Jij denk dat dit allemaal niet gepasseerd is?quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:00 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Werken kan ook een goede afleiding voor je zijn. Er zijn ook mogelijkheden om te werken zonder de prestatiedruk, waarbij je aan de slag gaat in je eigen tempo (bijvoorbeeld in de WSW). Oke, misschien is het even door de zure appel heenbijten vanwege de prikkels maar, mits onder de juiste werkomstandigheden en omgeving, went dat wel.
Zijn opmerking slaat als een tang op een varken. Jammer dat hij het niet zelf in de gaten heeft.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:59 schreef Cassandra87 het volgende:
Sempron wat heb jij die 5 jaar dat je thuis zat gedaan? Nooit gefokt?
Ik denk dat hij het minder lullig bedoeld dan dat jij het oppakt en het komt er misschien een beetje beroerd uit, maar hij geeft je gewoon echt een advies. Hij heeft het vaker gezegd, en ik inmiddels ook.. een goed baantje zou je zo goed doen.. Dat je je weer vol gaat voelen en geaccepteerd, ik kan het gevoel niet goed uitleggen maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Inlevingsvermogen heb je inderdaad niet.
Je kan Fokken en dus kan je werken!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:59 schreef Logician het volgende:
Ik ben zo pissed.. kut bezorgdienst, kut gsmweb.nl, KLOTE NT'ERS!!!![]()
Ik flip hem helemaal![]()
![]()
![]()
Vrijdag een iphone besteld via GSMweb. Ze zouden gisteren komen tussen 10u en 18u, maar belden tegen 't eind v.d middag dat ze het niet zouden halen ivm file. Vandaag zouden ze komen tussen 10u en 12:45. Om 13u bellen dat het 14u wordt. Om 14u zijn ze er, maar is er iets mis met de pinautomaat van de bezorger. Vanavond terugbellen kan tot 20:30. Net contact opgenomen 'ja, sorrie maar ik ben niet meer in de stad'. Nu moet er morgen opnieuw een afspraak voor de aflevering gemaakt worden.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit echt te janken van frustratie en onmacht hier.. ik kan er niets aan doen maar ik kan die emoties gewoon niet kwijt ... ik haat mijn hoofd zo op zulke momenten,..
Als hij het minder lullig bedoeld, dan is het nog erger. Want hoe kan je met droge ogen zeggen dat iemand (deels) arbeidsgeschikt is puur om het feit dat hij/zij kan Fokken?quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:04 schreef Autidude het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het minder lullig bedoeld dan dat jij het oppakt en het komt er misschien een beetje beroerd uit, maar hij geeft je gewoon echt een advies. Hij heeft het vaker gezegd, en ik inmiddels ook.. een goed baantje zou je zo goed doen.. Dat je je weer vol gaat voelen en geaccepteerd, ik kan het gevoel niet goed uitleggen maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
Jij hebt zoveel in je, dat er gewoon iets MOET zijn waar jij je lekker bij kan voelen en je jezelf niet meer zo buitengesloten/afgestoten voelt van de arbeidsmarkt... Want dat is bij jou een groot probleem volgens mij, dat vreet echt aan je heh? Dat is te fixxen man! imho hoor.
Er staat toch een soort van smiley bij?quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als hij het minder lullig bedoeld, dan is het nog erger. Want hoe kan je met droge ogen zeggen dat iemand (deels) arbeidsgeschikt is puur om het feit dat hij/zij kan Fokken?
I know.. Ik mag dus ook gewoon echt niet meer dan 20 uur per week werken. Ter preventie.quote:Bij het UWV weten ze echt wel wat ze doen...Ze weten wel hoe ze mensen moeten inschatten. Je wordt niet zomaar voor 100% afgekeurd.
Kan jij ook weinig aan doen, en bij EG is het gewoon echt een gevoelig onderwerp/stuk van zijn leven.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:46 schreef sempron2400 het volgende:
En ja, mijn opmerking dat als je kan internetten, je ook kan werken was ook wel wat ongenuanceerd. Had niet verwacht dat er zoveel ophef over zou onstaan.
Daar had ik laatst een docu/film over gezien, dat ze naar Mongolie gaan en die sjamaan bezoeken.quote:Op donderdag 20 mei 2010 07:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Gaat ik ook maar een keer lezen dan!
Ik ben nu in een ander schitterend boek aan t lezen, de paardenjongen, over een autistische jongen die eigenlijk allen maar echolalie gebruikt, maar als hij in aanraking komt met paarden en met een sjamaan gaat ie steeds meer eigen woorden maken. Begin nog maar net aan t boek maar t is zooo tof!
Doet me denken aan 'Mijn vreemde zoon' over Tito Mukhopadhyay, die zwaar autistisch is maar toch kan lezen en schrijven als een willekeurig opgeleid persoon.
Ik denk dat mijn fiep 'Autisme' is. Ik vind t machtig interessant en er is té weinig bekend om gewaardeerd te worden.
Lastig om daar woorden voor te vinden. Maar ik denk dat een vriend iemand is die er altijd voor je is als dat nodig maar ook iemand waar mee je leuke dingen kan doen. bv een biertje drinken.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
[..]
Jaren geleden geschreven.
Als jij denkt aan vriendschap, welke woorden komen in je op?
Daar heb ik ook stukje van gezien die docu. Best interresant.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Daar had ik laatst een docu/film over gezien, dat ze naar Mongolie gaan en die sjamaan bezoeken.
Big trauma. Ik heb intussen de leeftijd dat de top allang gepasseerd is. Op mijn leeftijd is het mooiste er al lang vanaf. De trein is voorbij gedenderd. Nu hoeft het dus niet meer.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:11 schreef Autidude het volgende:
[..]
Kan jij ook weinig aan doen, en bij EG is het gewoon echt een gevoelig onderwerp/stuk van zijn leven.
Ik kan het heel goed begrijpen allemaal en ik snap zijn frustratie en onmacht gevoel en onrechtmatigheidsgevoel, ik begrijp het helemaal.. Ook zijn reactie wel (want bij een Borderliner zou zoiets op een verkeerd moment zelfs zomaar het triggertje voor het gremlin monster kunnen zijn.) Maar toch.. IK, let wel, IK zou toch door blijven gaan..
iig altijd zoekende blijven. De wereld is groot en er is zo veel.
Ik wil ALTIJD verder. Altijd leren.. de laatste tijd lees in ontiegelijk veel.
hier ben ik het mee eens. Vriendschap is er zowel voor simpele en ontspannen dingen als voor wat belangerijkere zaken.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lastig om daar woorden voor te vinden. Maar ik denk dat een vriend iemand is die er altijd voor je is als dat nodig maar ook iemand waar mee je leuke dingen kan doen. bv een biertje drinken.
Ik heb de grootste klootzakken op aarde gezien/meegemaakt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:07 schreef francis998 het volgende:
[..]
En het lijkt me dat je een super fijne baas hebt!
ach iedereenn komt die soort bazen/collega's ooit tegenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb de grootste klootzakken op aarde gezien/meegemaakt.
Een baas is per definitie een klootzak, want daar worden ze op geselecteerd. Ik begrijp werkelijk niet dat zo'n iets middeleeuws vandaag de dag gangbaar is . Het zijn allemaal machtswellustelingen. Ik kan daar niet mee omgaan.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:10 schreef francis998 het volgende:
[..]
ach iedereenn komt die soort bazen/collega's ooit tegen
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij is ook bijna niet te missenIk spreek hem dus alleen nog tijdens concerten maar dat is de laatste tijd ook vrijwel nooit meer. Maar hij heeft ook moeite met sociale interactie.
Als je vriend dat wilt betekend dat hij er wel voor open staat om je te helpen met je problemen.
En ik zat nog wel te twijfelen of ik als maatschappelijk werkster wilde werken of als teamleidster zodat ik mijn denkwijze kan verspreiden over andere medewerkersquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een baas is per definitie een klootzak, want daar worden ze op geselecteerd. Ik begrijp werkelijk niet dat zo'n iets middeleeuws vandaag de dag gangbaar is . Het zijn allemaal machtswellustelingen. Ik kan daar niet mee omgaan.
Sowieso achterlijk dat een persoon boven een ander kan staan. Iedereen is gelijk tenslotte.
Klein lantaarntje misschien. Een heel kleintje.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
En ik zat nog wel te twijfelen of ik als maatschappelijk werkster wilde werken of als teamleidster zodat ik mijn denkwijze kan verspreiden over andere medewerkers![]()
Mijn senior is echt een topwijf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |