Heb er zelf ook 1 haha:
Kokerbalk indrukken met de krik, auto proberen op te krikken die vies laag was, wiel aan de andere kant veert niet in, dus teveel gewicht erop

Een keer de versnellingsbakolie bijgevuld van een Alto, ding schakelde stroef. Geen idee hoeveel erin moest. Gewoon gegooid.
Zon bak heeft een soort ontluchtingsslang, dus na een avondje rijden viel in 1x die Alto uit. Alles onder de motorkap onder de bakolie. Ook in de onsteking gekomen waardoor hij dus uitviel

Er zat ''iets" teveel in
Maat van me:
Maanden sleutelen aan een 306 S16, en de laatste loodjes overhaasten. Bout vergeten van de fuseekogel (die je naaf erom heen klemt). Dus hij rijden, ik nog stuk mee gereden, nog 200 aangetikt: "Mooi lopen he!". Mij thuis afgezet, rijdt hij naar huis, parkeerd m aan 1 kant op de stoep, wil t andere wiel omhoog komen ivm de verlaging. Schiet zn naaf van de fusee ... trok de aandrijfas uit de bak, overal bakolie, en t ding met de bek op straat
Belt hij mij op 02.00 op, of ik ff kon helpen, zn aandrijfas was eruit en hij wist niet waarom. Was toch zeker 15km van mijn huis, en had geen auto. Alleen dat ding wat in de schorsing zit.
Word ik 200 meter van zijn huis ook nog eens aangehouden, meer dan 400 eur boete
Andere maat van me:
Wielbouten vergeten na te draaien, komt t wiel ineens voorbij net toen hij de auto aan de kant wou zetten ivm vibratie in het stuur.
Versnellingsbak ontvetten met remmenreiniger, in een schuur, met petroleum kachel ... na een half uur stond de halve schuur in de hens. Geen blusser aanwezig, alleen een deken toevallig ... Goed gekomen alleen wat plafondplaten weg geschroeid. En een brandschone versnellingsbak

Weer een andere maat:
Nooit gesleuteld aan een motorblok, en zelf de distributie willen vervangen. Belt hij paar dagen later op dat hij m niet aan de praat krijgt. Vraag ik, hoe heb je die riem vervangen? Ja oude riem eraf, en nieuwe erop.... maarja, dubbele nokkenas, via db riem, onder spanning. Dus zodra je de riem eraf haalt verspringt hij. Kerel flink geluk gehad, opnieuw op tijd gezet en hij liep, niks krom.