Ga naar Options -> Emulator -> Save type -> Flash 128kquote:Op zondag 23 mei 2010 21:37 schreef Joris33 het volgende:
The 1M sub/-circuit board is not installed??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet of dat kan.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:55 schreef tarantism het volgende:
snoepjes,
Via welke emulater kan je twee spellen tegenlijk afspelen? Ik wil mij kadabra ruilen(en weer terug) maar daar heb ik een link voor nodig.
dankah schun
Dikke pad, ombouwen dan!quote:Op zondag 23 mei 2010 13:20 schreef blckbb het volgende:
Dankzij dit topic krijg ik zin om tot diep in de nacht Pokémon te spelen.
Helaas heb ik geen gameboy meerPSP
Ik heb hem, en Zapdos, met Great balls gevangenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:09 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb het lekker met Shift F1 gedaan. Elke keer als mijn Ultra Ballen op waren gewoon terug naar die save en opnieuw proberen.
Heb het een stuk of 6 keer moeten doen.
daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op zondag 23 mei 2010 21:57 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat kan.
Kun je niet twee emulators opstarten en die linken ofzo?
Heb het nog nooit geprobeerd.
[ afbeelding ]
Op mn Ipodquote:Op zondag 23 mei 2010 22:18 schreef RealizeMe het volgende:
[..]
Dikke pad, ombouwen dan!![]()
kijk mijn bazen portable versie:
[ afbeelding ]
B drukken.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:12 schreef blckbb het volgende:
IK WIL NIET DAT SQUIRTLE/MARLOUS EVOLUEERT JA![]()
![]()
je kan hem ook een everstone geven geloof ik, dan evolueert ie nie meerquote:Op zondag 23 mei 2010 23:19 schreef blckbb het volgende:
[..]
Weet ik maar nu moet ik dat iedere keer doen als hij een level up gaat
waar vind ik die? Poké red dus zegmaarquote:Op zondag 23 mei 2010 23:24 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
je kan hem ook een everstone geven geloof ik, dan evolueert ie nie meer
Everstonequote:Op zondag 23 mei 2010 23:19 schreef blckbb het volgende:
[..]
Weet ik maar nu moet ik dat iedere keer doen als hij een level up gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |