Zo deed ik het ook altijd!! Precies!quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:54 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
OMG nerds. Jullie zijn epische faal, dat jullie geen Gameplan klaar hebben liggen.
In het begin vang je een pidgey, trainen tot 18, in viridian forest vang je een metapod of catterpie(ik vond het altijd wel leip om alle 3 evoluties mee te maken) train je tot level 10 en leert confusion.
Vervolgens vang je een nidoran^ en train je tot level 16. Nidorino geef je een moon stone op ongeveer level 40. je leert hem ook ice beam.
Dan moet je alleen nog een tankpokemon te pakken zien te krijgen, hiervoor neem je een geodude, train je tot Graveler (level 28) en ga je een keer ruilen. JAAAUUUUJJ EEEN GOLEM. GOLEM IS KANKERGOED MAN ECHT WAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sudowoodo was dat maar dat was in gold/silver/crystal!quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zo deed ik het ook altijd!! Precies!
Die boom die je op een gegeven moment moest encounteren om verder te komen was trouwens ook wel vet, alleen weet ik niet meer hoe die heet
Skylark. come in

Ik was altijd zo jaloers op mensen die dat haddenquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:02 schreef Kingside het volgende:
Echte bazen speelde pokemon met hun transferpack via Pokemon Stadium op de N64.

Weet je wat geestdodend was? als je een drowzee had en je had hypnosis en dream eater. DAT WAS ECHT KANKERGOED MAN!!!!!!!!!!ECHT WAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:05 schreef n_uniet het volgende:
Dit moet toch wel een van de meest geestdodende spellen ooit zijn.

quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:00 schreef Skylark. het volgende:
2. Charizard is aan.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Of sunny day en dan solarbeams spammen!!!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:06 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Weet je wat geestdodend was? als je een drowzee had en je had hypnosis en dream eater. DAT WAS ECHT KANKERGOED MAN!!!!!!!!!!ECHT WAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
Weten jullie ook nog hoe ziek Zelda was?
Weet de titels alleen niet meer, heb ze nog wel in een kastje liggen Ocarina of Time en Majora's Mask FTW!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ocarina of Time en Majora's Mask FTW!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.

Ik ga kijken welke ik heb, nu wil ik het wetenquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:10 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ocarina of Time en Majora's Mask FTW!!!!

Pidgeot is kankergaar als je eenmaal voor de Elite Four staatquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:54 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
OMG nerds. Jullie zijn epische faal, dat jullie geen Gameplan klaar hebben liggen.
In het begin vang je een pidgey, trainen tot 18, in viridian forest vang je een metapod of catterpie(ik vond het altijd wel leip om alle 3 evoluties mee te maken) train je tot level 10 en leert confusion.
Vervolgens vang je een nidoran^ en train je tot level 16. Nidorino geef je een moon stone op ongeveer level 40. je leert hem ook ice beam.
Dan moet je alleen nog een tankpokemon te pakken zien te krijgen, hiervoor neem je een geodude, train je tot Graveler (level 28) en ga je een keer ruilen. JAAAUUUUJJ EEEN GOLEM. GOLEM IS KANKERGOED MAN ECHT WAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 . Ik hield sowieso niet van het wasten van trainer-exp aan Pokémon die je toch niet houdt. Nidoking en Nidoqueen zijn in het begin sterk (net als Gyarados) maar later in de game niet meer. En bij Ice Beam krijg je niet een StaB
. Ik hield sowieso niet van het wasten van trainer-exp aan Pokémon die je toch niet houdt. Nidoking en Nidoqueen zijn in het begin sterk (net als Gyarados) maar later in de game niet meer. En bij Ice Beam krijg je niet een StaB  .
.

Je moet een dragonair vangen, moeilijk om te levelen maar damn!quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Pidgeot is kankergaar als je eenmaal voor de Elite Four staat. Ik hield sowieso niet van het wasten van trainer-exp aan Pokémon die je toch niet houdt. Nidoking en Nidoqueen zijn in het begin sterk (net als Gyarados) maar later in de game niet meer. En bij Ice Beam krijg je niet een StaB
.

Koop een gameboy colour/ advancequote:Op woensdag 19 mei 2010 20:26 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF. Ik druk op op Ctrl F1, verkeerde knop. Restart mijn VBA. Ik stop er meteen mee. Laat nou meer zitten, ik ga niet weer helemaal overnieuw.

Nee, want dan kan ik niet met speed spelen. Het spel gaat veel te langzaam voor mij.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Koop een gameboy colour/ advance

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |