Puddingbuksquote:
5 tettenquote:Op donderdag 20 mei 2010 01:16 schreef Sigmund666 het volgende:
TETTEN! RONDE TETTEN! PAARSE TETTEN! 8 TETTEN! ALLEEN MAAR TETTEN
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
Nee koei, dat zie je verkeerd! Het is juist bij vrouwen zo!quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:25 schreef koei het volgende:
Ik vind dat er sowieso geen mooie naam is voor het mannelijke geslachtsorgaan. Penis is een woord voor artsen, piemel klinkt als het geslachtsorgaan van een 5-jarige en snikkel klinkt gelijk weer zo platvloers...
Die planeet, een keer in een telescoop of zo. Maar wat heeft dat er mee te makenquote:Op donderdag 20 mei 2010 01:57 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Een variant op tetten, nog nooit Urbanus gezien?
Dat hij voor zover ik weet de eerste is die met die term aan kwam zitten.quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:58 schreef RitseB het volgende:
[..]
Die planeet, een keer in een telescoop of zo. Maar wat heeft dat er mee te maken
Amenquote:Op donderdag 20 mei 2010 01:25 schreef koei het volgende:
Ik vind dat er sowieso geen mooie naam is voor het mannelijke geslachtsorgaan. Penis is een woord voor artsen, piemel klinkt als het geslachtsorgaan van een 5-jarige en snikkel klinkt gelijk weer zo platvloers...
quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee koei, dat zie je verkeerd! Het is juist bij vrouwen zo!
Piemel is een geweldig woord, beetje grappig maar je weet toch meteen waar je het over hebt. Waar moet ik het bij jullie over hebben? Kut klinkt alsof ik je uitscheld of gewoon enorm plat, vagina is een artsenterm (ook al probeer je het vlaams uit te spreken), vaghien (denk aan Borat) klinkt alsof ik je wil verkrachten, "natte la" spreekt voor zich, "klamme dot" ga ik me ook niet aan wagen, hoe de hell moet je het noemen?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
de flamoes!quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Piemel is een geweldig woord, beetje grappig maar je weet toch meteen waar je het over hebt. Waar moet ik het bij jullie over hebben? Kut klinkt alsof ik je uitscheld of gewoon enorm plat, vagina is een artsenterm (ook al probeer je het vlaams uit te spreken), vaghien (denk aan Borat) klinkt alsof ik je wil verkrachten, "natte la" spreekt voor zich, "klamme dot" ga ik me ook niet aan wagen, hoe de hell moet je het noemen?!
lightsabrequote:
Volgens de geruchtenmolen krijgen we Gemma Arterton er voor in de plaats.quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:30 schreef Morthill het volgende:
http://www.rtl.nl/%28/act(...)n-Transformers-3.xml
De enige reden om Transformers te kijken kunnen we nu dus ook wegstrepen.
Alles waar geen geschikte naam voor in noem je gewoon unit... easyquote:Op donderdag 20 mei 2010 01:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tsja, maar ik ga niet speciaal voor haar weer een waardeloze film uitzitten. Een Transformersgedrocht was genoeg.quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Volgens de geruchtenmolen krijgen we Gemma Arterton er voor in de plaats.
[ afbeelding ]
I approve
Die komt nog niet eens in de buurt van Fox.quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Volgens de geruchtenmolen krijgen we Gemma Arterton er voor in de plaats.
[ afbeelding ]
I approve
Zeker op de TU gezeten?quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:43 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Alles waar geen geschikte naam voor in noem je gewoon unit... easy![]()
En geslachtsdelen zijn niet om over te praten
2 zelfs. Ik was na de 2e film echt geneigd om naar huis te gaan, al mijn Transformers anaal in te brengen en ze er door het drinken van een fles laxeermiddel allemaal weer uit te laten komen, omdat zelfs Optimus Prime verschrikkelijk wordt neergezet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:53 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tsja, maar ik ga niet speciaal voor haar weer een waardeloze film uitzitten. Een Transformersgedrocht was genoeg.
Ja, ik ben daar maar niet meer aan begonnenquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:58 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
2 zelfs. Ik was na de 2e film echt geneigd om naar huis te gaan, al mijn Transformers anaal in te brengen en ze er door het drinken van een fles laxeermiddel allemaal weer uit te laten komen, omdat zelfs Optimus Prime verschrikkelijk wordt neergezet.
Ik in elk geval niet maar vind het wel zo'n beetje m'n favoriete woord voor iets waarvan ik niet op de naam kan komen.quote:
Transformers is alleen al de moeite waard vanwege DE twee Fox-shotsquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:53 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tsja, maar ik ga niet speciaal voor haar weer een waardeloze film uitzitten. Een Transformersgedrocht was genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Ik ben 2 gaan kijken omdat ik toch hoopte op beter weer. Nee, de film was zielloos, saai, voorspelbaar en begeild op special effects zoals dat bij Michael Bay films altijd gebeurd. Echt waar: de man kan nog uit een tapdansend meisje een explosie maken die met niks te vergelijken valt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:59 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, ik ben daar maar niet meer aan begonnenDe eerste maakte goed genoeg duidelijk dat de tweede net zo'n groot drama zou worden.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:01 schreef Nebo het volgende:
In de Metro staat een artikel waar ze het continu hebben over Prince of Persia: [b]The Time of Sands[b]
quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:01 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Transformers is alleen al de moeite waard vanwege DE twee Fox-shots
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en de stem van Peter Cullen en Frank Welker in glorieus HD-sound.Mooi, hoef ik die 2e film niet meer te zien..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iron Man 2 daarentegen! Potverdorie wat heb ik daar zin in!![]()
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Hij was briljant. Einde is een beetje gehaast en geforceerd, maar wat heb ik bij sommige stukken zitten lachen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Mooi, hoef ik die 2e film niet meer te zien..
Iron Man 2 daarentegen! Potverdorie wat heb ik daar zin in!![]()
Je kan zeggen wat je wil, die gast heeft wel zelfspot. Hij heeft zelfs voor de grap een explosie in z'n Victoria's Secret reclame gestopt "because that's what people expect from me."quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:05 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik ben 2 gaan kijken omdat ik toch hoopte op beter weer. Nee, de film was zielloos, saai, voorspelbaar en begeild op special effects zoals dat bij Michael Bay films altijd gebeurd. Echt waar: de man kan nog uit een tapdansend meisje een explosie maken die met niks te vergelijken valt.Funny because it's true.
Idd!quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:09 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Hij was briljant. Einde is een beetje gehaast en geforceerd, maar wat heb ik bij sommige stukken zitten lachen.
Mickey Rourke is een fucking eindbaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Dat is dan wel weer grappig, maar films maken kan hij echt niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, die gast heeft wel zelfspot. Hij heeft zelfs voor de grap een explosie in z'n Victoria's Secret reclame gestopt "because that's what people expect from me."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:12 schreef Reintji het volgende:
mogguhReintje!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee niet op de TU, maar ik ben wel ingenieurquote:
The Rock (1996)quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:11 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer grappig, maar films maken kan hij echt niet.
HELL YEAH!quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:11 schreef Poit het volgende:
Ze moeten een nieuwe Mortal Kombat film maken!
quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Idd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
The Rock is een episch geniale filmquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
The Rock (1996)
Playboy Video Centerfold: Kerri Kendall (1990) (V)
I will forever love him for those two.
[..]
HELL YEAH!
[ afbeelding ]
Mogge Reintji!
Ja, want als je het woord "unit" gebruikt, dan heb je op de TU gezeten.quote:
Vooruit The Rock was gaaf en The Island ook wel, maar dat lag ook erg aan Scarlett Johansson en de soundtrack die toch best sterk was.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
The Rock (1996)
Playboy Video Centerfold: Kerri Kendall (1990) (V)
I will forever love him for those two.
[..]
HELL YEAH!
[ afbeelding ]
Mogge Reintji!
The Island vond ik tof, zeker met baas 2.0 McGregor. Alleen dat stuk dat ze van dat gebouw af flikkeren sloeg helemaal nergens opquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
Vooruit The Rock was gaaf en The Island ook wel, maar dat lag ook erg aan Scarlett Johansson en de soundtrack die toch best sterk was.
Ik vind het wel grappigquote:
Nou ooit eens op de camping gestaan in Italie met een grote groep gasten van de TU die de term veel gebruikten, vandaar.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:19 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, want als je het woord "unit" gebruikt, dan heb je op de TU gezeten.![]()
Maakt het dan nog uit waar? Delft, Eindhoven, UT?
Je kunt beter met een lekker wijf stoeien dan met Wordpress.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:07 schreef Poit het volgende:
Oej, met WordPress 3 beta aan het stoeien.. Ziet er goed uit!
Helemaal baas is natuurlijk om het tegelijk te doenquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:12 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je kunt beter met een lekker wijf stoeien dan met Wordpress.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Helemaal baas is natuurlijk om het tegelijk te doen
Stoeien met WordPress is makkelijker dan met wijvenquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:12 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je kunt beter met een lekker wijf stoeien dan met Wordpress.
Niet doen ook.. Die shit is echt way to sick!!quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:20 schreef Poit het volgende:
http://www.electricretard.com/traumatized-children/
quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet doen ook.. Die shit is echt way to sick!!
Nee, echt.. Die gast die die units tekent is echt niet goed bij z'n hoofd..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Tering, daar heeft iemand een steekje los...quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:20 schreef Poit het volgende:
http://www.electricretard.com/traumatized-children/
gerepareerdquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:48 schreef Edwinuss het volgende:
Wel toevallig, Flodder en AQ komen opdagen en in 1 keer is Edwinnus er ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |