Daarbij had hij vast niet de krakersbeweging in gedachten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:20 schreef Soulforce het volgende:
"Everything should be made as simple as possible, but not simpler."
Einstein
jouw energie voelt goed, ook al ben ik het niet altijd eens met je woorden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:22 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Daarbij had hij vast niet de krakersbeweging in gedachten.
dat kun jij ook, iedereen kan dat leren. De samenhang der dingen(en mensen) is al heel lang geleden aangetoond. wat inhoud dat alles invloed op elkaar heeft. Dat houdt in dat jij jouw eigen invoeld hebt, die kan gevoeld worden. Helderziendheid en heldervoelendheid wordt al beschreven sinds dat er schrift is uitgevonden. De wetenschap is nu heel geinteresseerd om de werking hiervan vast te leggen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:31 schreef Hukkie het volgende:
Knap dat je iemands energie kan aanvoelen adhv zijn forumposts.
Ik heb dat ook maar zit er steeds naast.quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:31 schreef Hukkie het volgende:
Knap dat je iemands energie kan aanvoelen adhv zijn forumposts.
Wow, vertel eens iets over mij dan, ben reuze benieuwd.quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:39 schreef Soulforce het volgende:
[..]
dat kun jij ook, iedereen kan dat leren. De samenhang der dingen(en mensen) is al heel lang geleden aangetoond. wat inhoud dat alles invloed op elkaar heeft. Dat houdt in dat jij jouw eigen invoeld hebt, die kan gevoeld worden. Helderziendheid en heldervoelendheid wordt al beschreven sinds dat er schrift is uitgevonden. De wetenschap is nu heel geinteresseerd om de werking hiervan vast te leggen.
Je kan die dingen idd. op basis van teksten begrijpen maar voelen is ook mogelijk.
Het is verbijsterend te zien hoeveel diepgang er mogelijk is in het leven ;-)
Gast, ik denk inderdaad dat ik het zelf ook aanvoel. Dit soort posts van jouw kant hebben ervoor gezorgd dat ik je in dit topic al twee keer voor troll uitgemaakt heb. Gelukkig niets mis met mijn mensenkennis dus.quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:39 schreef Soulforce het volgende:
[..]
dat kun jij ook, iedereen kan dat leren. De samenhang der dingen(en mensen) is al heel lang geleden aangetoond. wat inhoud dat alles invloed op elkaar heeft. Dat houdt in dat jij jouw eigen invoeld hebt, die kan gevoeld worden. Helderziendheid en heldervoelendheid wordt al beschreven sinds dat er schrift is uitgevonden. De wetenschap is nu heel geinteresseerd om de werking hiervan vast te leggen.
Je kan die dingen idd. op basis van teksten begrijpen maar voelen is ook mogelijk.
Hmm.. ach, weet je, een mens is zo mooi, zo bijzonder in zijn mogelijkheden! zo uniek in zijn uitting! zo kwetsbaar in zijn wording! Gelukkig heben we elkaar. Het is mooi elkaar het levenslicht te gunnen, want immers, we gunnen het onszelf. En te denken dat het daar ophoudt is zo arm, zo arm!quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook maar zit er steeds naast.
het komt overeen met de gevoelslading die ik ervan krijg. Ik ben echter nieuw per vandaag en ken het woord troll als zodanig niet. Echter begrijp ik de lading zeker. ;-)quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:46 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Gast, ik denk inderdaad dat ik het zelf ook aanvoel. Dit soort posts van jouw kant hebben ervoor gezorgd dat ik je in dit topic al twee keer voor troll uitgemaakt heb. Gelukkig niets mis met mijn mensenkennis dus.
Dat komt hierdoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 01:51 schreef Strani het volgende:
Jongens, er is iets fout gegaan in dit topic.
Hee wat grappig dat je dat post? speurwerk gedaan?? ik wil net gaan slapen maar zie nog net deze post.quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:58 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat komt hierdoor
Partij voor Mens en Spirit
[ afbeelding ]
http://www.astrologeleamanders.nl/
Hee da's Loedertje, die is echt wel goed als het op speurwerk aankomt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 02:06 schreef Soulforce het volgende:
[..]
Hee wat grappig dat je dat post? speurwerk gedaan?? ik wil net gaan slapen maar zie nog net deze post.
(je lijkt wel een advocaat. hahaha past wel bij je ja. )
Partij voor mens en spirit, fantastisch initiatief, je zou de topics en waardes eens moeten lezen op die site van hun. Als je het daar niet mee eens kunt zijn dan ben je cynisch geworden... Ai ai ai .
Kopen is lang niet voor iedereen weggelegd en zeker niet voor singles met lagere inkomens maar kraken is ook niet acceptabel in mijn ogen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:54 schreef speknek het volgende:
Wachtlijst? Ik had geen wachtlijst toen ik m'n huis kocht. Ze moeten niet zoveel gesubsidieerde huurhuizen neerzetten.
Ok.quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:39 schreef Soulforce het volgende:
[..]
ja en het liefst in de grote(re) steden...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:09 schreef Hukkie het volgende:
Mwa, kraken en leegstand zijn niet per definitie met elkaar verbonden. Krakers lijken toch een voorkeur te hebben voor panden in en om centra van steden. Het bedrijfspand langs de A4 waar ik werkte (voordat mijn bedrijf verhuisde) staat nog steeds leeg.
Een nachtmerriescenario..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wacht effe, ben geen expert op het gebied van kraken maar volgens mij worden gewone huizen niet zomaar gekraakt. Ik ben even aan het visualiseren geslagen naar aanleiding van jouw post maar wat ik nu voor mij zie is een groepje krakers die jouw rijtjeswoning kaapt![]()
Krakers kunnen (dacht ik) alleen woningen kraken die langer dan ....jaar/maanden leegstaan.
Gelul.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:42 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Een nachtmerriescenario..
3 weken gaan backpacken in Noorwegen en halverwege week 3 gebeld worden door je buurvrouw dat een groep krakers heel je huis aan het slopen en leeghalen is en de politie niet kan ingrijpen zonder civiele procedure.
Zeldzaam maar zeker niet ongehoord.
En als je dood bent ga je naar de hemelquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:55 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Gelul.
Als er voor een pand een jaar leegstaat wordt gekraakt worden ze er meteen uitgeflikkerd, zonder civiele procedure.
Een pand moet eerst een jaar ongebruikt zijn voor krakers het als fundament gebruiken.
Oh jawel hoor, al regelmatig veralen gelezen over dit soort schijnende toestanden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wacht effe, ben geen expert op het gebied van kraken maar volgens mij worden gewone huizen niet zomaar gekraakt.
ik denk dat anti-kraak zal blijven, omdat er altijd vrees bestaat voor krakers die schijt hebben aan de nieuwe wetgeving en bovendien levert anti-kraak nog iets op in de vorm van een lage huurbijdrage.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik woon zelf anti-kraak vanwege de uiterst lage maandlasten maar ik ben hier toch wel een beetje bang voor. Maar wellicht is mijn vrees onterecht en vergezocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |