vooral level 7 tot 10 is vet om te levellenquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:39 schreef brainbird het volgende:
Vang een caterpie, evalueer hem to tot butterfree (lvl 10) en je wint met gemak.![]()
Sorry ik ben triest
En water wint het simpel van steen natuurlijk!quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:42 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Squirtle is ook veel cooler gewoon:
[ afbeelding ]
Exactly!, I mean kom op zeg een Geodude en een Onyx, piece of daaamn cake!quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:43 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
En water wint het simpel van steen natuurlijk!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:39 schreef brainbird het volgende:
Vang een caterpie, evalueer hem to tot butterfree (lvl 10) en je wint met gemak.![]()
Snappen jullie het wel?! Ik kan toch helemaal niet kiezen voor een squirtle..quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:44 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Exactly!, I mean kom op zeg een Geodude en een Onyx, piece of daaamn cake!![]()
Sukkel, je krijgt danquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:46 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Snappen jullie het wel?! Ik kan toch helemaal niet kiezen voor een squirtle..![]()
Ik heb atm een lvl 3 caterpie gevangen, als deze een metapod is kan ik met tackle doortrainen tot 10. ^^ met sleep powder moet het wel lukken gok ik zo.
Sja jij speelt Yellow, dumbassquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:46 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Snappen jullie het wel?! Ik kan toch helemaal niet kiezen voor een squirtle..![]()
Ik heb atm een lvl 3 caterpie gevangen, als deze een metapod is kan ik met tackle doortrainen tot 10. ^^ met sleep powder moet het wel lukken gok ik zo.
Noem er één.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:48 schreef Acinonyx het volgende:
Je komt op weg naar die gym genoeg grass-pokemon tegen, en grass werkt nogal erg goed tegen steen.
Dit deed ik vroeger altijd..quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:48 schreef brainbird het volgende:
of vang een pidgeotto van lvl 9 in de "forest", duurt misschien wel iets langer, maar binnen een uur heb je hem wel gevangen
dat zijn echte bazen want de rest zijn meelopersquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:49 schreef CasB het volgende:
Mensen die opmerkingen posten die gaan over Pokemon Blue of Red.
quote:
Bug, Bug, Bug/Poison, Poison, Bellsprout is daar niet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:51 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Caterpy, Metapod, Weedle, Nidoran, misschien Bellsprout ? Is al tijdje geleden
Precies, die 150 zijn nog haalbaar! Blue Red en Yellow !quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:47 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Sja jij speelt Yellow, dumbass
Overigens.
Pokemon was waaay cooler toen er nog maar 150 soorten waren
Je gaat eraan in de Mt. Moon. Zorg voor flink wat potions. Je kunt in dat PokéCenter vóór de Mt. Moon een Magikarp kopen. Die tot 20 trainen is moeilijk, maar de moeite waardquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:52 schreef Vermecelli het volgende:
YES IK BEN ER DOORHEEN WOOHOO!!
Wat een mazzel dat onix zijn laatste taclke aanval miste, anders was butterfree dood.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:52 schreef Vermecelli het volgende:
YES IK BEN ER DOORHEEN WOOHOO!!
Wat een mazzel dat onix zijn laatste taclke aanval miste, anders was butterfree dood.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:55 schreef Penisbaard het volgende:
Skylark. kent gans de Pokedex uit zijn hoofd
Een echte baas kan alle pokemons van zijn tegenstanders 1hitten, dus waaar heb je die kansloze aanvallen voor nodig?!quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:54 schreef Acinonyx het volgende:
Maar sowieso, die aanvallen als Leer en Screech enzo die zijn er ook niet voor niks. En mensen die zeggen dat die niet werken zijn gewoon niet erg slim
Mensen die niet-damage aanvallen in het spel zelf gebruikenquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:54 schreef Acinonyx het volgende:
Maar sowieso, die aanvallen als Leer en Screech enzo die zijn er ook niet voor niks. En mensen die zeggen dat die niet werken zijn gewoon niet erg slim![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:56 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Een echte baas kan alle pokemons van zijn tegenstanders 1hitten, dus waaar heb je die kansloze aanvallen voor nodig?!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mensen die niet-damage aanvallen in het spel zelf gebruiken![]()
.
Mensen die niet-damage aanvallen in Netbattle gebruiken!
Een Nidoran kan je niet vangen als je de eerste gym nog moet, want dan houdt die gast je tegen als je naar rechts het stadje uit wil en die brengt je naar de gym. De Nidorans vindt je pas in het gras daarachter.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:57 schreef brainbird het volgende:
ik zou een nidoran (male) hebben gevangen, die tot nidoking laten evalueren!!! (hij is baas)
1. Dat maakt het spel te makkelijk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:58 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die niet Squirtle kiezen op het begin![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |