Is niet waar, alleen de kill streak reward challenges en de individuele wapen challenges blijven staan na prestigen. Die van de care package, silent kills, knife kills, last stand kills etc. verdwijnen telkens.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:03 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nee, prestige challenges blijven voor altijd
alleen als je ze vol hebt volgens mij.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:22 schreef AlligatorNL het volgende:
Lekker kut weer, gisteravond dus Stimulus aangeschaft maar nu zijn er veel minder games waar ik in kom, omdat door die map roulatie ik alleen nog maar met stimulus players speel. Ik speel vooral 3rd person team tactical en daar zijn dus weinig stimulus users. Hopelijk gaan ze hier een oplossing voor verzinnen want straks met de 2e DLC heb je gewoon letterlijk 3 verschillende soorten doelgroepen zonder onderlinge connecties binnen MW2.
[..]
Is niet waar, alleen de kill streak reward challenges en de individuele wapen challenges blijven staan na prestigen. Die van de care package, silent kills, knife kills, last stand kills etc. verdwijnen telkens.
Search dan op goegol. Sommige website's laten je een vraag invullen of ze doen het als een soort loterij.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 00:22 schreef synchrowise het volgende:
Btw, Voeg me toe op PSN naam is sedsedvansour.
In de OP staat hoe je dat moet doen.quote:Op zondag 6 juni 2010 10:44 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Maar dan nog steeds als ik zeg: voeg me toe. Voegen jullie me als nog niet toe :c
Cordem. <---
10 kills doormiddel van alleen kills met je wapen dacht ik.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:47 schreef Razor21 het volgende:
Wat ik mij verbaas heb nog steeds niet the challenge genaamd : The Show (10 kills / no deaths) snap er niets van.
Dit heb ik allang gehaald hoe kan ik anders die nuke halen? 30 kills tegenover 0 deaths?
Dit zou goed kunnen aangezien ik altijd meteen predator --> harrier --> chopper heb.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:53 schreef porsche1 het volgende:
[..]
10 kills doormiddel van alleen kills met je wapen dacht ik.
Klopt, alleen is het een accolade. Dat van de killstreak van 10 zonder rewards geselecteerd is een challenge met als title "Behind Enemy Lines".quote:Op maandag 7 juni 2010 19:04 schreef Jantje12345 het volgende:
Je moet het potje ook eindigen met 0 deaths en 10+ kills dacht ik. Met een nuke ga je zelf ook dood dus dan haal je de challenge niet. Weet het niet zeker hoor, maar geloof het wel.
KLopt het is een accolade wat ik bedoelde...quote:Op maandag 7 juni 2010 21:04 schreef aight1 het volgende:
[..]
Klopt, alleen is het een accolade. Dat van de killstreak van 10 zonder rewards geselecteerd is een challenge met als title "Behind Enemy Lines".
Nou dat dacht ik ook , maar als je ziet hoeveel mensen geluid of schoten of whatever gewoon niet op reageren. Inclusief prestige 3/4/5 gasten. Ben net prestige 6 ingegaan, die runner start class gepakt. Gewoon rushen en lekker veel kills.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:58 schreef Mummiepak het volgende:
Zonder Ninja Pro is het totaal niet te doen trouwens.
Ik spel vaak redelijk agressief, maar zonder Ninja kan dat gewoon niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |