quote:Beste Klant,
Onderstaand bericht kregen wij van de leverancier/fabrikant van het spel Red
Dead Redemption:
Zoals wellicht bekend zijn er problemen met de limited edition van Red Dead
Edition op ps3. We doen ons uiterste best deze vrijdag uit te kunnen
leveren! eerder dan dat gaat helaas zeker niet lukken. Zelfs vrijdag is niet
zeker. Zodra ik meer informatie heb laat ik het weten.
Zodra wij meer informatie hebben van de leverancier/fabrikant dan brengen
wij u gelijk op de hoogte.
Onze excuses voor dit ongemak.
Precies, dat zei die bij mij ook in Maastricht. Ik dacht trouwen dat hij ¤ 49,- was, en dat bevestigde hij me gisteren ook. Nouja, die 95 centquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:20 schreef abruzzese het volgende:
Ik ben voor de zekerheid even bij de MediaMarkt te Maastricht geweest en daar kost de game PS3 ¤49,95 + 5% korting bij reservering .
Verkoop van Red Dead Redemption blijft ook daar 21-05-2010 maar de verkoper zij wel dat Bartsmit of Freerecordshop hem eerder zouden verkopen dan verkoopt de MediaMarkt hem ook eerder .
Dus de grote filiaalwinkels zoals Bartsmit en Freerecordshop hebben te touwtjes in handen en volgens mij zijn het zeer strenge regels die tot hoge boete,s kunnen komen .
Maar wat maak het ook uit , als het mooi weer is ga ik toch niet zitten gamen maar alleen s,avonds dan wel .
the fuck?quote:
Ben ik ook heel erg bang voorquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:35 schreef Nass het volgende:
Gaat dit spel niet erg snel saai worden?
Grote open wereld, dat wel, maar het is toch anders dan bijvoorbeeld GTA of Saints row..
Roermond 44 euroquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:29 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Precies, dat zei die bij mij ook in Maastricht. Ik dacht trouwen dat hij ¤ 49,- was, en dat bevestigde hij me gisteren ook. Nouja, die 95 cent
Misschien moeten jullie je eens in het spel verdiepenquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:35 schreef Nass het volgende:
Gaat dit spel niet erg snel saai worden?
Grote open wereld, dat wel, maar het is toch anders dan bijvoorbeeld GTA of Saints row..
True, maar dan moet je er ook bij opening zijn me dunkt. En ik moet werken.. in Maastrichtquote:
Misschien moet jij eens even je oordeel voor je houden voordat je de game hebt gespeeld..quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:42 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie je eens in het spel verdiepen
Mail het bonnetje dan naar andere winkels.(FRS, Dixons etc.)quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:48 schreef Mister_Tank het volgende:
Ik las hier dat iemand op het Xboxworld forum meldde dat ZAP Games in Purmerend hem verkocht.
En ik kan je zeggen dat dat klopt. Ik was er vandaag even na 4en en heb hem bemachtigd!
Die gasten waren daar al RDR aan het spelen en de telefoon stond daar rood gloeiend kan ik je vertellen.
De verkoper zei: "wie het eerst komst, wie het eerst maalt" en dat ze lak hadden aan 21 mei.
Vanavond dus het schijfje erin en game on.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:54 schreef WSquater het volgende:
Voor de mensen die online hebben besteld...
Ik hoop voor jullie dat de game al verzonden is, of dat ze er een hoge prioriteit bij plakken. Veel webshops (dus niet FRS ofzo, maar de goedkopere) verzenden via de 'standaard' post.
Als je game via de normale post morgen wordt verstuurd, dan heb je 'm pas op woensdag 26 mei.
http://www.tntpost.nl/voo(...)eestdagen/index.aspx
Nja, laten we het beste maar hopen
Kunnen we er langer naartoe leven. Ik weet niet of ik er nu al klaar voor ben, niet lang genoeg naartoe geleefd.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:54 schreef WSquater het volgende:
Voor de mensen die online hebben besteld...
Ik hoop voor jullie dat de game al verzonden is, of dat ze er een hoge prioriteit bij plakken. Veel webshops (dus niet FRS ofzo, maar de goedkopere) verzenden via de 'standaard' post.
Als je game via de normale post morgen wordt verstuurd, dan heb je 'm pas op woensdag 26 mei.
http://www.tntpost.nl/voo(...)eestdagen/index.aspx
Nja, laten we het beste maar hopen
Misschien moet jij eerst de game is zelf helemaal gaan uitspelen, of uberhaupt spelen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:42 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie je eens in het spel verdiepen
Maar als andere hem al wel hebben word je (in ieder geval ik) jaloersquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Kunnen we er langer naartoe leven. Ik weet niet of ik er nu al klaar voor ben, niet lang genoeg naartoe geleefd.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Misschien moet jij eerst de game is zelf helemaal gaan uitspelen, of uberhaupt spelen.
Hoe kan jij nu zeggen dat mensen zich in de game moeten verdiepen?!?!?! je zit zelf voorin in de hypetrain, dus niet echt objectief.
Omdat een 360-game het niet doet in een PS3.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:01 schreef WSquater het volgende:
Waarom koopt bijna iedereen hier de PS3 versie?En veel plezier trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |