Wat je zegtquote:
Is wel handig met uitdeukenquote:Op zondag 16 mei 2010 15:42 schreef silenthill het volgende:
Ja je kon het plaatwerk op veel plekken met je vingers ombuigen,
Als de draagarm is gebroken zie je dat niet, totdat je gaat rijden. Het wiel blijft dan "achter" en hikt een beetje achter de rest van de auto aan.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:11 schreef 2cv het volgende:
Dat is geen rotte veerschotel maar een rotte draagarm (ofzo). Bij een rotte veerschotel dan zakt de auto naar beneden in plaats van dat de achteras een ongewenste stuurbeweging maakt.
Overigens, hoe lang is de APK van die Auwdie al verlopen toen de wielophanging het begaf ?
Dat dus. Dit kan toch nooit binnen het jaar ontstaan...quote:Op zondag 16 mei 2010 22:33 schreef 2cv het volgende:
Ik wil dat ding wel eens op de brug zien
Maar bij welke garage heb je het ding laten keuren ?
echt hequote:Op maandag 17 mei 2010 09:44 schreef silenthill het volgende:
@repeat
Klopt, maar deze APK is gewoon erop gezet, terwijl hetvolgende mankeerde qua APK afkeur:
Alles rot en ook scherpe randen rondom auto.
Ruitensproeiers werken niet.
Geen verlichting in tellerhuis.
Geen kenteken verlichting.
Geen remvermogen meer.
Handrem geeft geen vertraging.
Blauw\grijze rook uit auto.
3 deuren die niet meer goed open gaan.
enzovoort.
1. scherpe randen kun je afplakken met tape, rottigheid op dragende delen is een probleem.quote:Op maandag 17 mei 2010 09:44 schreef silenthill het volgende:
@repeat
Klopt, maar deze APK is gewoon erop gezet, terwijl hetvolgende mankeerde qua APK afkeur:
1. Alles rot en ook scherpe randen rondom auto.
2. Ruitensproeiers werken niet.
3. Geen verlichting in tellerhuis.
4. Geen kenteken verlichting.
5. Geen remvermogen meer.
6. Handrem geeft geen vertraging.
7. Blauw\grijze rook uit auto.
8. 3 deuren die niet meer goed open gaan.
enzovoort.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |