Nee slimmerd, 140 gaan rijden met een auto die 10 jaar in de stalling heeft gestaan, zonder ook maar even de banden te controlerenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:21 schreef silenthill het volgende:
@Dennis101
Natuurlijk heb ik mijn reservewiel eronder gezet en kwam ik weer veilig thuis
Zat er onder de overige banden dan nog wel voldoende profiel? Verder natuurlijk totaal onverantwoord van je.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:21 schreef silenthill het volgende:
@Dennis101
Natuurlijk heb ik mijn reservewiel eronder gezet en kwam ik weer veilig thuis
Ja alle bandjes 8 mm. reservewiel natuurlijk iets meer.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:27 schreef silenthill het volgende:
Wat is er zo onverantwoord aan, ding kwam zonder aantekeningen al 2 keer door de apk.
Ik laat alles preventief vervangen, wist zelf ook niet dat die bandjes er al zo lang onder zaten.
Ja nevermind, ik was even in de war, minimum profiel is natuurlijk 1.6 millimeter, dacht even 16 millimeter.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:27 schreef silenthill het volgende:
Wat is er zo onverantwoord aan, ding kwam zonder aantekeningen al 2 keer door de apk.
Ik laat alles preventief vervangen, wist zelf ook niet dat die bandjes er al zo lang onder zaten.
quote:aangezien deze oldtimer ook 10 jaar in de stalling heeft stilgestaan.
quote:Het is een suzuki gx 100 uit 1981, rij er al 1,5 jaar mee en dacht dat ik met 8 mm profiel nog wel veilig zat.
Viel mij ook al opquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |