
En zo'n AX is al geen comfort wonder....quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:02 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik zit al liever elke dag 2 uur in mijn AX dan in de trein/bus.. Moet je nagaan..
Kleine auto manquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:17 schreef Marco001 het volgende:
[..]
En zo'n AX is al geen comfort wonder....
Ik zit liever twee uur in het zusje van Heimen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:02 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik zit al liever elke dag 2 uur in mijn AX dan in de trein/bus.. Moet je nagaan..
Stoelen zitten wel lekkerquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:17 schreef Marco001 het volgende:
[..]
En zo'n AX is al geen comfort wonder....
Dan rot je lul weg mang.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:24 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik zit liever twee uur in het zusje van Heimen.![]()
![]()
pics van zusje?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:24 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik zit liever twee uur in het zusje van Heimen.![]()
![]()
quote:
true that..quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Stoelen zitten wel lekker.. En geen gezeik van irritante koters of oudjes en je kan lekker hard je muziek laten pompen
Ik heb al paar weken niet in de trein gezetenquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:26 schreef Marco001 het volgende:
[..]
true that..
En vanochtend zaten er volgens mij dronken mensen in de trein XD
Ik zou haar zee bevaren.quote:
Dat wil Anne niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:51 schreef Smijn. het volgende:
Pics van je zusje, Heimen.
Hihihoehoe.quote:
Dan maakt hij ons in met zn slimme grappenquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:59 schreef MarkM het volgende:
Waarom maken jullie nou nooit grapjes over Bart?
Ja, dat lijkt mij ook wel lachen! Misschien omdat ik geen zusje hebquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:59 schreef MarkM het volgende:
Waarom maken jullie nou nooit grapjes over Bart?
Slimme grappen zijn dom, want ik snap ze nooit.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dan maakt hij ons in met zn slimme grappen
Huh?quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:01 schreef MarkM het volgende:
[..]
Slimme grappen zijn dom, want ik snap ze nooit.
2800 inwoners jwz.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:06 schreef Hyman het volgende:
Zelfs Ermelo ghetto is nog groter
Nee heb geen hyvesquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:02 schreef Hyman het volgende:
Pinda, heb jij hyves? ik kan je niet vinden
quote:
Neen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:22 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
Hallo,
Is hier nog plek voor een zielige examenstudent
Ach, je moet maar zo denken, de tijden erna zijnquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:22 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
Hallo,
O god, jij ook hierquote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:25 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
O god, jij ook hier
Ik ga wel weer verkassen
Ga naar ONZ ofzo, daar pas je wel.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:25 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
O god, jij ook hier
Ik ga wel weer verkassen
God oh god, beginnen de middelbare scholieren zich nu ook al student te noemenquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:22 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
Hallo,
Het is wat mien jongquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
God oh god, beginnen de middelbare scholieren zich nu ook al student te noemenStraks ben je op de kleuterschool al student
Jaquote:
Über mang!quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik noem mezelf scholier. En straks op de TU dan ben ik überstudent.
TU/e is opnieuw als beste van de TU's getest en ze hebben de beste Bouwkunde bachelor.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:32 schreef Bravebart het volgende:
Mja mja, Eindhoven, dat zit wel tegen de cursus aan
Bron?quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
TU/e is opnieuw als beste van de TU's getest en ze hebben de beste Bouwkunde bachelor.
Vergeet je kruiwagen rijbewijs niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:35 schreef Hyman het volgende:
En daar leer ik hoe ik uit mn neus moet eten, en mn veterstrikdiploma te behalen.
Kloptquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
TU/e is opnieuw als beste van de TU's getest en ze hebben de beste Bouwkunde bachelor.
Mmhquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
http://www.allepersberich(...)te-TU-van-Nederland/
Nah, op een aantal unieke opleidingen zoals L&Rquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
TU Delft kabbelt gewoon voort op de naam van vroegâh.
Ja maar Bouwkunde scoort dus het beste bij TU/e.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
MmhNaja care, het gaat uiteraard om je eigen opleiding, of die goed scoort
Wat zijn we serieus.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nah, op een aantal unieke opleidingen zoals L&R
quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar Bouwkunde scoort dus het beste bij TU/e.
Mag dat niet dan?quote:
Okquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee daar heb ik echt geen zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |