Idem.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:43 schreef beefcake het volgende:
Heeft er dan niemand gewoon seks gehad op de huwelijksnacht?Wij wel hoor, gewoon is ons eigen bed
Wij dus vanwege de aankoop van het huis en fijn dat dat geregeld was toen ik zwanger werd.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:59 schreef WupWup het volgende:
Wij zijn ook niet getrouwd. Wel geregistreerd partner, maar dat is puur zodat voogdij e.d. voor Emma goed geregeld is zonder rompslomp. Tijdens het gratis uurtje op woensdagochtend hier even getekend
Naarmate ze ouder werden weer steeds meer jaquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:16 schreef Incantrix het volgende:
Zo, mensen, praat jullie moeder nog wel eens tegen je als ze bij je op visite is sinds je haar een kleinkind gebaard hebt?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:16 schreef Incantrix het volgende:
Zo, mensen, praat jullie moeder nog wel eens tegen je als ze bij je op visite is sinds je haar een kleinkind gebaard hebt?
Nee, nooitquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:16 schreef Incantrix het volgende:
Dat heeft mij pa laatst ook gepresteerd. Belt ie op om te vragen of Fabian moest huilen van de prikjes.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:05 schreef WupWup het volgende:
Mijn vader loopt me al straal voorbij naar Emma als ze op bezoek komen. Gisteren belde 'ie me zelfs op om te vragen of Emma zin had om te kletsen
quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:04 schreef Incantrix het volgende:
Haha, de mijne gelukkig ook niet, anders had ze een extra manier om me te irriterenEn ook hier: het is een schat en er zit niks kwaads in, maar sóms.. Ze vind bijvoorbeeld dat Stef's eerste woord 'oma' moet zijn, alsof het uitmaakt wat zijn 1e woordje is
.Of daarnet: Stef verslikt zich en gaat hoesten. Zij doet hem na en gaat vervolgens gillend door de kamer springen omdat hij haar na doet
De rest van de middag moet ik dan nep-gekuch aanhoren, gevolgd door 'daarnet deed je me na he? Doe nog eens?'
: rolleyes :
[/frustratie]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |