Gewoon bij Options -> Controls etc. Dan een Speed knop instellen.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:08 schreef Renesite het volgende:
Op mijn mobiel werkt het niet met spatiebalk
Mankey, handig voor Brok en de grot waar je door moet nadat je Brok verslaat. Als je hem "Rock Tomb" leert voor tegen Zubat's is ook handigquote:Op zondag 23 mei 2010 12:55 schreef LimboFan het volgende:
Ik ben het nu ook aan het spelen![]()
Het blijft een bazen spel!
Zal ik de mankey of de ratata trainen?
bulbapediaquote:Op zondag 23 mei 2010 17:00 schreef SemperFii het volgende:
Vroeger wilde ik een echte pokemon meester worden dus had ik ook zon Pokemon boek met walktrough en allerlei handige informatie over alle pokemon. zo'n boek probeer ik nu online te vinden maar het lukt nietiemand?
Vind ik ook, gelukkig is er in Vermillion City een Pokemon fanclubvoorzitter die geen zin heeft om te fietsen en je een coupon geeft voor een (1 miljoen kostende) fiets.quote:
Je kan in een stadje verderop een pas krijgen voor een gratis fiets in zo'n huis met een gast erin die vogels houdt. Hij vliegt zelf dus heeft hij geen fiets meer nodig.quote:
Gebruik een steenpokemon.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:36 schreef Razt het volgende:
[ [url=C:Documents and SettingspcMijn documentenMijn afbeeldingenKwel]afbeelding[/url] ]
Iemand nog tips om misty te verslaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 mei 2010 19:37 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Gebruik een steenpokemon.Ik heb een level 15 Geodude, maar die gaat in 1 klap doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |