Dat zou ik ook zeggen als het antwoord al gegeven is.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:56 schreef Remco026 het volgende:
Ik kon dit vliegtuig niet zo snel plaatsen, maar ik wist wel zeker dat het geen F-5 was. Hij lijkt er totaal niet op
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:12 schreef Remco026 het volgende:
Haha ik weet best veel over moderne vliegtuigen, anders laten ze me er niet op schieten
Maarum... volgende?
Bingo!quote:
Het was ook moeilijk een "slechte" foto te vinden.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:29 schreef Nobu het volgende:
Ik herken hem nog steeds nauwelijks, zuid deed het hem.
Daarom dusquote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:29 schreef Nobu het volgende:
Ik herken hem nog steeds nauwelijks, zuid deed het hem.
Als iemand iets wil posten moet hij dat vooral doen.
Daar doe ik het voor de naam is te moeilijk denk ikquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:48 schreef Nobu het volgende:
Een eenschots fosforgranaat, geen idee hoe het ding heet.
Dat is een hafla.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:34 schreef Tiger20 het volgende:
[..]
Daarom dus![]()
[ afbeelding ]
We zoeken dus naar de naam en wat het is![]()
Okéquote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is een hafla.
Dat had ik al eens eerder gepost hier en de foto gejat van paracommando.com
Het is aan NOBU de eer een nieuwe neer te zetten aangezien hij het geraden heeft.quote:
Deze dan maarquote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het is aan NOBU de eer een nieuwe neer te zetten aangezien hij het geraden heeft.
+3 YorZorquote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:47 schreef Cobra4 het volgende:
Oeps, dubbele staart. Is de Do-217
Yep.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:28 schreef Tiger20 het volgende:
Maus?
Het voertuig is afgeleid van een Iers APC, maar gebouwd in België. Was in gebruik bij de Belgische luchtmacht,quote:
Het is de BDX, zoals ik al dacht veuls te onbekend.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:38 schreef Cobra4 het volgende:
Hij is zeker moeilijk. Van mij ga je het juiste antwoord dus niet krjgen.
Heb het wel eens eerder gezien, Australisch of zuid Afrikaans?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:06 schreef jeroen25 het volgende:
Een of ander Amerikaans mijnbestendig voertuig.
Is die arm om mee in bermbommen te prikken?
Dat is het type. Nu nog de naam.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:20 schreef rgras het volgende:
MRAP, Amerikaanse versie van de Bushmaster?
Yep, Buffalo.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:21 schreef Sanchos het volgende:
Buffalo mine protected vehicle
Buffalo mine protected vehicle Buffalo mine protected vehicle (link)quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:26 schreef mr_t88 het volgende:
[..]
Buffalo mine protected vehicle Buffalo mine protected vehicle (link)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jullie zitten dus gewoon te foefelenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:37 schreef mr_t88 het volgende:
Kut volgens mij weer één minuut te laat:
Ryan Firebee
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:01 schreef hoogvlieger het volgende:
laat ze eerst eens de fp lezen voordat ze hier beginnen te posten....
Die is een paar topics geleden al voorbij gekomen volgens mij.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:59 schreef hoogvlieger het volgende:
[ afbeelding ]
naam van dit lanceersysteem graag.
Heh, Brazilië heeft deze ook.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:01 schreef Nobu het volgende:
Astros 2 trouwens, maar ik stel voor dat je een ander plaatje post
Niet 100%, is samen met Frankrijk ontwikkeld.quote:
Uit het voormailige Yugoslavië??quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:32 schreef Nobu het volgende:
Ik zag hem zo in de vorige paar delen ook niet staan![]()
Een nieuwe dan maar:
[ afbeelding ]
Joegoslavisch, Aroa of zo iets in die buurtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:32 schreef Nobu het volgende:
Ik zag hem zo in de vorige paar delen ook niet staan![]()
Een nieuwe dan maar:
[ afbeelding ]
Juistquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:46 schreef TheGaffer het volgende:
Soko Orao
Je hoeft je geen zorgen over mij te maken, behalve als je ziet dat ik iets over het leger antwoord, want daar weet ik dus helemaal niks vanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:54 schreef Tiger20 het volgende:
Zo lang het maar eerlijk blijftDit vliegtuig lijkt erg op de jaguar, luchtinlaat en landingsgestel, vleugels.
Geen probleem, ik dacht dat ik dus ook het één en ander van die vlieg dingen wist. Blijkt dat ik toch erg beperkt ben,quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:58 schreef TheGaffer het volgende:
[..]
Je hoeft je geen zorgen over mij te maken, behalve als je ziet dat ik iets over het leger antwoord, want daar weet ik dus helemaal niks van
Vliegtuigen daarintegen.
Denk het nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:12 schreef Tiger20 het volgende:
Chinees dus?
Ik zeg niet dat ie lelijk is, maar ik dacht dat je doelde met yugo dat de jet op de foto ook yugo wasquote:
Je maakt er algauw een einde aan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:19 schreef hoogvlieger het volgende:
Pakistaans/Chinees: De JF17 thunder nogwat.
Chinese Prototype kleur. Zo zijn veel foto's met de J-10 en J-11 ook zo te zien.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:22 schreef Sanchos het volgende:
nice job, ik ken die dingen vaag en ken alleen foto's dat ze grijs zijn... ik had ze nooit geraden.
Ja, dat was mijn eerste gedachte ook.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:54 schreef Tiger20 het volgende:
Zo lang het maar eerlijk blijftDit vliegtuig lijkt erg op de jaguar, luchtinlaat en landingsgestel, vleugels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |