Puddingbuksquote:
5 tettenquote:Op donderdag 20 mei 2010 01:16 schreef Sigmund666 het volgende:
TETTEN! RONDE TETTEN! PAARSE TETTEN! 8 TETTEN! ALLEEN MAAR TETTEN
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
Nee koei, dat zie je verkeerd! Het is juist bij vrouwen zo!quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:25 schreef koei het volgende:
Ik vind dat er sowieso geen mooie naam is voor het mannelijke geslachtsorgaan. Penis is een woord voor artsen, piemel klinkt als het geslachtsorgaan van een 5-jarige en snikkel klinkt gelijk weer zo platvloers...
Die planeet, een keer in een telescoop of zo. Maar wat heeft dat er mee te makenquote:Op donderdag 20 mei 2010 01:57 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Een variant op tetten, nog nooit Urbanus gezien?
Dat hij voor zover ik weet de eerste is die met die term aan kwam zitten.quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:58 schreef RitseB het volgende:
[..]
Die planeet, een keer in een telescoop of zo. Maar wat heeft dat er mee te maken
Amenquote:Op donderdag 20 mei 2010 01:25 schreef koei het volgende:
Ik vind dat er sowieso geen mooie naam is voor het mannelijke geslachtsorgaan. Penis is een woord voor artsen, piemel klinkt als het geslachtsorgaan van een 5-jarige en snikkel klinkt gelijk weer zo platvloers...
quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee koei, dat zie je verkeerd! Het is juist bij vrouwen zo!
Piemel is een geweldig woord, beetje grappig maar je weet toch meteen waar je het over hebt. Waar moet ik het bij jullie over hebben? Kut klinkt alsof ik je uitscheld of gewoon enorm plat, vagina is een artsenterm (ook al probeer je het vlaams uit te spreken), vaghien (denk aan Borat) klinkt alsof ik je wil verkrachten, "natte la" spreekt voor zich, "klamme dot" ga ik me ook niet aan wagen, hoe de hell moet je het noemen?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
de flamoes!quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Piemel is een geweldig woord, beetje grappig maar je weet toch meteen waar je het over hebt. Waar moet ik het bij jullie over hebben? Kut klinkt alsof ik je uitscheld of gewoon enorm plat, vagina is een artsenterm (ook al probeer je het vlaams uit te spreken), vaghien (denk aan Borat) klinkt alsof ik je wil verkrachten, "natte la" spreekt voor zich, "klamme dot" ga ik me ook niet aan wagen, hoe de hell moet je het noemen?!
lightsabrequote:
Volgens de geruchtenmolen krijgen we Gemma Arterton er voor in de plaats.quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:30 schreef Morthill het volgende:
http://www.rtl.nl/%28/act(...)n-Transformers-3.xml
De enige reden om Transformers te kijken kunnen we nu dus ook wegstrepen.
Alles waar geen geschikte naam voor in noem je gewoon unit... easyquote:Op donderdag 20 mei 2010 01:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tsja, maar ik ga niet speciaal voor haar weer een waardeloze film uitzitten. Een Transformersgedrocht was genoeg.quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Volgens de geruchtenmolen krijgen we Gemma Arterton er voor in de plaats.
[ afbeelding ]
I approve
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |