2001 beldequote:
Serieus, deze grap stond verleden week in "het Hele Westland", onder het kopje luchtig nieuws...quote:
Reageer eens op mijn post danquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:45 schreef jna het volgende:
Ik kies m'n posts voortaan zorgvuldig zodat ik m'n vriendenlijstje kan beïnvloeden.
Ja.. soort vanquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:05 schreef Bootje84 het volgende:
Piet, heb je de fucking Eifeltoren in elkaar moeten zetten ofzo?
Je had geen linksdraaiende steeksleutel?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja.. soort van![]()
en dan de achterkomen.. dat je weer precies niet de juist steeksleutel thuis heb liggen.
Ja?quote:
Vooroordelenquote:
Ik heb er al 1quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:47 schreef The_Dean het volgende:
Je mag ze hebben.
Ik heb echt superveel katten gezien in zijn tuin. Dagelijks zie ik er minimaal 5.quote:
Je had ze binnen moeten halen en ze eten geven terwijl dean op z'n werk zatquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik heb echt superveel katten gezien in zijn tuin. Dagelijks zie ik er minimaal 5.
In mijn tuin zie ik er eentje om de 5 maanden.
Dat komt omdat iemand hier een keer zei dat die boer uit de SIRE-reclame jij bent.quote:
Misschien heb ik dat al gedaan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:49 schreef jna het volgende:
[..]
Je had ze binnen moeten halen en ze eten geven terwijl dean op z'n werk zat
Wasn't mequote:Op woensdag 19 mei 2010 22:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat komt omdat iemand hier een keer zei dat die boer uit de SIRE-reclame jij bent.
Nu als ik die reclame zie, moet ik bij die boer altijd aan jou denken.![]()
Had er een paar meegenomen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik heb echt superveel katten gezien in zijn tuin. Dagelijks zie ik er minimaal 5.
In mijn tuin zie ik er eentje om de 5 maanden.
Mijn vader is net als Dean hoor. Ook geen fan van katten.quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:56 schreef The_Dean het volgende:
Ik ben wel aardig, dat klopt.
Ik ben onschuldig!quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:15 schreef PieterBas het volgende:
Komt er een gloednieuwe Yaris mij voorbij stuiven op de A4.. is het Bootje
Je kan tussen Plaspoelpolder en Delft behoorlijk door knallen, daar staan ze toch nooit.quote:
Dat dacht ik van de heikantstraat ookquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je kan tussen Plaspoelpolder en Delft behoorlijk door knallen, daar staan ze toch nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |