Nu ik er zo over nadenk zal dit trouwens waarschijnlijk voor de post gelden uit de machine, mocht dit kloppen. Bestellingen als deze zullen (ga ik vanuit) gewoon normaal bezorgd worden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:28 schreef SevD het volgende:
[..]
Je denkt toch zelf niet dat ze bij de TNT alle "normale" post gaan verschuiven tot volgende week, omdat het over 3 dagen pinksteren is? Dan ga ik nu ook alvast kerst vieren.
Edit: Het kan trouwens best zijn dat je gelijk hebt hoor, ik vind het alleen te raar voor woorden.
Dan zitten de zondag en maandag er nog tussen. Dan moeten ze eerst alle belangrijke post nog afhandelen, dan de rest.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:28 schreef SevD het volgende:
[..]
Je denkt toch zelf niet dat ze bij de TNT alle "normale" post gaan verschuiven tot volgende week, omdat het over 3 dagen pinksteren is? Dan ga ik nu ook alvast kerst vieren.
Edit: Het kan trouwens best zijn dat je gelijk hebt hoor, ik vind het alleen te raar voor woorden.
Waarom zouden ze 'm vandaag al versturen dan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Bij FRS staat ie nog steeds op in behandeling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt he, fokking grappig dat kanaal. Dat commentaar van die gozer maakt het af.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:37 schreef Torrio het volgende:
[..]
Het is maar goed dat die gozert het niet ingesproken heeft
quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:40 schreef Stroopwafels het volgende:
Vastgebonden vrouw plus een trein! ( Die achievement )zijn paard wordt ook aangeredenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck! Ik wil spelen.![]()
quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:40 schreef Stroopwafels het volgende:
Vastgebonden vrouw plus een trein! ( Die achievement )Cool!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zouden ze dat bij ander wel doen? Nja ik wist dan zeker dat ik hem had, ben vrijdag ook nog eens om half 1 klaarquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:39 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Waarom zouden ze 'm vandaag al versturen dan?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:45 schreef Xblister het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens even je oordeel voor je houden voordat je de game hebt gespeeld..idd ik heb er nu 11 uur opzitten maar heb het allemaal wel een beetje gezien, ben nu puur met de missies bezig..
Hoezo maakt het meestal een groot verschil of je de game download of koopt qua fun? Game is gewoon hetzelfde (Toch?quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tja das voor jou persoonlijk, heb je de game gekocht of gedownload? Maakt meestal wel een groot verschil hoeveel plezier je aan een game beleefd. En of je de setting leuk vind, of je de random dingen tof vind en of je ze uberhaupt opzoekt. Doe je aan hunten? Doubt it. Probeer je alle outfits te krijgen? Vind je het relaxt om gewoon op je paardje de zonsondergang te checken?
Ja dat is natuurlijk waar, maar meestal is het zo dat als je iets echt gekocht hebt met je eigen geld je er meer waarde aan hecht dan wanneer je het voor een prikkie hebt gedownload. Zie je wel vaker met pirates die spelen een game ff snel uit en dan gaan ze weer door naar de volgende :p.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:56 schreef Dynd het volgende:
[..]
Hoezo maakt het meestal een groot verschil of je de game download of koopt qua fun? Game is gewoon hetzelfde (Toch?)
Of dezequote:Op woensdag 19 mei 2010 19:03 schreef Torrio het volgende:
Dit is wel een toepasselijk nummer tijdens het spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |