Mijn vraag is nog onbeantwoord.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, palestijnen in israel hebben het goed idd.
lol. vanwege jouw implicaties misschien?quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:09 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Mijn vraag is nog onbeantwoord.
Waarom kies je per se Palestina/Israel eruit? Kan ik net zo goed over Ierland praten waar miljoenen vermoord zijn of Duitsland?
Zo zo?quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol. vanwege jouw implicaties misschien?![]()
gast ga lekker aan je pikkie trekken, volgens mij heb je daar meer zin in dan lezen.
of iets verder weg nog.... dat zou pas getuigen van respect en niet van provocatie. en dan het centrum ook niet openen op 9-11...quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:17 schreef Strani het volgende:
Mensen hebben het over vrijheid van religie..maar hoe zit het met de vrijheid van rouw? Als veel New Yorkers er wegens het verleden bezwaar tegen hebben dan moet dat maar gerespecteerd worden. 15 minuten met de metro en je zit in Queens. Daar kan ook zo'n centrum gebouwd worden lijkt me.
Zijn we het ook een keertje eens.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
of iets verder weg nog.... dat zou pas getuigen van respect en niet van provocatie. en dan het centrum ook niet openen op 9-11...
dit zeg ik het hele topic door.quote:
ja ja ja ... maar tot hoe lang gaat dat door?? 2020, 2030, 2080, voor eeuwig??quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:17 schreef Strani het volgende:
Mensen hebben het over vrijheid van religie..maar hoe zit het met de vrijheid van rouw? Als veel New Yorkers er wegens het verleden bezwaar tegen hebben dan moet dat maar gerespecteerd worden. 15 minuten met de metro en je zit in Queens. Daar kan ook zo'n centrum gebouwd worden lijkt me.
En daar ben je zeker van?quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:29 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
ja ja ja ... maar tot hoe lang gaat dat door?? 2020, 2030, 2080, voor eeuwig??
en hoe breed gaat men het nemen??
straks mag er zelfs geen moskee meer in heel manhattan, heel new york, heel amerika, heel de wereld!
daar willen die mensen die "rouwen" uiteindelijk heen ...
We hebben het hier over negen jaar! Precies tien jaar wanneer ze dit centrum zouden willen openen. Je had eens moeten proberen in 1955 een centrum voor Duitsers midden in Rotterdam moeten zetten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:29 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
straks mag er zelfs geen moskee meer in heel manhattan, heel new york, heel amerika, heel de wereld!
Oke, dus om jou tevreden te houden moeten we een ultimatum stellen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:31 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
ja, want in de VS lopen ook Wilders-types rond ... nog wel meer dan hier.
je doet erg hysterisch. zo heb ik de de nabestaanden, die liever niet willen dat juist daar in new york een islamitisch centrum gebouwd wordt, dat notabene op de dag van de aanslag geopend zou moeten worden, nog niet gehoord.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:29 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
er zijn er meer dan genoeg in new york, of ben je daar nog nooit geweest?quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:33 schreef Dichtpiet. het volgende:
en hoe dichtbij mag een moskee komen te staan?
Op dit moment?quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:33 schreef Dichtpiet. het volgende:
en hoe dichtbij mag een moskee komen te staan?
en wat nou als iemand zich gekwetst voelt door een moskee die op 2 mijl afstand staat?quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:36 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Op dit moment?
Niet binnen een radius van een Amerikaanse mijl van Ground Zero zou ik zeggen.
Dan staat dat niet in verband met de situatie van Ground Zeroquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:42 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
en wat nou als iemand zich gekwetst voelt door een moskee die op 2 mijl afstand staat?
die staan er allangquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:42 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
en wat nou als iemand zich gekwetst voelt door een moskee die op 2 mijl afstand staat?
SCHANDALIGquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die staan er allang![]()
ik heb er ooit 8 maanden gewoond. ny dus.
Er is nogal verschil.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:40 schreef Amos_ het volgende:
[..]![]()
Ja hoor. Dodenherdenking vind jij dus ook onnodig? Hell, huilen tijdens een begrafenis is ook lulkoek?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 01:09 schreef OeJ het volgende:
Die leider klinkt behoorlijk liberaal, daar kan zoalshetis nog wat van leren:
"The center will be open to all regardless of religion. Like a YMCA, the 92nd St. Y or the Jewish Community Center uptown, it will admit everyone. It will be a center for all New Yorkers."
"They know that many American values - freedom of religion, human dignity and opportunity for prosperity - are also Muslim values."
Dus nietmoslioms worden helemaal niet geweerd.quote:Op donderdag 27 mei 2010 01:09 schreef OeJ het volgende:
Die leider klinkt behoorlijk liberaal, daar kan zoalshetis nog wat van leren:
"The center will be open to all regardless of religion. Like a YMCA, the 92nd St. Y or the Jewish Community Center uptown, it will admit everyone. It will be a center for all New Yorkers."
"They know that many American values - freedom of religion, human dignity and opportunity for prosperity - are also Muslim values."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |