Installeer het spel opnieuw? (sla wel ff je profiel op!)quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:29 schreef Blik het volgende:
ik heb een probleem, ik heb de DLC gekocht, alleen loopt het spel compleet vast iedere keer als de map Storm voorbij komt.
Iemand ideeen hoe ik dit op kan lossen?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Installeer het spel opnieuw? (sla wel ff je profiel op!)
En anders windhoos opnieuw installeren.
Kon dat maar.....quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:25 schreef Winner_Taco het volgende:
Hoe kun je maps filteren bij multiplayer ? Een heleboel maps wil ik namelijk niet spelen en dan moet ik steeds wachten tot er een server is die mijn map naar keuze draait
Helaas, wellicht als Black ops uit is dat er een serverpack komt voor COD6? Maar denk het niet.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:32 schreef afro het volgende:
Had net een potje en toen was ik host maar er zat een foutje en ik kon door spelen en bij de rest was het nog host migrationXD dus iedereen kapot geknifedXD en gewonne natuurlijk!!! was heel moeilijkXD
XD!XxDDquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:32 schreef afro het volgende:
Had net een potje en toen was ik host maar er zat een foutje en ik kon door spelen en bij de rest was het nog host migrationXD dus iedereen kapot geknifedXD en gewonne natuurlijk!!! was heel moeilijkXD
Ik ging BF BC2 spelen en daarna COD maar wat een belachelijk slechte kwaliteit dat IWnet .quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:00 schreef Ulreazj het volgende:
Vanavond een uurtje gedaan, was weer bagger. Allemaal server time outs tijdens helft van de potjes in demolition en domination.
Als je maar uit de buurt van mij blijft.. zonder coldblooded proquote:
Ben net lvl 12 geworden. Komt goed. Dit weekend zal ik wel lvl 25 behalen..quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als je maar uit de buurt van mij blijft.. zonder coldblooded pro
hoezo speel je niet roulatie? Alleen als je privat egames start kun je toch de maps kiezen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:23 schreef Ulreazj het volgende:
Heb eerste pack gekocht, maar als niet roulatie speelt , speel je het eigenlijk nauwelijks. En vind prijs nu zeker te hoog voor een paar mappen.
tubers zijn geen probleem als je een beetje stilletjes door een level heen manouvreert dan heb je hun redelijk vlot te pakken. Ook one-man-army en claymores werken goed tegen die gasten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
Die "noob-tubes" blijven enorm vervelend. Ik begin mij zo langzamerhand weer te herinneren waarom ik destijds gestopt was met MW2. Op COD4 hadden we tenminste nog deticated servers met promod erop, waar ik mij niet hoefde te ergeren aan noob perks en dom gedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |