Ze verzenden hen morgen, dus vrijdag gewoon binnenquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:54 schreef WSquater het volgende:
Voor de mensen die online hebben besteld...
Ik hoop voor jullie dat de game al verzonden is, of dat ze er een hoge prioriteit bij plakken. Veel webshops (dus niet FRS ofzo, maar de goedkopere) verzenden via de 'standaard' post.
Als je game via de normale post morgen wordt verstuurd, dan heb je 'm pas op woensdag 26 mei.
http://www.tntpost.nl/voo(...)eestdagen/index.aspx
Nja, laten we het beste maar hopen
Zal het wel fout hebben, maar impliceer je hiermee dat je op de 360 niet op een plasma kan spelen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:08 schreef Mister_Tank het volgende:
Waarom de PS3? Simpel in mijn geval, ik heb alleen maar een PS3. Overigens heb ik hem daar in die Gamestore ook even gezien op de PS3, en het ziet er gewoon heel dik uit op een plasmaatje.
Allen die het spel al hebben, veel plezier. Allen die spel binnenkort krijgen, veel plezier!
hij impliceert meer dat het spel er op de ps3 net zo goed prima uitzietquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:11 schreef Dynd het volgende:
[..]
Zal het wel fout hebben, maar impliceer je hiermee dat je op de 360 niet op een plasma kan spelen?
Zoals ik zei, zal het wel fout hebben.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
hij impliceert meer dat het spel er op de ps3 net zo goed prima uitziet
De normale post is 'basic' he. Die 24-uur en 48-uur zijn aparte verzendmethoden. Zoals je in de tabel kan zien:quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ze verzenden hen morgen, dus vrijdag gewoon binnen
quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:06 schreef nattermann het volgende:
[..]
Omdat een 360-game het niet doet in een PS3.
onzin, gastquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:16 schreef WSquater het volgende:
[..]
De normale post is 'basic' he. Die 24-uur en 48-uur zijn aparte verzendmethoden. Zoals je in de tabel kan zien:
Als TNT Post de post op donderdag 20 mei binnen krijgt, wordt deze pas op woensdag 26 mei afgeleverd.
Dat zie je toch op de TNT website. Vanwege de feestdagen. Net zoals eerder deze maand met de dodenherdenking enzo. Duurde het ook allemaal wat langer. Nu zit er een weekend en Pinksteren tussen.quote:
Waar had jij je pre-order staanquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Mijn exemplaar is inmiddels ook verzonden.
Onzin, post verloopt gewoon normaal. Alleen de post die zondag/maandag er in gegooit wordt is iets later.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:22 schreef WSquater het volgende:
[..]
Dat zie je toch op de TNT website. Vanwege de feestdagen. Net zoals eerder deze maand met de dodenherdenking enzo. Duurde het ook allemaal wat langer. Nu zit er een weekend en Pinksteren tussen.
Jij bent anders ook al wat dingen gezegd terwijl je nog niet gespeeld hebtquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Misschien moet jij eerst de game is zelf helemaal gaan uitspelen, of uberhaupt spelen.
Hoe kan jij nu zeggen dat mensen zich in de game moeten verdiepen?!?!?! je zit zelf voorin in de hypetrain, dus niet echt objectief.
ik moet zaterdag toch echt werkenquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:22 schreef WSquater het volgende:
[..]
Dat zie je toch op de TNT website. Vanwege de feestdagen. Net zoals eerder deze maand met de dodenherdenking enzo. Duurde het ook allemaal wat langer. Nu zit er een weekend en Pinksteren tussen.
Natuurlijk krijg jij als postbode gewoon post. Dat is ook in het schema te zien. Alleen de nieuwe post komt wordt nu pas later bezorgd om eerst het oudere te verwerken. Feestdagen. Zie TNT Post website. Enige bron die nodig is.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:23 schreef SevD het volgende:
[..]
Onzin, post verloopt gewoon normaal. Alleen de post die zondag/maandag er in gegooit wordt is iets later.
(Heb bijna 2 jaar als postbode gewerkt btw)
Waarom zou je zaterdag niet moeten werken als postbode? 24-uur en 48-uur post loopt nog wel gewoon door hoor.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik moet zaterdag toch echt werkenthat is, als ik niet had afgebeld om RDR te spelen
de meeste bedrijven die een contract met TNT hebben versturen hun pakjes/post dan ook per 24/48 uurs postquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:25 schreef WSquater het volgende:
[..]
Natuurlijk krijg jij als postbode gewoon post. Dat is ook in het schema te zien. Alleen de nieuwe post komt wordt nu pas later bezorgd om eerst het oudere te verwerken. Feestdagen. Zie TNT Post website. Enige bron die nodig is.
[..]
Waarom zou je zaterdag niet moeten werken als postbode? 24-uur en 48-uur post loopt nog wel gewoon door hoor.
Je denkt toch zelf niet dat ze bij de TNT alle "normale" post gaan verschuiven tot volgende week, omdat het over 3 dagen pinksteren is? Dan ga ik nu ook alvast kerst vieren.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:25 schreef WSquater het volgende:
[..]
Natuurlijk krijg jij als postbode gewoon post. Dat is ook in het schema te zien. Alleen de nieuwe post komt wordt nu pas later bezorgd om eerst het oudere te verwerken. Feestdagen. Zie TNT Post website. Enige bron die nodig is.
[..]
Dat is niet hier in de buurtquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:00 schreef Mister_Tank het volgende:
Hierbij een plaatje:
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |