Puddingbuksquote:
5 tettenquote:Op donderdag 20 mei 2010 01:16 schreef Sigmund666 het volgende:
TETTEN! RONDE TETTEN! PAARSE TETTEN! 8 TETTEN! ALLEEN MAAR TETTEN
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
Nee koei, dat zie je verkeerd! Het is juist bij vrouwen zo!quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:25 schreef koei het volgende:
Ik vind dat er sowieso geen mooie naam is voor het mannelijke geslachtsorgaan. Penis is een woord voor artsen, piemel klinkt als het geslachtsorgaan van een 5-jarige en snikkel klinkt gelijk weer zo platvloers...
Die planeet, een keer in een telescoop of zo. Maar wat heeft dat er mee te makenquote:Op donderdag 20 mei 2010 01:57 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Een variant op tetten, nog nooit Urbanus gezien?
Dat hij voor zover ik weet de eerste is die met die term aan kwam zitten.quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:58 schreef RitseB het volgende:
[..]
Die planeet, een keer in een telescoop of zo. Maar wat heeft dat er mee te maken
Amenquote:Op donderdag 20 mei 2010 01:25 schreef koei het volgende:
Ik vind dat er sowieso geen mooie naam is voor het mannelijke geslachtsorgaan. Penis is een woord voor artsen, piemel klinkt als het geslachtsorgaan van een 5-jarige en snikkel klinkt gelijk weer zo platvloers...
quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee koei, dat zie je verkeerd! Het is juist bij vrouwen zo!
Piemel is een geweldig woord, beetje grappig maar je weet toch meteen waar je het over hebt. Waar moet ik het bij jullie over hebben? Kut klinkt alsof ik je uitscheld of gewoon enorm plat, vagina is een artsenterm (ook al probeer je het vlaams uit te spreken), vaghien (denk aan Borat) klinkt alsof ik je wil verkrachten, "natte la" spreekt voor zich, "klamme dot" ga ik me ook niet aan wagen, hoe de hell moet je het noemen?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
de flamoes!quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Piemel is een geweldig woord, beetje grappig maar je weet toch meteen waar je het over hebt. Waar moet ik het bij jullie over hebben? Kut klinkt alsof ik je uitscheld of gewoon enorm plat, vagina is een artsenterm (ook al probeer je het vlaams uit te spreken), vaghien (denk aan Borat) klinkt alsof ik je wil verkrachten, "natte la" spreekt voor zich, "klamme dot" ga ik me ook niet aan wagen, hoe de hell moet je het noemen?!
lightsabrequote:
Volgens de geruchtenmolen krijgen we Gemma Arterton er voor in de plaats.quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:30 schreef Morthill het volgende:
http://www.rtl.nl/%28/act(...)n-Transformers-3.xml
De enige reden om Transformers te kijken kunnen we nu dus ook wegstrepen.
Alles waar geen geschikte naam voor in noem je gewoon unit... easyquote:Op donderdag 20 mei 2010 01:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tsja, maar ik ga niet speciaal voor haar weer een waardeloze film uitzitten. Een Transformersgedrocht was genoeg.quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Volgens de geruchtenmolen krijgen we Gemma Arterton er voor in de plaats.
[ afbeelding ]
I approve
Die komt nog niet eens in de buurt van Fox.quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Volgens de geruchtenmolen krijgen we Gemma Arterton er voor in de plaats.
[ afbeelding ]
I approve
Zeker op de TU gezeten?quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:43 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Alles waar geen geschikte naam voor in noem je gewoon unit... easy![]()
En geslachtsdelen zijn niet om over te praten
2 zelfs. Ik was na de 2e film echt geneigd om naar huis te gaan, al mijn Transformers anaal in te brengen en ze er door het drinken van een fles laxeermiddel allemaal weer uit te laten komen, omdat zelfs Optimus Prime verschrikkelijk wordt neergezet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:53 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tsja, maar ik ga niet speciaal voor haar weer een waardeloze film uitzitten. Een Transformersgedrocht was genoeg.
Ja, ik ben daar maar niet meer aan begonnenquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:58 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
2 zelfs. Ik was na de 2e film echt geneigd om naar huis te gaan, al mijn Transformers anaal in te brengen en ze er door het drinken van een fles laxeermiddel allemaal weer uit te laten komen, omdat zelfs Optimus Prime verschrikkelijk wordt neergezet.
Ik in elk geval niet maar vind het wel zo'n beetje m'n favoriete woord voor iets waarvan ik niet op de naam kan komen.quote:
Transformers is alleen al de moeite waard vanwege DE twee Fox-shotsquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:53 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tsja, maar ik ga niet speciaal voor haar weer een waardeloze film uitzitten. Een Transformersgedrocht was genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Ik ben 2 gaan kijken omdat ik toch hoopte op beter weer. Nee, de film was zielloos, saai, voorspelbaar en begeild op special effects zoals dat bij Michael Bay films altijd gebeurd. Echt waar: de man kan nog uit een tapdansend meisje een explosie maken die met niks te vergelijken valt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:59 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, ik ben daar maar niet meer aan begonnenDe eerste maakte goed genoeg duidelijk dat de tweede net zo'n groot drama zou worden.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:01 schreef Nebo het volgende:
In de Metro staat een artikel waar ze het continu hebben over Prince of Persia: [b]The Time of Sands[b]
quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:01 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Transformers is alleen al de moeite waard vanwege DE twee Fox-shots
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en de stem van Peter Cullen en Frank Welker in glorieus HD-sound.Mooi, hoef ik die 2e film niet meer te zien..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iron Man 2 daarentegen! Potverdorie wat heb ik daar zin in!![]()
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Hij was briljant. Einde is een beetje gehaast en geforceerd, maar wat heb ik bij sommige stukken zitten lachen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Mooi, hoef ik die 2e film niet meer te zien..
Iron Man 2 daarentegen! Potverdorie wat heb ik daar zin in!![]()
Je kan zeggen wat je wil, die gast heeft wel zelfspot. Hij heeft zelfs voor de grap een explosie in z'n Victoria's Secret reclame gestopt "because that's what people expect from me."quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:05 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik ben 2 gaan kijken omdat ik toch hoopte op beter weer. Nee, de film was zielloos, saai, voorspelbaar en begeild op special effects zoals dat bij Michael Bay films altijd gebeurd. Echt waar: de man kan nog uit een tapdansend meisje een explosie maken die met niks te vergelijken valt.Funny because it's true.
Idd!quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:09 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Hij was briljant. Einde is een beetje gehaast en geforceerd, maar wat heb ik bij sommige stukken zitten lachen.
Mickey Rourke is een fucking eindbaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Dat is dan wel weer grappig, maar films maken kan hij echt niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, die gast heeft wel zelfspot. Hij heeft zelfs voor de grap een explosie in z'n Victoria's Secret reclame gestopt "because that's what people expect from me."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:12 schreef Reintji het volgende:
mogguhReintje!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee niet op de TU, maar ik ben wel ingenieurquote:
The Rock (1996)quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:11 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer grappig, maar films maken kan hij echt niet.
HELL YEAH!quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:11 schreef Poit het volgende:
Ze moeten een nieuwe Mortal Kombat film maken!
quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Idd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
The Rock is een episch geniale filmquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
The Rock (1996)
Playboy Video Centerfold: Kerri Kendall (1990) (V)
I will forever love him for those two.
[..]
HELL YEAH!
[ afbeelding ]
Mogge Reintji!
Ja, want als je het woord "unit" gebruikt, dan heb je op de TU gezeten.quote:
Vooruit The Rock was gaaf en The Island ook wel, maar dat lag ook erg aan Scarlett Johansson en de soundtrack die toch best sterk was.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
The Rock (1996)
Playboy Video Centerfold: Kerri Kendall (1990) (V)
I will forever love him for those two.
[..]
HELL YEAH!
[ afbeelding ]
Mogge Reintji!
The Island vond ik tof, zeker met baas 2.0 McGregor. Alleen dat stuk dat ze van dat gebouw af flikkeren sloeg helemaal nergens opquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
Vooruit The Rock was gaaf en The Island ook wel, maar dat lag ook erg aan Scarlett Johansson en de soundtrack die toch best sterk was.
Ik vind het wel grappigquote:
Nou ooit eens op de camping gestaan in Italie met een grote groep gasten van de TU die de term veel gebruikten, vandaar.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:19 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, want als je het woord "unit" gebruikt, dan heb je op de TU gezeten.![]()
Maakt het dan nog uit waar? Delft, Eindhoven, UT?
Je kunt beter met een lekker wijf stoeien dan met Wordpress.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:07 schreef Poit het volgende:
Oej, met WordPress 3 beta aan het stoeien.. Ziet er goed uit!
Helemaal baas is natuurlijk om het tegelijk te doenquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:12 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je kunt beter met een lekker wijf stoeien dan met Wordpress.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Helemaal baas is natuurlijk om het tegelijk te doen
Stoeien met WordPress is makkelijker dan met wijvenquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:12 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je kunt beter met een lekker wijf stoeien dan met Wordpress.
Niet doen ook.. Die shit is echt way to sick!!quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:20 schreef Poit het volgende:
http://www.electricretard.com/traumatized-children/
quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet doen ook.. Die shit is echt way to sick!!
Nee, echt.. Die gast die die units tekent is echt niet goed bij z'n hoofd..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Tering, daar heeft iemand een steekje los...quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:20 schreef Poit het volgende:
http://www.electricretard.com/traumatized-children/
gerepareerdquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:48 schreef Edwinuss het volgende:
Wel toevallig, Flodder en AQ komen opdagen en in 1 keer is Edwinnus er ook.
Zelfs met het typen van een naam faal je alquote:
En ook geen dubbel NNquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je bent niet grappig. Mijn naam is met 2 keer een S en ik was er gisteravond al.
Ik denk ook wel dat ze dat doen. Ik heb geruchten gehoord dat z'n vader nog naar de mogelijkheden van post-natale abortus heeft geïnformeerd...quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:57 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Zelfs met het typen van een naam faal je al
Je ouders zouden zich onderhand wel een keer mogen kapotschamen
Afkloppen, je weetsquote:
En je wordt er minder blauw vanquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:19 schreef Poit het volgende:
Stoeien met WordPress is makkelijker dan met wijven
Dit hele weekend ben ik in een constante staat van blauw zijn!quote:
Geen internetverbinding achter het station?quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Dit hele weekend ben ik in een constante staat van blauw zijn!![]()
Oh, alvast een disclaimer, vanaf vanmiddag tot maandagavond/dinsdagochtend ben ik niet aanwezig op teh worruld weid webz!
Ik weet dat u me zult missen maar het is helaas niet anders..
Succes. En mocht u me missen.. Denk eraan.. Ik kom echt terug
Pinkpop is niet dit weekend hoor!quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh, alvast een disclaimer, vanaf vanmiddag tot maandagavond/dinsdagochtend ben ik niet aanwezig op teh worruld weid webz!
Veel plezier!quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:01 schreef Poit het volgende:
[..]
En jij dan??quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:10 schreef Fallen het volgende:
ow... enneuh... Poit?!?
GameBabe gaat je heel erg missen!
Ik ga een weekendje wild kamperenquote:
Dat is toevallig. Zo plas ik altijd wildquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ga een weekendje wild kamperenLekker hangen aan een boom om te poepen
Door je anoes?quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:22 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat is toevallig. Zo plas ik altijd wild
quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De meest fucked up vampier uit de geschiedenis van de film.
Godverdomme en nais grietje of wat!quote:
ah dudequote:
nerdquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:37 schreef Poit het volgende:
1337
quote:
quote:
Niet zo he!quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:41 schreef RitseB het volgende:
Aids ps3 die geen verbinding wil maken met het internet
Oorzaak gevonden, SONY.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet zo he!
Gewoon lief doen tegen die mooie console en geduldig zoeken naar de oorzaak van het probleem...
Fixedquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:44 schreef RitseB het volgende:
[..]
Oorzaak gevonden, SONY. incompetente user
Toch je netwerk maar eens nakijken dan..quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:46 schreef RitseB het volgende:
[..]
Heul niet, zo wel bekabeld al draadloos pakt hij niet.
Welke knopjesquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Toch je netwerk maar eens nakijken dan..
Of de juiste knopjes indrukken.
Fanboyquote:
Statisch IP invoeren indien nodig.quote:
Stiekem ben je ook wel een sjakie die heel slecht is in vergelijkingen maken niet?quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:49 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Fanboy
(Alsof het geen hardwarematig defect kan zijn)
Dat is net als zeggen dat er geen enkele 360 is die NOOIT is gecrashed of een RROD heeft gehad
Jo!quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:52 schreef RitseB het volgende:
Probeer het straks wel op te lossen. Nu ben ik weg.
Dat vindt jijquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Statisch IP invoeren indien nodig.
[..]
Stiekem ben je ook wel een sjakie die heel slecht is in vergelijkingen maken niet?
Dat vind ik inderdaadquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:53 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat vindt jij
Maar goed, anders kan Ritse fijn gebruik maken van een consumentbeschermende service die we allemaal kennen als: Garantie!
Vandaar dat je het altijd zo goed met Koei kunt vinden. Die weet het ook ten allen tijde beterquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaadEn ik heb altijd gelijk! Zo niet dan toch!
een koning zonder machtquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:00 schreef Poit het volgende:
koei is mijn koningin in het heerschap dat de GAM SC heet.![]()
Ssssssht!!quote:
Als het niet lukt, schreeuw ff mijn kant op via MSN, dan help ik je verder. Voeg me iig vanavond even toe op PSN.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:52 schreef RitseB het volgende:
Probeer het straks wel op te lossen. Nu ben ik weg.
GAM SC is een sekte.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:00 schreef Poit het volgende:
koei is mijn koningin in het heerschap dat GAM SC heet.![]()
ik hoop zonder orgies?quote:
Ik natuurlijkquote:
Nog nooit op een GAM SC meet geweest zekerquote:
We hebben geen goden, alleen mensen wie synoniem zijn met de woorden: EPIC, AWESOME, GENIOUS, MASTERPIECE.quote:
alleen op de toffe meets van de gamescrew, toen mannen nog mannen waren en kiddo's nog fristi dronken en zelfs Danny er nog wel eens was.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik natuurlijk
[..]
Nog nooit op een GAM SC meet geweest zeker
Present.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:06 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
We hebben geen goden, alleen mensen wie synoniem zijn met de woorden: EPIC, AWESOME, GENIOUS, MASTERPIECE.
meldtquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:06 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
We hebben geen goden, alleen mensen wie synoniem zijn met de woorden: EPIC, AWESOME, GENIUS, MASTERPIECE.
Ik mocht nooit op gamecrew feestjes komenquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
alleen op de toffe meets van de gamescrew, toen mannen nog mannen waren en kiddo's nog fristi dronken en zelfs Danny er nog wel eens was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Duidelijkquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:06 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
We hebben geen goden, alleen mensen wie synoniem zijn met de woorden: EPIC, AWESOME, GENIOUS, MASTERPIECE.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik mocht nooit op gamecrew feestjes komen
En Spanky drinkt toch nog steeds Fristi?Bier met FristiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Het is ook niet mijn favoriete drankje neequote:
voor eten wordt wel gezorgd denk ik zo, tis niet BYOF oidquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:24 schreef Myraela het volgende:
Ik en Boterhamzakje komen misschien wel naar de BBQ-meet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
voor eten wordt wel gezorgd denk ik zo, tis niet BYOF oidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
voor eten wordt wel gezorgd denk ik zo, tis niet BYOF oidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stiekem is die wel heel slecht ja
Gezelligquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:24 schreef Myraela het volgende:
Ik en Boterhamzakje komen misschien wel naar de BBQ-meet.(denk ik)
Ik moet over een half uur eigenlijk bij randstad zitten. Maar ik ben te moe.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
nog anderhalve week tot mn werkeloosheid
ik moet nu eilk alweer aan het werk zijn, maar probeer het een halfuurtje te rekken, vanwege een lekke band ofzoquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet over een half uur eigenlijk bij randstad zitten. Maar ik ben te moe.
quote:
Vulkaanas.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik moet nu eilk alweer aan het werk zijn, maar probeer het een halfuurtje te rekken, vanwege een lekke band ofzo
Vulkaanas is een slechter excuus dan een lekke bandquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:36 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Vulkaanas.![]()
"Ja, Eja-dinges kwam over en toen stonden we vast in een hele lange file. Daarom ben ik 2 dagen te laat, sorry."
Inderdaad..quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vulkaanas is een slechter excuus dan een lekke band
nee familiebedrijf houd op te bestaan en overname was alleen een optie geweest mits juiste papieren en een werkweek van 80+ uur.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Inderdaad..
Maar word je gewoon de laan uit gestuurd joh?
Das een beetje lastig als ik vanochtend nog een paar uur heb gewerktquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:41 schreef Morthill het volgende:
Gewoon zeggen dat je ingespoten bent met GHB op een vette houseparty, vervolgens verkracht bent door een flinke groep negers die je toen gedumpt hebben achter de kerk van Urk
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:41 schreef Morthill het volgende:
Gewoon zeggen dat je ingespoten bent met GHB op een vette houseparty, vervolgens verkracht bent door een flinke groep negers die je toen gedumpt hebben achter de kerk van Urk
Om daarna een boek te schrijven: "Negers eten geen ham"quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:41 schreef Morthill het volgende:
Ohja, dat had je al eerder gepost ja..quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
nee familiebedrijf houd op te bestaan en overname was alleen een optie geweest mits juiste papieren en een werkweek van 80+ uur.
Nah dan word ik nog liever postbode ofzo.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Ohja, dat had je al eerder gepost ja..
Maar nu? Kontje verkopen achter het station?? Wordt druk daar
Ook dan ga je van gleuf tot gleuf tot je zak leeg is. Ik zie geen verschilquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nah dan word ik nog liever postbode ofzo.
mijn gleuf word tenminste niet misbruiktquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:45 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ook dan ga je van gleuf tot gleuf tot je zak leeg is. Ik zie geen verschil
KUT!quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:43 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Om daarna een boek te schrijven: "Negers eten geen ham"
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
mijn gleuf word tenminste niet misbruikt
wat een luizenleven heb jij!quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:01 schreef Poit het volgende:
Zo, nog een uurtje en dan kap ich!!
quote:
Teken ontwijken tijdens het poepen zal wel een smeerboel wordenquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:10 schreef Poit het volgende:
[..]En morgen vrij
Lekker lang weekend teken ontwijken en in het bos poepen
quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:17 schreef Tain het volgende:
[..]
Teken ontwijken tijdens het poepen zal wel een smeerboel worden
Terwijl je je optrekt mag ik hopen? Anders is het geen echte uitdaging natuurlijk.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:10 schreef Poit het volgende:
[..]En morgen vrij
Nee joh, zelfs dat is voor mietjes!quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:20 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Terwijl je je optrekt mag ik hopen? Anders is het geen echte uitdaging natuurlijk.
Router uit en aan zettenquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:26 schreef RitseB het volgende:
Ik vind het toch maar raar dat mijn PS3 gisteren nog perfect werkte en nu geen zin meer heeft
Zijn er wel andere netwerken in de buurt zichtbaar?quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:26 schreef RitseB het volgende:
Ik vind het toch maar raar dat mijn PS3 gisteren nog perfect werkte en nu geen zin meer heeft
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:30 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Zijn er wel andere netwerken in de buurt zichtbaar?
Je bent vast niet de enige met een draadloos netwerk in de buurt (Tenzij je in een boerengat met 4 huisjes woont)quote:
quote:
Ik woon in een boeren gat met 4 huizen. En ik heb hem nu bekabeld.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:35 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je bent vast niet de enige met een draadloos netwerk in de buurt (Tenzij je in een boerengat met 4 huisjes woont)
Als er ook geen andere netwerken zichtbaar zijn is de draadloze ontvanger van je PS3 misschien defect.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:37 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik woon in een boeren gat met 4 huizen. En ik heb hem nu bekabeld.
YOU THERE, COMPUTER MAN!!!quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:36 schreef Poit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Have you tried turning it off an on again?
Okay, well, the button on the side.... is it glowing? ... Yeah, you need to turn it on!quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:36 schreef Poit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Have you tried turning it off an on again?
:dquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
YOU THERE, COMPUTER MAN!!!
FIX
MY
PANTS!!!
Laatst alle 3 de seizoenen gekocht voor 18 euroquote:
BAAAAAAAAAS!quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Laatst alle 3 de seizoenen gekocht voor 18 euro
Je zusje?quote:
Wellusquote:
Kom maar opquote:
-50 voor de muziekquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:54 schreef RitseB het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)kere_tweelingen.html
Filmpje ook goed?
Als 3-jarige van een fiets vallenquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:05 schreef Reintji het volgende:
Zo, weer mogen genieten van een mooi staaltje "volksbuurt opvoedkunde"
Tienermoeder pakt fietsje af van drie jarig zoontje omdat hij zomaar de straat op fietste en viel (goed punt). Vervolgens blèrt ze de kleine toe, je moet gewoon niet vallen hè! Voor je kijken en niet vallen! Gewoon niet weer vallen! Wat zei ik nou NIET VALLEN!
Waar heb je hem gekocht?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mooi, RDR binnen
oh ging over tieten!
[ afbeelding ]
Ik heb Alan Wake gekregen vandaagquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mooi, RDR binnen
oh ging over tieten!
[ afbeelding ]
Verkeerd gelezenquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb Alan Wake gekregen vandaag![]()
Was net aan Fallout begonnen maar ik wil toch ook Alan Wake wel graag doen. Misschien doe ik die ff snel spelen die is toch vrij kort ofniet?
Dan Daarna weer met fallout 3 door.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:21 schreef RitseB het volgende:
Zo, PS3 werkt weer. Geen idee wat ik heb gedaan, maar hij doet het
quote:
Gekregen!quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Verkeerd gelezen
Jij bent toch meer van de budgetgames AQ? Waarom heb je AW dan nu al gehaald?
Pre-orderquote:
Eet smakelijk!!!quote:
Ik ben wel blij voor je dat hij er eindelijk is! Je kijkt al een week lang non-stop Brokeback Mountain maar hij is er nu eindelijkquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Pre-order. Maar bijna iedereen verkoopt hem al!
Dat zeker, hard gestudeerd maar wel lekker veel in het zonnetje gezetenquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:06 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Eet smakelijk!!!
Was het wel een leuke dag?
Hé, een nieuw iemand? Heb ik de voorstellingsronde al gemist???quote:
Ze heeft zich niet voorgesteld.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:12 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hé, een nieuw iemand? Heb ik de voorstellingsronde al gemist???
Het is haar vergeven omdat het een zij is, maar toch alsnog doen!quote:
Dat klinkt wel als een nuttige en lekkere dag!quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:09 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat zeker, hard gestudeerd maar wel lekker veel in het zonnetje gezetenVoordat ik de trein terug pakte nog even Red Dead Redemption opgepikt, dus ik heb ook wat te doen vanavond laat
edit: RDR is wel een cadeau voor mijn broertje overigens, maar dat maakt niet uit![]()
Krijgen we nog meer hormonen hierquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:14 schreef Nebo het volgende:
[..]
Het is haar vergeven omdat het een zij is, maar toch alsnog doen!
Films over FL en AQ kijk ik nietquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben wel blij voor je dat hij er eindelijk is! Je kijkt al een week lang non-stop Brokeback Mountain maar hij is er nu eindelijk
Hij zit ingepakt en hij krijgt hem vanavondquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:15 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een nuttige en lekkere dag!
Laat je broertje maar niet zien dat je hem al speelt![]()
PS is het nationale smak-zo-hard-met-je-kauwgom-als-mogelijk dag
Ach zolang Poit haar niet meteen bespringt kan deze slowchat best wat meer dames gebruikenquote:
Nee, het is Teken Mohammed Dag.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:15 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een nuttige en lekkere dag!
Laat je broertje maar niet zien dat je hem al speelt![]()
PS is het nationale smak-zo-hard-met-je-kauwgom-als-mogelijk dag
Toch niet in de buurt van Oosterhout he? Ik wil komend weekend wel veilig door het bos kunnen lopen daar... Maar ik moet sowieso eerst nog twee dagen werken, maar als ik dan aan komt staan de tenten al en kan ik zo aanschuiven bij de BBQ, dat is ook wat waard...quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:10 schreef Poit het volgende:
[..]En morgen vrij
Ik word tijdens mijn studie al omgeven door vrouwen, van mij heb je geen lastquote:
quote:
Anders ik wel, maar volgens mij is het met communicatiewetenschappen nog erger. Ik weet nog dat ik de zaal binnenliep bij de open dag; de enige kerels waren papa's van de meiden die kwamen kijken, dus ik begon nog te twijfelen of jongens en meisjes gescheiden werdenquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik word tijdens mijn studie al omgeven door vrouwen, van mij heb je geen last
HAHAHAHAHAHA! KAKA IN UW MUIL! VAN EEN HOND! IK BEN NIET EENS TANDARTS!quote:
Ik word tijdens alles omgeven door mannen en toch heb je last van mequote:Op donderdag 20 mei 2010 19:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik word tijdens mijn studie al omgeven door vrouwen, van mij heb je geen last
Hij is mwa mwa, maar ross vind hem wel okequote:
We're a bunch of fagsquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:07 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik heb alle seizoenen op mijn computer staan.
Samen kijken?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:07 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik heb alle seizoenen op mijn computer staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |