Ze verzenden hen morgen, dus vrijdag gewoon binnenquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:54 schreef WSquater het volgende:
Voor de mensen die online hebben besteld...
Ik hoop voor jullie dat de game al verzonden is, of dat ze er een hoge prioriteit bij plakken. Veel webshops (dus niet FRS ofzo, maar de goedkopere) verzenden via de 'standaard' post.
Als je game via de normale post morgen wordt verstuurd, dan heb je 'm pas op woensdag 26 mei.
http://www.tntpost.nl/voo(...)eestdagen/index.aspx
Nja, laten we het beste maar hopen
Zal het wel fout hebben, maar impliceer je hiermee dat je op de 360 niet op een plasma kan spelen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:08 schreef Mister_Tank het volgende:
Waarom de PS3? Simpel in mijn geval, ik heb alleen maar een PS3. Overigens heb ik hem daar in die Gamestore ook even gezien op de PS3, en het ziet er gewoon heel dik uit op een plasmaatje.
Allen die het spel al hebben, veel plezier. Allen die spel binnenkort krijgen, veel plezier!
hij impliceert meer dat het spel er op de ps3 net zo goed prima uitzietquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:11 schreef Dynd het volgende:
[..]
Zal het wel fout hebben, maar impliceer je hiermee dat je op de 360 niet op een plasma kan spelen?
Zoals ik zei, zal het wel fout hebben.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
hij impliceert meer dat het spel er op de ps3 net zo goed prima uitziet
De normale post is 'basic' he. Die 24-uur en 48-uur zijn aparte verzendmethoden. Zoals je in de tabel kan zien:quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ze verzenden hen morgen, dus vrijdag gewoon binnen
quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:06 schreef nattermann het volgende:
[..]
Omdat een 360-game het niet doet in een PS3.
onzin, gastquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:16 schreef WSquater het volgende:
[..]
De normale post is 'basic' he. Die 24-uur en 48-uur zijn aparte verzendmethoden. Zoals je in de tabel kan zien:
Als TNT Post de post op donderdag 20 mei binnen krijgt, wordt deze pas op woensdag 26 mei afgeleverd.
Dat zie je toch op de TNT website. Vanwege de feestdagen. Net zoals eerder deze maand met de dodenherdenking enzo. Duurde het ook allemaal wat langer. Nu zit er een weekend en Pinksteren tussen.quote:
Waar had jij je pre-order staanquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Mijn exemplaar is inmiddels ook verzonden.
Onzin, post verloopt gewoon normaal. Alleen de post die zondag/maandag er in gegooit wordt is iets later.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:22 schreef WSquater het volgende:
[..]
Dat zie je toch op de TNT website. Vanwege de feestdagen. Net zoals eerder deze maand met de dodenherdenking enzo. Duurde het ook allemaal wat langer. Nu zit er een weekend en Pinksteren tussen.
Jij bent anders ook al wat dingen gezegd terwijl je nog niet gespeeld hebtquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Misschien moet jij eerst de game is zelf helemaal gaan uitspelen, of uberhaupt spelen.
Hoe kan jij nu zeggen dat mensen zich in de game moeten verdiepen?!?!?! je zit zelf voorin in de hypetrain, dus niet echt objectief.
ik moet zaterdag toch echt werkenquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:22 schreef WSquater het volgende:
[..]
Dat zie je toch op de TNT website. Vanwege de feestdagen. Net zoals eerder deze maand met de dodenherdenking enzo. Duurde het ook allemaal wat langer. Nu zit er een weekend en Pinksteren tussen.
Natuurlijk krijg jij als postbode gewoon post. Dat is ook in het schema te zien. Alleen de nieuwe post komt wordt nu pas later bezorgd om eerst het oudere te verwerken. Feestdagen. Zie TNT Post website. Enige bron die nodig is.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:23 schreef SevD het volgende:
[..]
Onzin, post verloopt gewoon normaal. Alleen de post die zondag/maandag er in gegooit wordt is iets later.
(Heb bijna 2 jaar als postbode gewerkt btw)
Waarom zou je zaterdag niet moeten werken als postbode? 24-uur en 48-uur post loopt nog wel gewoon door hoor.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik moet zaterdag toch echt werkenthat is, als ik niet had afgebeld om RDR te spelen
de meeste bedrijven die een contract met TNT hebben versturen hun pakjes/post dan ook per 24/48 uurs postquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:25 schreef WSquater het volgende:
[..]
Natuurlijk krijg jij als postbode gewoon post. Dat is ook in het schema te zien. Alleen de nieuwe post komt wordt nu pas later bezorgd om eerst het oudere te verwerken. Feestdagen. Zie TNT Post website. Enige bron die nodig is.
[..]
Waarom zou je zaterdag niet moeten werken als postbode? 24-uur en 48-uur post loopt nog wel gewoon door hoor.
Je denkt toch zelf niet dat ze bij de TNT alle "normale" post gaan verschuiven tot volgende week, omdat het over 3 dagen pinksteren is? Dan ga ik nu ook alvast kerst vieren.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:25 schreef WSquater het volgende:
[..]
Natuurlijk krijg jij als postbode gewoon post. Dat is ook in het schema te zien. Alleen de nieuwe post komt wordt nu pas later bezorgd om eerst het oudere te verwerken. Feestdagen. Zie TNT Post website. Enige bron die nodig is.
[..]
Dat is niet hier in de buurtquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:00 schreef Mister_Tank het volgende:
Hierbij een plaatje:
[ link | afbeelding ]
Nu ik er zo over nadenk zal dit trouwens waarschijnlijk voor de post gelden uit de machine, mocht dit kloppen. Bestellingen als deze zullen (ga ik vanuit) gewoon normaal bezorgd worden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:28 schreef SevD het volgende:
[..]
Je denkt toch zelf niet dat ze bij de TNT alle "normale" post gaan verschuiven tot volgende week, omdat het over 3 dagen pinksteren is? Dan ga ik nu ook alvast kerst vieren.
Edit: Het kan trouwens best zijn dat je gelijk hebt hoor, ik vind het alleen te raar voor woorden.
Dan zitten de zondag en maandag er nog tussen. Dan moeten ze eerst alle belangrijke post nog afhandelen, dan de rest.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:28 schreef SevD het volgende:
[..]
Je denkt toch zelf niet dat ze bij de TNT alle "normale" post gaan verschuiven tot volgende week, omdat het over 3 dagen pinksteren is? Dan ga ik nu ook alvast kerst vieren.
Edit: Het kan trouwens best zijn dat je gelijk hebt hoor, ik vind het alleen te raar voor woorden.
Waarom zouden ze 'm vandaag al versturen dan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Bij FRS staat ie nog steeds op in behandeling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt he, fokking grappig dat kanaal. Dat commentaar van die gozer maakt het af.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:37 schreef Torrio het volgende:
[..]
Het is maar goed dat die gozert het niet ingesproken heeft
quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:40 schreef Stroopwafels het volgende:
Vastgebonden vrouw plus een trein! ( Die achievement )zijn paard wordt ook aangeredenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck! Ik wil spelen.![]()
quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:40 schreef Stroopwafels het volgende:
Vastgebonden vrouw plus een trein! ( Die achievement )Cool!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zouden ze dat bij ander wel doen? Nja ik wist dan zeker dat ik hem had, ben vrijdag ook nog eens om half 1 klaarquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:39 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Waarom zouden ze 'm vandaag al versturen dan?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:45 schreef Xblister het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens even je oordeel voor je houden voordat je de game hebt gespeeld..idd ik heb er nu 11 uur opzitten maar heb het allemaal wel een beetje gezien, ben nu puur met de missies bezig..
Hoezo maakt het meestal een groot verschil of je de game download of koopt qua fun? Game is gewoon hetzelfde (Toch?quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tja das voor jou persoonlijk, heb je de game gekocht of gedownload? Maakt meestal wel een groot verschil hoeveel plezier je aan een game beleefd. En of je de setting leuk vind, of je de random dingen tof vind en of je ze uberhaupt opzoekt. Doe je aan hunten? Doubt it. Probeer je alle outfits te krijgen? Vind je het relaxt om gewoon op je paardje de zonsondergang te checken?
Ja dat is natuurlijk waar, maar meestal is het zo dat als je iets echt gekocht hebt met je eigen geld je er meer waarde aan hecht dan wanneer je het voor een prikkie hebt gedownload. Zie je wel vaker met pirates die spelen een game ff snel uit en dan gaan ze weer door naar de volgende :p.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:56 schreef Dynd het volgende:
[..]
Hoezo maakt het meestal een groot verschil of je de game download of koopt qua fun? Game is gewoon hetzelfde (Toch?)
Of dezequote:Op woensdag 19 mei 2010 19:03 schreef Torrio het volgende:
Dit is wel een toepasselijk nummer tijdens het spelen
Morgen verkopen ze hem gewoon hoor, zijn al meerdere winkels die hebben gezegd hem morgen te gaan verkopen, dus dan moet de rest ook meequote:Op woensdag 19 mei 2010 19:13 schreef Oliver23 het volgende:
Intertoys, GameMania, Eplaza, VenD, Dixons, Bart Smit en de Bijenkorf afgegaan, maar allen zeiden in koor: 'Vrijdag pas verkopen we hem'![]()
Dan gedacht, MediaMarkt Utrecht heeft hem dan vast toch al in de winkel ... .... Die krijgen hem pas donderdagavond binnen en vrijdag om 10:00 in de verkoop![]()
OMG dat commentaar van die gastquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:42 schreef Dynd het volgende:
[..]
Echt he, fokking grappig dat kanaal. Dat commentaar van die gozer maakt het af.
Nog een laatste dan om het af te leren.![]()
http://nl.justin.tv/khaoslegend/b/263913244#r=F9A8Lwg~&s=li
Paardrijden![]()
quote:
Jawel, dit is een stukje genomen uit een stream die al geweest is. Die mogelijkheid is er op JTV.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:24 schreef SkyChat het volgende:
[..]_!! en geeneens chatroom erbij
_!! die gast zit gewoon tegen zichzelf te lullen
Ik kwam er net achter jaquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:26 schreef Dynd het volgende:
[..]
Jawel, dit is een stukje genomen uit een stream die al geweest is. Die mogelijkheid is er op JTV
Bijna 28 minutenquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:28 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.giantbomb.com/quick-look-red-dead-redemption/17-2507/
Giantbomb quicklook!!! AWESOME
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:31 schreef Dynd het volgende:
Omdat ze zo leuk zijn.
http://nl.justin.tv/j_52/b/263912651#r=F9A8Lwg~&s=li
It didn't have to end this way
Ik heb Xblister daar van in me lijst...quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:16 schreef DownBusiness het volgende:
[..]
http://www.mygamercard.net/leaderboard.php?gt=&g=1208&z=&c=19&x=87&y=13
Als je daar kijkt zie je hoeveel mensen hem hebben terwijl ze verbonden zijn geweest met Xbox Live.
11 Nederlanders. Niet veel.
OMG PATSER !!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:42 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik heb Xblister daar van in me lijst...
Ik hou je eraan.. anders weet ik je te vinden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:37 schreef Gutterblade het volgende:
Update :
Net met Bol.com klantenservice gesproken, ze zeggen dat de pre-orders gewoon vrijdag op de mat moeten vallen.
OT : die filmpjesepic!
Pas maar opquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:43 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ik hou je eraan.. anders weet ik je te vinden.
(zodat ik bij jou kan spelen)
Die gast kan zo nieuwe personages inspreken voor GTA V of RDR IIquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:35 schreef SkyChat het volgende:
[..]
![]()
![]()
en dan gewoon ook nog serieus zijn enzo
![]()
Geweldig.
Ja is toch ook een fokker?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:42 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik heb Xblister daar van in me lijst...
ik heb hem ook in mijn lijst en hij speelt hem al 4 dagen ,gewoon online enzo ???quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja is toch ook een fokker?
Stuur hem een bericht dat er fokkers zijn die graag seks met hem willenhoeven al die fanboys hier niet meer over rukken te lullen.
Ja iddquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:52 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Die gast kan zo nieuwe personages inspreken voor GTA V of RDR II![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:05 schreef Dynd het volgende:
Gisteren probeerde hij echt 25 minuten lang een vrouw op de rails te leggen maar alles hield hem tegen, hij misde de trein, het paard liep weg, de vrouw verdween, hij kon ineens niet meer bewegen. Maar uiteindelijk lukte het en double kill!
(Wel ander persoon tussendoor)
Ja dat is niet slim, of hij moet een echte hebben... Maar hij zal wel per ongeluk die game opgestart hebben zonder zijn netwerkkabel eruit te trekken...quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:11 schreef Basssie024 het volgende:
[..]
ik heb hem ook in mijn lijst en hij speelt hem al 4 dagen ,gewoon online enzo ???
Prestatie
What About Hand Grenades?
Get a ringer in a game of Horseshoes.
10g
Verkregen 17-5-2010
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:05 schreef Dynd het volgende:
Gisteren probeerde hij echt 25 minuten lang een vrouw op de rails te leggen maar alles hield hem tegen, hij misde de trein, het paard liep weg, de vrouw verdween, hij kon ineens niet meer bewegen. Maar uiteindelijk lukte het en double kill!
(Wel ander persoon tussendoor)
Gastquote:
Waar vandaan ?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:43 schreef WSquater het volgende:
Mijne wordt morgen direct verstuurd, met een priority sticker (a).
hey hey dude, let me out.... shit!quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:50 schreef Dynd het volgende:
[..]
even de goede ge-edit, dat stukje met die man is echt te grappig.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |