Ben een Weedle Kakuna Beedrill aan het trainenquote:Op zondag 23 mei 2010 19:42 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Volgens van Gaal werken graspokemon goed.
Ik heb het gedaan met Charizard. Het was mijn enige pokemon die hoog genoeg was en had geen zin om te trainen. Kostte me aardig wat moeite omdat die kut Starmie zichzelf steeds healde.
Staryu maakte ik in 1 keer af.
Gewoon dig spammen (wat mijn Charizard kon) en het ging wel na een tijdje.
Edit:
Ja, bijna elke steenpokemon gaat dood van wateraanvallen.
Fire red and leaf green ?quote:Op zondag 23 mei 2010 19:42 schreef makkie88 het volgende:
ik speel opeens Soul Silver op DeSmuME.. draait stabiel, maar kopmt van pokemon silver, is nie zo leuk altijd, welke kwam voor de DS vanaf Rood of blauw?
Firered en leafgrean zijn voor gba,quote:Op zondag 23 mei 2010 19:51 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Fire red and leaf green ?
of diamond and pearl ?
Er is geen DS blauw en rood. Voor de DS hebben ze Gold en Silver nagemaakt.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:55 schreef makkie88 het volgende:
[..]
Firered en leafgrean zijn voor gba,dacht stoer te doen met een DS emulator..
Diamon en pearl? ken ik niet, es kijke hoop dat da idd dan blauw en rood zijn, denk t niet eigenlijk..
ondertussen:
[ afbeelding ]
Zie het als een investeringquote:Op zondag 23 mei 2010 20:24 schreef Beerdepo het volgende:
Heb een Dratini van Level 18 gekocht voor 60.000
Ja, een shiny kom je een op de 1000 keer tegen ofzo.quote:
Nee.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:06 schreef Beerdepo het volgende:
WTF
Articuno had 1 rood streepje en ik gooi een Ultra Bal en toch komt ie los VERDOMME>>!!!!
Kom ik hem nog 1x tegen???
Huh? Wat?quote:Op zondag 23 mei 2010 21:37 schreef Joris33 het volgende:
The 1M sub/-circuit board is not installed??
Dat geeft de emulator als fout meldingquote:Op zondag 23 mei 2010 21:38 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Huh? Wat?
PS: Kabuto gaat bijna evolven!
Gebruik je Visual Boy Advance?quote:
heb ik ook, gewoon op Z of X drukken en dan is het weer wegquote:Op zondag 23 mei 2010 21:37 schreef Joris33 het volgende:
The 1M sub/-circuit board is not installed??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |