Als je weet waar het aan ligt, kan je dan mij een PB sturen met het antwoord?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien is dat beter ook. Ook al is het niet leuk.![]()
Zelfs je vriend ken ik niet eenslaat staan de rest.
![]()
Als ik nu eens wist waar het aan lag dat deed ik er wat aan.Op die meest voel ik mij vaak een buitenstaander ik maak nooit echt contact met andere. Ik voel mij bijna nergens echt thuis en altijd maar een soort buitenstaander. Ik maak wel contact maar het blijft vooral oppervlakkig. Een vriendschap aan gaan is al moeilijk voor mij. Het behoude van die vriendschap is nog moeilijker.
![]()
Over relaties begin ik maar niet eens
Nee ik weet een beter ideequote:Op woensdag 19 mei 2010 20:21 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Als je weet waar het aan ligt, kan je dan mij een PB sturen met het antwoord?
Mevrouw Gore en ik hebben een gezamelijke kennis.quote:
Was die toevallig op de meet in arnhem ofzo?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mevrouw Gore en ik hebben een gezamelijke kennis.
Ik ken hem niet. een keer gezien. Dus dat is niet echt kennen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:29 schreef Cassandra87 het volgende:
Je lijkt wel onder de indruk van mijn vriend want je reageert wel vaak enthousiast dat je m kent![]()
Lieve tijn t is ook wat allemaal he.. Al denk ik dat je met oppervlakkig contact al redelijk ver bent.. Ik vind je juist wel sociaal overkomen
Ik kan me niet eens indenken hoe dat is.. Ik weet dat ik vrijwillig asociaal ben.. Al probeer ik de laatste tijd steeds meer mensen naar mij toe te trekken. Maar heb toch dagen dat ik nergens zin in heb..
Nee.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Was die toevallig op de meet in arnhem ofzo?
Dat weet ik dus ook niet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Sorry dat je hem hebt gezien
Als ik nadenk over wat jij nu zegt, een biertje drinken, ben benieuwd of mijn contacten verder gaan, soms drink ik ook alleen wat. Ik heb met niemand intense contacten, dus waar ligt de grens?
Ik heb hem denk ik al in geen 6 jaar meer gesproken. Wel gezien op concerten ofzo, maar daar blijft het wel bijquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
Nee.Hij is geen Fokker maar iemand die ik en Miss Gore IRL kennen.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik dus ook niet.Wat is de norm/defenitie van vriendschap? Wat is een vriend? Wat is een kennis?
Jaren geleden geschreven.quote:Wat is een vriend
vroeg je mij
Iemand die je kunt vertrouwen
En er altijd voor je is
Iemand op wie je kunt bouwen
Maar is een vriend niets meer
Vervolgde jij
Dan iemand die je zal gebruiken
En waarbij je door die omstandigheden
Ware vriendschap kunt zien ontluiken
Vertrouw nooit een ander
Was het advies dat je me gaf
Houd van jezelf en van niemand meer
Mensen laten je vallen
Ik zie het gebeuren, keer op keer
Wees voorzichtig met je gevoel
Was de les die je me las
Noem nooit iemand een vriend, die je niet kent
En ik, ik denk bij mezelf
Ik ben blij dat jij er voor me bent
Hij is ook bijna niet te missenquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:39 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik heb hem denk ik al in geen 6 jaar meer gesproken. Wel gezien op concerten ofzo, maar daar blijft het wel bij
Ik ga binnenkort misschien een keer met mn vriend mee naar de psych, weet niet zo goed wat ik daarvan moet vinden.
Oh dat is zo herkenbaar... die onmacht.. die onduidelijkheid.. en daar heel hard op flippen..quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:59 schreef Logician het volgende:
Ik ben zo pissed.. kut bezorgdienst, kut gsmweb.nl, KLOTE NT'ERS!!!![]()
Ik flip hem helemaal![]()
![]()
![]()
Vrijdag een iphone besteld via GSMweb. Ze zouden gisteren komen tussen 10u en 18u, maar belden tegen 't eind v.d middag dat ze het niet zouden halen ivm file. Vandaag zouden ze komen tussen 10u en 12:45. Om 13u bellen dat het 14u wordt. Om 14u zijn ze er, maar is er iets mis met de pinautomaat van de bezorger. Vanavond terugbellen kan tot 20:30. Net contact opgenomen 'ja, sorrie maar ik ben niet meer in de stad'. Nu moet er morgen opnieuw een afspraak voor de aflevering gemaakt worden.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit echt te janken van frustratie en onmacht hier.. ik kan er niets aan doen maar ik kan die emoties gewoon niet kwijt ... ik haat mijn hoofd zo op zulke momenten,..
Mooi omschreven!!.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:32 schreef Pandora73 het volgende:
Ik heb zelf ook maar weinig vrienden. Wel een redelijke groep kennissen, maar voor mij zijn vrienden mensen waarvoor je, als ze je 's nachts huilend opbellen, in de auto springt of een slaapbank klaarzet. Uiteraard wetende dat dat andersom ook zo is. En persoonlijk hoef ik daar echt niet iedere week bij op de koffie, mijn beste vriendin spreek ik soms weken niet (hoogstens elkaars tweets lezen op twitter) maar als er iets is staan we 100% voor elkaar klaar. Met vrienden kun je je pijn delen, en je veroordeelt elkaar niet (hoewel je het natuurlijk best wel eens niet met elkaar eens kunt zijn). Maar ook iets bijzonders van vriendschap vind ik dat je echt blij kunt zijn voor elkaar meevallers en leuke dingen. Geen jaloezie, maar gewoon echt "Goh, wat ontzettend fijn voor je! Het is je gegund!" - en dat je het dan ook echt zelf zo voelt en niet alleen maar zegt 'voor de vorm'.
Eens.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:32 schreef Pandora73 het volgende:
Ik heb zelf ook maar weinig vrienden. Wel een redelijke groep kennissen, maar voor mij zijn vrienden mensen waarvoor je, als ze je 's nachts huilend opbellen, in de auto springt of een slaapbank klaarzet. Uiteraard wetende dat dat andersom ook zo is. En persoonlijk hoef ik daar echt niet iedere week bij op de koffie, mijn beste vriendin spreek ik soms weken niet (hoogstens elkaars tweets lezen op twitter) maar als er iets is staan we 100% voor elkaar klaar. Met vrienden kun je je pijn delen, en je veroordeelt elkaar niet (hoewel je het natuurlijk best wel eens niet met elkaar eens kunt zijn). Maar ook iets bijzonders van vriendschap vind ik dat je echt blij kunt zijn voor elkaar meevallers en leuke dingen. Geen jaloezie, maar gewoon echt "Goh, wat ontzettend fijn voor je! Het is je gegund!" - en dat je het dan ook echt zelf zo voelt en niet alleen maar zegt 'voor de vorm'.
Of dat je hoort dat er problemen zijn vlakbij om de hoek, PATS.. nog net niet dwars door de voordeur naar buiten, van 1 hoog naar beneden over het balkon springen om het trappenhuis te omzeilen om vervolgens een olympisch record op de 300 meter te zetten om daarna een hele snackbar leeg te stompen en te schoppenquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:32 schreef Pandora73 het volgende:
Ik heb zelf ook maar weinig vrienden. Wel een redelijke groep kennissen, maar voor mij zijn vrienden mensen waarvoor je, als ze je 's nachts huilend opbellen, in de auto springt of een slaapbank klaarzet. Uiteraard wetende dat dat andersom ook zo is.
Vooral dat bovenstaande stukje herken ik me al te goed.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:47 schreef teirnon het volgende:
Wat ik zelf het lastigste vind is contact initiëren. De laatste tijd gaat het iets beter, maar vroeger dacht ik altijd dat als anderen mij niet belden/emailden/etc, dat daar vast wel een reden voor was en dat ze mij dus niet wilden zien. En daarom kwam er ook geen contact van mijn kant, want ik dacht dus dat ze geen contact met mij wilden hebben. Maar tja, als allebei de partijen (in meer of mindere mate) zo denken schiet het natuurlijk niet op.
Tegenwoordig ben ik daar iets beter in en probeer ik gewoon af te spreken vanaf mijn kant, al merk ik dat ik soms toch nog wel zo denk. Ik heb een cursus mindfulness gevolgd en daar leerden we dat gedachten geen feiten zijn en dat je niet moet proberen gedachten van anderen te lezen (dus je weet nooit 100% zeker wat iemand denkt zonder dat je het vraagt). Ik probeer me daaraan maar te herinneren.
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:37 schreef Ferrobarr het volgende:
@EG: Het is gelukt! Mijn nieuwe aanwinst; 125 euro, inclusief een bijpassende tuner (die ws. wat minder goed is dan ik op voorhand dacht). Ik heb dit type de afgelopen maanden op marktplaats voor 300 a 400 euro gezien en er werd ook goed op geboden. Hij is in perfecte staat!
Ik schiet gelijk in een trauma als dit lees. Nee nooit meer wat mij betreft, dan liever het einde. Ik zal dat echt niet meer meemaken, al krijgt de VVD 150 zetels.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:23 schreef Cassandra87 het volgende:
ff offtopic. Morgen beoordelingsgesprek,
Ik heb wel wat vaker contact opgenomen, maar ik had gewoon geen duidelijke contactpersoon, op papier heb ik iets van 3 namen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Ohja francis
Niet netjes zoals t is gegaan maar t gebeurd helaas vaker zo. En soms komt t pas boven water als t te laat is (en dus nare gevolgen heeft)
Maar mag ik vragen waarom jij nooit contact hebt opgenomen met je contactpersoon? Als t goed is heb je sowieso een afspraakbevestiging meegekregen. Met daarin wat is afgesproken.
Maar je kan toch niet maandenlang geld ontvangen en denken, zal wel goed zijn? Althans ik niet maar goed ik weet hoe t reilen en zeilen werkt.. Ik zou zoiets hebben van, hup, kom op, doe iets met me want ik zit maar thuis. Zeker in een maatschappij waarin ze mensen aan t werk willen hebben.. WAO is niet voor niets de WIA geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |