Die gast kan zo nieuwe personages inspreken voor GTA V of RDR IIquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:35 schreef SkyChat het volgende:
[..]
![]()
![]()
en dan gewoon ook nog serieus zijn enzo
![]()
Geweldig.
Ja is toch ook een fokker?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:42 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik heb Xblister daar van in me lijst...
ik heb hem ook in mijn lijst en hij speelt hem al 4 dagen ,gewoon online enzo ???quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja is toch ook een fokker?
Stuur hem een bericht dat er fokkers zijn die graag seks met hem willenhoeven al die fanboys hier niet meer over rukken te lullen.
Ja iddquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:52 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Die gast kan zo nieuwe personages inspreken voor GTA V of RDR II![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:05 schreef Dynd het volgende:
Gisteren probeerde hij echt 25 minuten lang een vrouw op de rails te leggen maar alles hield hem tegen, hij misde de trein, het paard liep weg, de vrouw verdween, hij kon ineens niet meer bewegen. Maar uiteindelijk lukte het en double kill!
(Wel ander persoon tussendoor)
Ja dat is niet slim, of hij moet een echte hebben... Maar hij zal wel per ongeluk die game opgestart hebben zonder zijn netwerkkabel eruit te trekken...quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:11 schreef Basssie024 het volgende:
[..]
ik heb hem ook in mijn lijst en hij speelt hem al 4 dagen ,gewoon online enzo ???
Prestatie
What About Hand Grenades?
Get a ringer in a game of Horseshoes.
10g
Verkregen 17-5-2010
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:05 schreef Dynd het volgende:
Gisteren probeerde hij echt 25 minuten lang een vrouw op de rails te leggen maar alles hield hem tegen, hij misde de trein, het paard liep weg, de vrouw verdween, hij kon ineens niet meer bewegen. Maar uiteindelijk lukte het en double kill!
(Wel ander persoon tussendoor)
Gastquote:
Waar vandaan ?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:43 schreef WSquater het volgende:
Mijne wordt morgen direct verstuurd, met een priority sticker (a).
hey hey dude, let me out.... shit!quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:50 schreef Dynd het volgende:
[..]
even de goede ge-edit, dat stukje met die man is echt te grappig.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |